ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

افراد لخت از این پس می توانند در فرانسه براحتی در پارک تفریح کنند

افراد لخت از این پس می توانند در فرانسه براحتی در پارک تفریح کنندیک پارک عمومی در نزدیکی شهر پاریس، پایتخت فرانسه، محوطه ویژه‌ای را برای مراجعان برهنه در نظر گرفته است.

این مکان که به اندازه یک زمین فوتبال وسعت دارد، در پارک ونسن، در شرق پاریس واقع شده است. قرار است که این منطقه ویژه تا روز ۱۵ ماه اکتبر مخصوص بازدید کننده‌های لخت باقی بماند.

به گفته مقام‌های محلی، یک منشور ویژه که تعریف‌کننده رفتارهای درست در این منطقه است به زودی نصب خواهد شد. همچنین، به گفته مسئولان محلی، عورت‌نمایی (exhibitionism) یا چشم‌چرانی (voyeurism) در این منطقه مورد پذیرش نیست و دستورالعملی برای "رفتار مناسب" در پارک قرار داده می‌شود.

به گفته پنلوپه کومیت، معاون شهردار پاریس، این پروژه "بخشی از رویکرد بازی است که پاریس برای استفاده از فضاهای عمومی در نظر گرفته است."

محوطه ویژه برهنه‌ها، هر روز از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۱۹:۳۰ باز خواهد بود. حامیان این پروژه می‌گویند در کشوری که بسیاری از ساحل‌ها، و کمپ‌های تعطیلاتی مناطق ویژه‌ای برای کسانی در نظر گرفته شده که می‌خواهند برهنه بگردند و پاریس هم باید بتواند این گردشگران را جذب کند.

ژولین کلود پنری، عضو انجمن لختی‌های پاریس، درباره این تصمیم گفت: "این یک اتفاق خوشحال کننده و آزادی دیگری برای لختی‌ها است."

او افزود: "این اتفاق نشان‌گر ذهنیت باز شهر پاریس است، و کمک خواهد کرد تا پیش‌داوری‌های مردم درباره برهنگی مورد چالش قرار بگیرد."
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت
تازه‌ها
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
در انتخاب بهترین تشویقی گربه به چه مواردی توجه کنیم
مقایسه گوشی a54 با a34 (کدام گوشی بهتر است؟)
اندروید باکس چیست و چه مزایایی دارد؟ (راهنمای خرید اندروید باکس)
بهترین پاوربانک 1403 (معرفی 10 مدل پرفروش)
شاهد کاغذی
10 یخچال فریزر جدید بازار تا سقف 15 میلیون تومان
ارزانترین گوشی 1403 (معرفی 15 گوشی لمسی و گوشی دکمه ای امسال)
مقایسه ماشین لباسشویی پاکشوما با اسنوا
10 لپ تاپ ارزان قیمت سال جدید
ا - جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶
مثل باغ وحش که ازادی کامل دارند و برهنه هستند اینها هم در پارک برهنه می شوند!! چه تمدنی دارند حیوانات باغ وحش و جنگل . انسان که خلیفه خدا روی زمین هست و اصلا خلق شده تا به مراتب رشد و اوج ملکوت برسد تازه پیشرفت کرده رسیده به حیوان قران: اولئک کالانعام بل هم اضل


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.