ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

آلبوم عکس شاسی بلند لوکس لینکلن اویتور (Aviator) منتشر شد

آلبوم عکس شاسی بلند لوکس لینکلن اویتور (Aviator) منتشر شدلینکلن، مارک لوکس فورد هم با نیم نگاهی به بازار چین کانسپتی از جدیدترین شاسی‌بلند خود را در نیویورک رونمایی کرد. لینکلن اویتور (Aviator) چهارمین مدل شاسی‌بلند لینکلن خواهد بود و این شرکت امیدوار است با آن بتواند با شاسی‌بلندهای لوکس اروپایی رقابت کند.

اویتور یک شاسی‌بلند در اندازه متوسط است و با سه ردیف صندلی برای هفت سرنشین جا دارد. این ماشین از نظر فنی با فورد اکسپلورر (Explorer) مشترک است، اما طراحی آن کاملا متفاوت است و به لوکس‌ترین امکانات فورد مجهز شده است. از جمله برای اولین بار به راننده امکان داده شده تا از تلفن همراهش به جای سوئیچ استفاده کند.
آلبوم عکس
LINCOLN AVIATOR 2019 :
تصاویر شاسی بلند لینکلن اَویتور 2019 #10
تصاویر شاسی بلند لینکلن اَویتور 2019 #9
تصاویر شاسی بلند لینکلن اَویتور 2019 #8
تصاویر شاسی بلند لینکلن اَویتور 2019 #7
تصاویر شاسی بلند لینکلن اَویتور 2019 #6
تصاویر شاسی بلند لینکلن اَویتور 2019 #5
ادامه
طراحان لینکلن می‌گویند برخلاف رقیبان که بر اسپرت بودن ظاهر ماشین تاکید دارند، آنها بیشتر به شیک‌ بودن ماشین و راحت بودن سرنشینان توجه کرده‌اند. اویتور با ماشین‌هایی نظیر آئودی Q7 و ولوو XC90 رقابت می‌کند.

علاوه بر موتور شش سیلندر توربو، لینکلن برای اولین بار این ماشین را با قوای محرکه هیبرید-الکتریکی هم عرضه می‌کند. با اینکه ماشینی که در نیویورک نمایش داده شد یک کانسپت است، اما لینکلن می‌گوید محصول نهایی که در سال ۲۰۱۹ به بازار می‌آید نسبت به این کانسپت تغییر زیادی نخواهد کرد.

فورد با تمرکز بر بازار چین، برای احیای مارک لینکلن سرمایه‌گذاری زیادی کرده است. این شرکت می‌خواهد تا سال ۲۰۲۰ فروش سالانه لینکلن را از ۱۸۸ هزار دستگاه کنونی به سیصد هزار دستگاه در سال افزایش دهد.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.