ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

پرفروش ترین هاچ بک قاره اروپا وارد بازار خودرو چین می شود

پرفروش ترین هاچ بک قاره اروپا وارد بازار خودرو چین می شودفورد نسل جدیدی از مدل محبوب خود، فوکوس، را هم‌زمان در اروپا و چین رونمایی کرد. کارخانه آمریکایی می‌خواهد با فروش این ماشین در اروپا، فولکس‌واگن گلف، پرفروش‌ترین هچ‌بک این قاره را به چالش بکشد. اما کار این ماشین در چین سخت‌تر است و فورد امیدوار است این ماشین بتواند روند سقوط این شرکت در بازار را متوقف کند.

فورد می‌گوید مانند مدل‌های پیشین، در ساخت نسل چهارم فوکوس بر کیفیت رانندگی تمرکز کرده است و آن را به امکانات رفاهی و ایمنی مجهز کرده که معمولا در ماشین‌های گران‌تر به مشتریان ارائه می‌شود. ترمز خودکار در شرایط اضطراری، رصد نقاط کور راننده و نگه‌داشتن ماشین بین خطوط جاده، از جمله این امکانات است. ابعاد ماشین تغییری نکرده اما فضای سرنشینان بیشتر شده است. طراحی داخل ماشین هم نسبت به نسل قبلی ساده تر است.
آلبوم عکس
FORD FOCUS 2016 :
12- فورد فوکوس 2016
13- فورد فوکوس 2016
12- فورد فوکوس 2016
11- فورد فوکوس 2016
10- فورد فوکوس 2016
9- فورد فوکوس 2016
ادامه
علاوه بر کارخانه‌هایی در اروپا، فوکوس جدید قرار است در چین هم ساخته شود و از آنجا به آمریکا فرستاده خواهد شد. مدل‌هایی که به بازار چین عرضه می‌شود موتور یک لیتری بنزینی دارد. فوکوس در اروپا با موتور یک و نیم لیتری بنزینی و دو لیتری دیزل به بازار عرضه می‌شود.
معرفی کامل شرکت خودروسازی فورد (FORD)
فروش فورد در بازار چین به شدت رو به کاهش است و همکاری این شرکت با گروه خودرسازی چانگان، شریک اصلی‌اش در چین، پس از بیست سال هنوز به سختی پیش می‌رود. در حالی که بازار چین در سال ۲۰۱۷ سه درصد رشد کرد، فروش فورد پارسال شش درصد کمتر شد. کاهش فروش در دو ماه اول سال جدید میلادی ۲۳ درصد بوده است.

برای توقف این روند، فورد اعلام کرده تا سال ۲۰۲۵ پنجاه مدل جدید یا به روز شده از محصولاتش را به بازار عرضه خواهد کرد. از این مدل‌ها پانزده خودرو با قوای محرکه الکتریکی ساخته خواهد شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.