ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

آلن دلون : برای مُردن بدون حسرت آماده‌ام

آلن دلون : برای مُردن بدون حسرت آماده‌امآلن دلون بازیگر سرشناس فرانسوی در مصاحبه‌ای که به مناسب 60 سال حضور او در سینما انجام شد، گفت که بدون حسرت از این جهان خواهد رفت. به گزارش فرانس پرس، مجله "باری مچ" به مناسبت 60 حضور آلَن فابیَن موریس مارسِل دُلون معروف به آلن دلون مصاحبه‌ای با او ترتیب داد و دلون در این مصاحبه گفت: « بدون حسرت از این جهان خواهم رفت.»

در این مصاحبه که تحت عنوان "من دلون هستم: مصاحبه‌ای درباره زندگی‌اش" منتشر شد، دلون افزود: «زندگی برای من اهمیت چندانی ندارد. همه چیز را تجربه کردم و همه چیز را دیدم، اما من از این دوره متنفرم.»

او در ادامه گفت: «برخی افراد هستند که از آنها متنفرم. همه چیز ساختگی است، احترام وجود ندارد، التزام وجود ندارد، هیچ چیز جز پول مهم نیست و روزانه اخبار جنایت می‌شنویم. می‌دانم که بدون حسرت از این جهان خواهم رفت.»

دلون این سخنان را در حین صحبت درباره بازگشت به عرصه هنری، مشکلات خانوادگی، زنانی که دوستشان داشت و دوستانی که از دست داد، زد.آلن دلون : برای مُردن بدون حسرت آماده‌ام
او با گفتن «تقریبا همه مرده‌اند» مقدار ناراحتی خود از مرگ معشوقه‌اش میری دارک در ماه‌های گذشته را ابراز کرد. آلن دولن و میری دارک (Mireille Darc & Alain Delon) در دهه هفتاد میلادی با هم زیسته‌اند.

دلون همچنین گفت که ساخت فیلم جدیدی که قرار است به همراه ژولیت بینوش در آن حضور داشته باشد، به تاخیر افتاده است. او همچنین گفت که این آخرین حضور او در سینما خواهد بود.

آخرین حضور آلن دولن در سینما به فیلم استریکس در بازی‌های المپیک بر‌می‌گردد. این فیلم در سال 2008 و به کارگردانی مشترک فردریک فوستر و توماس لانگمن ساخته شد.

آلَن فابیَن موریس مارسِل دُلون در 8 نوامبر 1935 در منطقه‌ای به نام سو، در نزدیکی پاریس به دنیا آمد و برای اولین در سال 1957 در فیلمی به نام "زنی را بفرست، وقتی شیطان شکست می‌خورد" بازی کرد. نام این فیلم در زبان فارسی با نام " وقتی زنی دخالت می‌کند" شناخته می‌شود و کارگردانی آن ایو آلگرت بر عهده داشت.
معرفی کامل کشور فرانسه (France) / از تاریخچه تا اقتصاد و سیاست
زندگینامه (بیوگرافی) آلن دلون بازیگر مشهور فرانسوی
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.