ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

دیزنی‌لند پاریس با هزینه ۲ میلیارد دلاری باشکوه تر می شود!

دیزنی‌لند پاریس با هزینه ۲ میلیارد دلاری باشکوه تر می شود!شرکت دیزنی‌لند اعلام کرد تا سال ۲۰۲۱ سه محوطه جدید برای فیلم‌های جنگ ستاره‌ها، ملکه برفی و تولیدات شرکت مارول (مرد عنکبوتی، چهار شگفت انگیز و...) ساخته خواهد شد. هزینه ساختن این سه محوطه ۲ میلیارد یورو تخمین زده شده ‌است.

استودیو والت دیسنی که در سال ۲۰۰۲ ساخته شد بعد از پارک اصلی دیزنی‌لند که در سال ۱۹۹۲ بازگشایی شد، از بزرگترین فضاهای سبز شهری برخوردار است. ماه فروردین سال گذشته پارک اصلی دیزنی‌لند تولد ۲۵ سالگی‌اش را جشن گرفت. این پارک هر ساله با جذب ۱۵ میلیون گردشگر یکی از بزرگترین مقاصد گردشگری اروپا محسوب می‌شود. در طی بیست و پنج ساله گذشته پارک اصلی دیزنی‌لند میزبان ۳۲۰ میلیون گردشگر از سراسر دنیا بوده است. در سال ۲۰۱۶ به علت حملات پاریس، کنفرانس تغییرات آب‌وهوایی و همین‌طور اعتراضات اجتماعی تعداد گردشگران کاهش یافت.دیزنی‌لند پاریس با هزینه ۲ میلیارد دلاری باشکوه تر می شود!
تجارتی کلان

قبل از تولد بیست‌و‌پنج سالگی پارک اصلی دیزنی‌لند، شرکت دیزنی‌ بالغ بر ۱.۵ میلیارد یورو در این پارک سرمایه‌گذاری. این شرکت که تا قبل از این صاحب ۸۶٪ از سهام دیزنی‌لند بود در ماه فوریه سال گذشته اعلام کرد ۱۴٪ سهام باقی‌مانده را از صاحبان سرمایه خریداری کرده است و بدین ترتیب سهام پارک دیزنی‌لند از بازار بورس یوریی خارج شد. هدف از این اقدام افزایش تعداد گرشگران و جذب دوباره کسانی بود که پیش‌تر از پارک دیدن کرده بودند.

یکی از گردشگران پارک دیزلند بعد از بازدید از پارک به روزنامه ‌پاریزن می‌گوید: «ما حتما دوباره باز خواهیم گشت. به خصوص با بازگشایی محوطه جنگ ستارگان به صورت مرتب برای بازدید بازخواهیم گشت».
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.