ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

با برترین وانت جهان در سال 2018 آشنا شوید

با برترین وانت جهان در سال 2018 آشنا شویدکارشناسان رسانه‌ای جهان به سنت هرساله به انتخاب بهترین خودروی هر کلاس می‌پردازند، در بین خودروهای وانت، هیولای آمریکایی فورد اف 150 تقریبا سالهاست در صدر جدول اکثر گزارش و رتبه بندی ها جا خشک کرده است.

فورد سری-اف (Ford F-Series) یک سری خودرو است که از سال ۱۹۴۸ تا کنون تولید شده‌است. طراحی آن موتور جلو، توزیع نیروی پیشران، خودرو چهار چرخ محرک بوده است.
مشخصات فنی و تصاویر فورد اف 150 جدید مدل 2018 + قیمت روز و ویدیو
کمپانی فورد مدل کاملاً جدید F-۱۵۰ را معرفی می‌کند که بازسازی محبوبترین تراک آمریکایی‌ها است. در حقیقت F-۱۵۰ جدید جانسخت ترین، هوشمندترین و تواناترین مدل از F-۱۵۰ است که تا به حال ساخته شده و استانداردهای تراک‌های آینده را تعیین می‌کند.

نیرو، توانایی و راندمان F-۱۵۰ جدید در اثر استفاده از مواد پیشرفته به میزان قابل توجهی بهبود یافته است. در نتیجه قابلیت‌های آن ارتقا یافته و سواری و بکسل بهتری ارائه می‌کند. همچنین بدنه آن در برابر خوردگی مقاوم‌تر شده است.[۱]

از مدت‌ها پیش سرسختی F-۱۵۰ شهره خاص و عام بوده، اما حالا هوشمندی آن هم زبانزد همه خواهد شد. به گفته مدیر عامل کمپانی، F-۱۵۰ تعریف آن‌ها از تراک‌های آینده فورد است و برنامه‌های کمپانی را برای ساخت تراک‌هایی با کیفیت برتر، مصرف سوخت بهینه، امنیت بالا، طراحی هوشمند و ارزش بالا در برابر هزینه نشان می‌دهد. F-۱۵۰ جزئی از تراک‌های سری F فورد است. این سری برای ۳۷ سال متوالی پرفروش ترین تراک آمریکا و ۳۲ سال پرفروش ترین خودروی این شرکت بوده است.

برای طراحی اصول پایه F-۱۵۰ مهندسین فورد برخی از ویژگی‌های بارز آن را ارتقا داده‌اند. بسیاری از مواد به کار گرفته شده در F-۱۵۰ و خصوصیات آن برای اولین بار در یک مدل تراک به چشم می‌خورند. استفاده از آن‌ها موجب مقاومت بالا و کاهش وزن نیز شده است. کاهش وزن ۳۱۷ کیلوگرمی آن باعث شده به سواری، حمل بار، بکسل، شتاب‌گیری، توقف و مصرف سوخت بهتر دست یابد. قبل از آن که F-۱۵۰ به فروش برسد، طی آزمایش‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد. حمل اجسام سنگین در دره‌های بیابانی و کوه‌ها و قرارگیری در دمای ۳۰ درجه زیر صفر تا ۵۰ درجه سانتی‌گراد از جمله این آزمایش‌ها اس. مشتریانی که از F-۱۵۰ در امور ساخت و ساز، خدمات و معدن استفاده کرده‌اند، از مقاومت بالای صندوق بار آن اطمینان حاصل کرده‌اند. این تراک همین طور در مسابقات آف رود Baja ۱۰۰۰ شرکت داده شد و ۱۴۲۱ کیلومتر دشوار را پشت سر گذاشت؛ کاری که بسیاری از تراک‌های دیگر که با هدف شرکت در مسابقات آف رود ساخته شده بودند نتوانستد انجام دهند.
آلبوم عکس
FORD F150 :
تصاویر فورد اف 150 #23
تصاویر فورد اف 150 #21
تصاویر فورد اف 150 #20
تصاویر فورد اف 150 #19
تصاویر فورد اف 150 #18
تصاویر فورد اف 150 #17
ادامه
فورد F150 مدل 2018 برعکس دیگر خودروهای این کمپانی در بین بهترین پیک‌آپ‌های فول سایز جهان قرار گرفته است.

این خودروی جدیدی 2018 رفاه و خدمات بیشتری را در اختیار سرنشینان قرار داده و ساختار منعطف‌تری نسبت به یک اسب کاری دارد.

F150 یک اسب کاری با قابلیت‌های بارکشی‌ فوق‌العاده است. به همین دلیل حرکت آن روی جاده‌های آفرود و آنرود خوب عالی است. از طرفی خودرو انعطاف بیشتری را نسبت به مدل‌های قدیمی در کابین نشان می‌دهد.

امنیت خودرو نیز افزایش یافته و سامانه کنترل کروز تطبیقی در خودرو به راحتی رانندگان کمک بیشتری می کند. این پیک‌آپ به سیستم کمکی هشدار برخورد از جلو مجهز شده و در صورت اختلال حواس راننده یا خواب آلودگی موانع یا عابران پیاده را تشخیص می‌دهد. هندلینگ خودرو نیز بهبود پیدا کرده است.

در ساختار،خودرو از یک بدنه آلومینیومی استفاده می‌کند که استحکام بیشتری را برایش رقم می‌زند و باعث کاهش وزن آن شده است.

در زیر کاپوت فوردهای جدید می‌توان موتورهای 5 لیتری 8 سیلندر درون‌سوز، 2.7 لیتری توئین توربوی 6 سیلندر یا نسخه‌های 3.5 لیتری 6 سیلند از نوه توئین توربو را مشاهده کرد. گزینه آخر بیش از بقیه موتورها در نسخه‌های سال 2018 به کار رفته و حدود 350 اسب‌بخار قدرت دارد.
معرفی کامل شرکت خودروسازی فورد (FORD)
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.