ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

فاجعه بزرگ برای فورد در بازار چین / آیا شاسی‌بلند کوچک تریتوری شرکت فورد را نجات می دهد؟

فاجعه بزرگ برای فورد در بازار چین / آیا شاسی‌بلند کوچک تریتوری شرکت فورد را نجات می دهد؟سقوط آزاد فورد در بزرگترین بازار خودروی جهان ادامه دارد. این شرکت اعلام کرد فروش در ماه ژوییه امسال نسبت به سال قبل یک سوم کمتر شده است. کاهش رونق فورد باعث شده این شرکت بدترین عملکردش را در نزدیک به بیست سالی که در بازار چین فعال است ثبت کند.

دلیل کاهش فروش فورد، مدل‌های قدیمی و رقابت سخت با خودروسازان محلی است. کارخانه‌‌های چینی نظیر جیلی و گریت‌وال در یکی دو سال گذشته با شاسی‌بلندهای کوچک متنوع که کیفیتی قابل قبول و قیمتی مناسب دارند، کسب و کار فورد را به خطر انداخته‌اند.

برای رقابت با این کارخانه‌ها، فورد اعلام کرده است زمستان آینده یک شاسی‌بلند کوچک جدید به بازار چین عرضه خواهد کرد. فورد تریتوری (‌Territory) با همکاری شریک چینی فورد، جیانگ‌لینگ طراحی شده است و علاوه بر موتورهای بنزینی با موتور هیبرید هم ساخته می‌شود.
آلبوم عکس
2019 FORD TERRITORY PHOTO GALLERY :
آلبوم عکس شاسی بلند فورد تریتوری (‌Territory) مدل 2019 #8
آلبوم عکس شاسی بلند فورد تریتوری (‌Territory) مدل 2019 #7
آلبوم عکس شاسی بلند فورد تریتوری (‌Territory) مدل 2019 #6
آلبوم عکس شاسی بلند فورد تریتوری (‌Territory) مدل 2019 #5
آلبوم عکس شاسی بلند فورد تریتوری (‌Territory) مدل 2019 #4
آلبوم عکس شاسی بلند فورد تریتوری (‌Territory) مدل 2019 #3
ادامه
این ماشین تنها ماشین جدیدی نیست که فورد برای چین تدارک دیده است. قرار است تا سال ۲۰۲۵ پنجاه مدل جدید یا به روز شده فورد در چین فروخته شود.

هم‌زمان نگرانی دیگر فورد جنگ تجاری آمریکا با چین است. چین در واکنش به تعرفه‌های آمریکا، تعرفه ماشین‌های وارداتی از آمریکا را به چهل درصد افزایش داده است. لینکلن، مارک لوکس فورد، از این تعرفه به شدت ضرر می‌کند چون همه ماشین‌هایی را که در چین می‌فروشد باید از آمریکا وارد کند.
معرفی کامل شرکت خودروسازی فورد (FORD)
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.