ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شکست سنگین تیم فرمول 1 فراری در جایزه بزرگ انگلیس

شکست سنگین تیم فرمول 1 فراری در جایزه بزرگ انگلیسامروز در رقابت های اتومبیل رانی فرمول یک و در جایزه بزرگ سیلور استون بریتانیا، لوییز همیلتون انتقام سختی از سباستین فتل گرفت.

در حالی که همیلتون مسابقه را از جایگاه اول استارت زد و دو رقیب تیم مرسدس بنز، یعنی رایکونن و فتل از جایگاه دوم و سوم پشت سر همیلتون مسابقه را آغاز کردند، اما فتل با استارتی ضعیف جایگاهش را به مکس ورشتافن هلند راننده جوان تیم ردبول واگذار کرد و رقابتی دیدنی را در طول مسابقه انجام دادند، اما سرانجام فتل توانست در پیت لین از مکس ورشتافن پیشی بگیرد و مقام سومی خود را پس گرفت

اما داستان این مسابقه به همین راحتی تمام نشد و حادثه دیدنی این رقابت دور آخر رقم خورد، در حالی که تیم فراری با خیالی راحت انتظار پایان مسابقه را می کشید هر دو ماشین فراری ترکیدن لاستیک واجه شدند و مجبور شدند تا برای تعویض آن به پیت لین بروند.

در پایان و در حالی که سباستین فتل با 20 امتیاز اختلاف نسبت به همیلتون درصدر جدول رقابت ها قرار داشت، با این اتفاق 19 امتیاز را از دست داد و همیلتون نیز با چهارمین برد پیاپی در پست سیلور استون به فاصله 1 امتیاز سباستین فتل آلمانی رسید.

جدول رانندگان فرمول در فصل 2017 - 2018

1

سباستین فتل Sebastian Vettel 177

2

لوییز همیلتون Lewis Hamilton 176

3

والتری بوتاس Valtteri Bottas 154

4

دنیئل ریکیاردو Daniel Ricciardo 117

5

کیمی رایکونن Kimi Räikkönen 98
شکست سخت تیم فرمول 1 فراری در جایزه بزرگ انگلیسشکست سخت تیم فرمول 1 فراری در جایزه بزرگ انگلیسشکست سخت تیم فرمول 1 فراری در جایزه بزرگ انگلیس
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.