ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

اعتراض عجیب سه افسر پلیس!

اعتراض عجیب سه افسر پلیس!سه افسر پلیس فرانسه که پیژامه و کلاه خواب بر سر داشتند در کنار صدها تن دیگر از همکاران خود در برابر اداره پلیس پاریس دست به تظاهرات زدند.

این افسران و اعضای اتحادیه صنفی اس‌ژ‌پ بامداد سه‌شنبه با حضور در برابر اداره پلیس منطقه ۱۳ پاریس خواستار پایان «بدرفتاری با پلیس پاریس» و احترام به «حریم خصوصی» خود شدند.
سه افسر پلیس به شکل نمادین با لباس خواب بر روی یک تخت که در خیابان قرار داده شده بود دراز کشیده بودند و تظاهرکنندگان شعار می‌دادند: «جایگاه اجتماعی برای افسران پلیس» و «از تشکر خسته‌ایم برایمان کافی است!»
روکو کنتنتو،‌ نماینده اتحادیه کارکنان پلیس به خبرنگاران گفت: «ما خواستار آن هستیم که برای پاسداشت شان و جایگاه اجتماعی پلیس پاریس پروژه بزرگی به جریان بیافتد.» وی در ادامه با انتقاد از سیاست‌های ژرار کلمب، وزیر کشور فرانسه افزود: «خواهان خوش‌بینی و صمیمیت هستیم و همه چیز از جمله منابع و نیروی انسانی را منطقی جلوه می‌دهیم اما به خود انسان‌ها بی‌توجهیم.»

اضافه کاری زیاد، کمبود امکانات رفاهی برای فرزندان و نحوه برنامه‌ریزی‌ها از جمله عللی است که افسران پلیس پاریس را به اعتراض واداشته است.

ژوزف یک افسر پلیس ۴۸ ساله که ۲۷ سال سابقه خدمت دارد به خبرگزاری فرانسه گفت: «پیوسته کار ما بیشتر و بیشتر می‌شود. هفته کاری را تمام می‌کنید و با خود می‌گویید که فردا استراحت می‌کنم اما بعد به شما زنگ می‌زنند که باید سر کار بروید، چیزی هم نمی‌توانید بگویید. اگر هم سر کار و هم در خانواده اوضاع بد باشد کار به جاهای باریک می‌کشد.»
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.