ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شبی تلخ برای تیم فرمول یک فِراری در سنگاپور

شبی تلخ برای تیم فرمول یک فِراری در سنگاپورتیم فرمول یک فراری در حالی که دو راننده مشهورش، سباستین فتل و کیمی رایکونن رقابت جایزه بزرگ سنگاپور را به ترتیب از رده نخست و سوم آغاز کردند، در همان ابتدای شروع مسابقه در حالی که پیست به شدت بارانی بود، در اشتباهی فاحش از دور مسابقه خارج شدند تا جشن پیروزی تیم مرسدس بنز رقیب اصلی فِراری کامل شود.

در ابتدا، کیمی رایکونن فنلاندی در سبقتی نابجا و در پی برخورد با راننده هلندی تیم رِد بول به شدت با کنارهِ پیست برخورد کرد و در همان لحظات اول به شدت باعث چند تصادف در پیچ اول مسابقه شد. در پی این تصادف راننده جوان رِد بول (مکس ورشتافن Max Verstappen) نیز از دور مسابقه خارج شد. اما این پایان شب تلخ فِراری نبود و در ادامه تنها لحظاتی پس از این تصادف سباستین فتل آلمانی، راننده باتجربه این تیم نیز در اتفاقی نادر، کنترلش را در پی لغزنده بودن پیست از دست داد تا شب وحشتناک فِراری با از دست دادن دو راننده اش کامل شد.شبی تلخ برای تیم فرمول یک فِراری در سنگاپور
در پی این تصادفات، همیلتون فاصله اش را با فِتل در صدر جدول بیشتر کرد، در ادامه جدول رده بندی رانندگان و تیم های برتر را در فایندز مشاهده نمایید :

#1

لوییز همیلتون (Lewis Hamilton) راننده تیم مرسدس

#2

سباستین فِتل (Sebastian Vettel) راننده تیم فِراری

#3

والتری بوتاس (Valtteri Bottas) راننده تیم مرسدس
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.