ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

لوئیز همیلتون برای چهارمین بار قهرمان فرمول 1 شد

لوئیز همیلتون برای چهارمین بار قهرمان فرمول 1 شدلوئیز همیلتون راننده تیم مرسدس بنز در مسابه جایزه بزرگ مکزیک 2017 در حالی که 2 مسابقه تا پایان فصل باقی مانده بود، توانست برای چهارمین بار قهرمان فرمول 1 شود و رکورد 4 عنوان قهرمانی یک راننده بریتانیایی را برای اولین بار از آن خود کند.

در رقابت جایزه بزرگ مکزیک در حالی که فِتل رقیب اصلی همیلتون مسابقه را از رده نخست استارت زد اما، در یک اشتباه و زرنگ راننده جوان و هلندی تیم رد بول ، مکس ورشتافن جایگاهش را از دست داد و در برخوردی نسبتاً شدید با همیلتون، عملاً شانس باقی مانده برای قهرمانی خود را از دست داد و در حالیکه تا پایان مسابقه از رده 19 به رده 4 رسید اما نتوانست اختلاف امتیازاتش را با همیلتون جبران کند و بدین ترتیب سباستین فِتل و همیلتون در مجموع 4 بار عنوان قهرمان فرمول یک جهان را از آن خود کردند. البته همچنان در صدر این فهرست راننده افسانه ای تیم فِراری، مایکل شوماخر با 7 عنوان قهرمان قرار دارد.
لوئیز همیلتون برای چهارمین بار قهرمان فرمول 1 شدلوئیز همیلتون برای چهارمین بار قهرمان فرمول 1 شدلوئیز همیلتون برای چهارمین بار قهرمان فرمول 1 شد
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.