ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

فراری به دنبال معجزه در رقابت های فرمول یک 2015 نیست

فراری به دنبال معجزه در رقابت های فرمول یک 2015 نیستسرجیو مارچیونو مدیر فراری با وجود عملکرد خوب این تیم در اولین تست اتومبیل‌های فصل آینده فرمول یک گفته انتظار معجزه از این تیم دراولین مسابقه فصل در استرالیا نداشته باشند.

سباستین فتل و کیمی رایکونن در اولین مرحله تست اتومبیل‌های فصل آینده مسابقات فرمول یک در خرس اسپانیا جزء سه نفر اول زمان گیری بودند.

تیم فراری پس از ناکامی در مسابقات سال ۲۰۱۴ که در آن حتی موفق به قهرمانی در یک گرندپری هم نشد، تغییرات گسترده‌ای را در اتومبیل‌های خود ایجاد کرده است.

رئیس فراری با تمجید از عملکرد این تیم در تست خرس گفته است:" عملکرد اتومبیل‌های جدید بسیار دلگرم کننده بود، اما اینکه یک دور را سریع به پایان ببرید با اینکه در کل یک مسابقه را بتوانید سریع‌تر از دیگران به خط پایان برسید، دو مسئله متفاوت است."

سرجیو مارچیونو با تاکید بر اینکه انتظار زیادی از تیم فراری در آغاز فصل جدید مسابقات فرمول یک ندارد، گفته است:"من به عملکرد بچه‌ها اعتماد دارم و به کار آنها افتخار می‌کنم، ما نتیجه کار آنها را در مسابقات اولین گرندپری فصل جدید در استرالیا خواهیم دید، من توقع معجزه ندارم اما این بسیار مهم است که عملکرد تیم پیشرفت داشته باشد."

فصل جدید فرمول یک که شامل ۲۰ مسابقه خواهد بود از ۱۵ مارس در ملبورن استرالیا آغاز خواهد شد. تیم فراری در فصل ۲۰۱۴ فرمول یک پس از تیم‌های مرسدس، رد بول و ویلیامز در رده چهارم قرار گرفت.

آقای مارچیونو سال گذشته جانشین رئیس پر سابقه فراری یعنی لوکا دی مونته زمولو شد و تغییراتی را در ساختار فراری بوجود آورد.

تیم فراری در فصل آینده فرمول یک را سباستین فتل دارنده چهار عنوان قهرمانی فرمول یک از ردبول و کیمی رایکنون تشکیل می‌دهند، فرناندو آلونسو راننده فصل گذشته این تیم با اتومبیل‌های مک لارن در مسابقات فصل آینده شرکت خواهد کرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.