ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

سگ رئیس جمهور فرانسه، خبر ساز شد!

سگ رئیس جمهور فرانسه، خبر ساز شد!نشست چهارشنبه گذشته امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه با سه تن از وزرای کابینه اش با حاشیه همراه شد. در این نشست که چهارشنبه گذشته (هجدهم اکتبر) در کاخ الیزه برگزار شد، نمو، سگی که امانوئل و بریژیت ماکرون دو ماه پیش از یک موسسه حمایت از حیوانات به کاخ الیزه آورده اند، حاشیه ساز شد. ویدیویی از این سگ سیاه حدودا دو ساله از سوی یکی از شبکه های تلویزیونی فرانسه منتشر شده که او را در حال ادرار کردن در شومینه اتاق نشان می دهد، در حالیکه رییس جمهور فرانسه و سه تن از وزرایش مشغول گفتگو هستند اما صدای ادرار کردن سگ، توجه آنها را بر می انگیزاند.

رییس جمهور فرانسه در حالی که از این کار «نمو» خنده اش گرفته در پاسخ به وزیر خود که می گوید آیا نمو اغلب چنین کاری می کند می گوید «نه» ولی شما کاری کردید که او این کار را بکند (به خنده) و ادامه می دهد من صاحب این سگ هستم ولی او تا بحال چنین کاری نکرده بود. سپس امانوئل ماکرون از وزرایش که از خنده روده بر شده اند می خواهد تا به ادامه بحث اصلی خود بپردازند.

نمو (Nemo) نام خود را وامدار رمان بیست هزار فرسنگ زیر دریای ژول ورن است.

روسای جمهور پیشین فرانسه هم از فرانسوآ اولاند گرفته تا ژاک شیراک و فرانسوآ میتران و شارل دوگل در زمان ریاست جمهوری در کاخ الیزه سگ نگهداری می کردند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.