تیزر شاسی بلند جدید مرسدس میباخ را ببینید
محصول بعدی مرسدس میباخ یک شاسی بلند خواهد بود که این خودروساز ..
تیزر شاسی بلند جدید مرسدس میباخ را ببینید
محصول بعدی مرسدس میباخ یک شاسی بلند خواهد بود که این خودروساز ..
تصاویر جشن جهانی ماری‌جوانا را تماشا کنید!
ده‌ها هزار نفر از مردم آمریکا و کانادا روز شنبه در «جشن ماری‌ ..
خودروهای جدید تویوتا از سال 2021 با یکدیگر صحبت می کنند!
شرکت خودروسازی تویوتا اعلام کرد فناوری ارتباط خودرو با خودرو ..
واردات خودرو به ایران، به شدت کاهش یافت!
گمرک ایران از کاهش ۷۳ درصدی واردات خودرو طی فروردین‌ماه سال‌ ..
هجوم ایرانی ها برای خرید ملک در گرجستان + هشدار سفیر ایران به خریداران
جواد قوام شهیدی، سفیر ایران درگرجستان، به متقاضیان اخذ اقامت ..
تیزر تماشایی کامیون ولوو وی ان ال (VNL) جدید را تماشا کنید
شرکت ولوو تیزر تماشایی نسل جدید کامیون وی ان ال (VNL) جدید را در ک ..
ویدیوهای دیدنی امروز
سرقت از خودروها توسط سارقین حرفه ای آمریکایی را تماشا کنید
ویدیویی از لحظه انفجار یک خانه پس از برخورد یک شاسی بلند را تماشا کنید
ویدیویی تماشایی از رونمایی سوپر ماشین پینین‌فارینا H2 را تماشا کنید
لحظه نجات مردی که قصد خودکشی داشت، را تماشا کنید
ویدیویی از یک فیل که همه را شگفت زده کرد!
بی احتیاطی وحشتناک این موتور سوار را تماشا کنید
نبرد لودر قدرتمند با چوب‌های سنگین را تماشا کنید
ویدیوی تصادف مرگبار خودروی شرکت اوبر (UBER) منتشر شد
برخورد کامیون با پل‌هوایی!
آفرود تماشایی میتسوبیشی تریتون ال200 را ببینید
مجلات

رایج‌ترین اشتباهاتی که هنگام تمرین با وزنه انجام می دهیم!

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶
صفحه اصلی sell car فروش خودرو ads کانال عکس sell car زیبایی اندام ads بازار ads درج فوری آگهی
رایج‌ترین اشتباهاتی که هنگام تمرین با وزنه انجام می دهیم!
دانلود اپلیکیشن فایندز

به گزارش وب سایت فایندز : ورزش کردن بدون مطالعه و تجربه، موجب ورود صدماتی به سیستم بدن فرد بی تجربه می شود، در حالیکه تقریبا هر نوع فعالیتی مثبت است، اما اتلاف وقت کار درستی نیست. از آنجا که شما می توانید از وقت خود در باشگاه حداکثر بهره را ببرید، در این مطلب ما ۱۲ مورد از بزرگترین اشتباهاتی که باید در تمرین با وزنه از آن ها اجتناب کنید را بیان کرده ایم.


اشتباه اول : ثبت نکردن وقایع تمرینی

از اشتباهاتی که هنگام تمرین با وزنه معمولا مرتکب می شوید ثبت نکردن وقایع تمرینی است. در واقع بخاطر سپردن تمام جزئیات تمرین کار سختی است. وزن، سرعت، و تعداد تکرارها. هنگامیکه شما یک جلسه ی تمرینی جدید را شروع می کنید، داشتن یک تاریخچه ی تمرینی به شما کمک می کند که بلافاصله بفهمید آخرین بار، چه تمرینی را، و با چه جزئیاتی انجام داده اید.
در نتیجه می توانید سعی کنید که در جلسه ی جدید، آنرا بهتر انجام دهید. همچنین مرور کردن یک مدت طولانی و دیدن اینکه چه مسیر طولانی را طی کرده اید، می تواند به شما انگیزه دهد. بعضی چیزهایی که باید در نظر بگیرید، عبارتند از: تاریخ، وزن بدن، تمرینات، وزنه ها، سرعت، تایم استراحت و اینکه قبل و بعد از تمرینتان چه احساسی داشتید.رایج‌ترین اشتباهاتی که هنگام تمرین با وزنه انجام می دهیم!
اشتباه دوم : بدون هدف تمرین کردن

در تمرینات می خواهید به چه چیزی برسید؟ آن چیز ممکن است یک هدف قابل سنجش مانند شرکت در یک دوی ۱۰ کیلومتر باشد، یا شاید یک هدف عاطفی تر مانند اینکه اندام بهتری داشته باشید. هدف، نقطه ی شروع است. و بدون آن، تمرینتان بی برنامه خواهد بود. اهداف مخصوص خودتان و راه هایی برای ارزیابی آنها را بنویسید.

اشتباه سوم : پیروی از گروه

همیشه تمرینات و ورزش هایی وجود دارند که مد می شوند و همه در باشگاه آن ها را انجام می دهند. ممکن است آن تمرین، تمرین خوبی باشد، اما معمولا فقط یک تمرین است، نه بهتر، و نه بدتر. اگر در حال حاضر یک برنامه ی تمرینی دارید، یک تمرین جدید را امتحان نکنید و به برنامه ی خودتان پایبند باشید.

اشتباه چهارم: از این برنامه به آن برنامه پریدن

یکی دیگر از اشتباهات هنگام تمرین این است که یک برنامه را تا آخر پیش نمی برید. بسیاری از مربی ها و وب سایت ها، وعده های خارق العاده ای در مورد نتایجی که از برنامه های تمرنی آن ها خواهید گرفت می دهند. و شما هم به احتمال زیاد تمایل پیدا خواهید کرد که برنامه ی فعلی تان را عوض کنید، زیرا فکر می کنید یک برنامه ی دیگر بهتر از برنامه ی فعلی تان است. این کار را نکنید و برنامه فعلی تان را ادامه دهید.

اشتباه پنجم: بیش از حد در باشگاه وقت سپری می کنید

این یکی از رایج ترین اشتباهات تمرینی است که به تناسب اندام صدمه می زند. به ما اینگونه القا شده که «هر چه بیشتر، بهتر»، بنابراین وقتی می گویید که باید یک ساعت تمرین کنید، ممکن است فکر کنید «اگر ۶۰ دقیقه خوب است، پس ۱۲۰ دقیقه بهتر است. با دو برابر کردن زمان، نتایج نیز دوبل می شوند. این نوع تفکر باعث می شود که در تمرین با وزنه، آسیب دیده و ضعیف و دلسرد شوید. وقت خودتان را در باشگاه تلف نکنید. به باشگاه بروید و سریع برگردید. حداکثر ۴۵ تا ۶۰ دقیقه (بعد از اینکه بدرستی خودتان را گرم کردید) با وزنه تمرین کنید، و نهایت دقت و تلاشتان را هم هنگام کار با وزنه بکار ببرید.

اشتباه ششم: غفلت از اضافه بار فزاینده

از اشتباهات دیگر هنگام تمرین رعایت نکردن اصل اضافه بار است. به عبارت ساده، اضافه بار فزاینده یعنی اینکه در هر تمرین، همه چیز را کمی سخت تر کنید. در حالت ایده آل، شما هر باری که به باشگاه می روید، کمی بهتر از دفعه ی قبل خواهید شد. اضافه بار فزاینده فقط به وزنه اشاره ندارد. روش های معمول برای بکارگیری اضافه بار، شامل استفاده از یک وزنه ی سنگین تر، استفاده از همان وزنه و تکرارهای بیشتر، انجام همان مقدار تمرین در زمان کمتر، انجام ست های بیشتر با همان وزنه و استفاده از همان وزنه از طریق افزایش دامنه ی حرکت. برای اطمینان از پیشرفت مداوم، اضافه بار فزاینده را با تمریناتتان ترکیب کنید.

اشتباه هفتم: استراحت بیش از حد، یا خیلی کم

چشم پوشی از زمان های استراحت، هنگام تمرین می تواند پیشرفت شما را محدود کند. استراحت، هم برای استفاده ی موثر از وقتتان مهم است و هم برای به حداکثر رساندن یک پاسخ تمرینی مطلوب. اگر هدف از تمرین کردنتان عضله سازی است و بین هر ست در تمرینتان، ۳ تا ۴ دقیقه استراحت می کنید، زمان زیادی را در باشگاه هدر خواهید داد و هرگز نتیجه ی مطلوبی از تمرینتان بدست نخواهید آورد.

اشتباه هشتم: تمرکز بر روی نقاط قوت تان هنگام تمرین کردن
همه ی ما گاهی اوقات در یک تله گرفتار می شویم. ما تمایل داریم کارهایی را انجام دهیم که در آنها خوب هستیم و از چیزهایی که در آنها مهارت نداریم دوری می کنیم. این یک دور باطل است. خیلی مهم است که به تمرین ها و عضلات ضعیفتان توجه کنید. دلایل زیادی برای این موضوع وجود دارد. یکی از آن دلایل این است که این عضلات، نسبت به عضلاتی که بخوبی رشد کرده اند، رشد سریعتری را تجربه می کنند. اگر چیزی برایتان دشوار است، احتمالا به این دلیل است که شما در آن خوب نیستید. این می تواند به معنای کاهش تمرینات دیگرتان و افزایش میزان و دفعات تمرینات مربوط به قسمت های ضعیف بدن باشد.

اشتباه نهم: هنگام تمرین همیشه به دنبال رکورد زدن هستید

همه ی ما افرادی را می شناسیم که سال هاست ورزش می کنند، با اینحال بنظر نمی رسد که هرگز در ترکیب یا قدرت بدنی پیشرفت قابل توجهی داشته باشند. اغلب اوقات، دلیلش آن است که این افراد همیشه به دنبال رکورد زدن هستند. ورزش در باشگاه، باید مانند تمرین در نظر گرفته شود، در این فضاست که شما دائما تلاش می کنید بهتر شوید. نمایش بازی کردن در باشگاه و اضافه کردن وزنی بیشتر از آنچه می توانید با آن تمرین کنید و تقلا برای انجام یک حرکت غیر اصولی، روشی است که مطمئنا شما را از اهداف قدرتی تان دور می کند. به تکنیک صحیح و کنترل وزن بچسبید و در هر تکرار بر روی انقباض عضلاتتان تمرکز کنید.

اشتباه دهم: هنگام تمرین از دیگران کمک نمی گیرید

بعضی از بدنسازان، کمک گرفتن را به معنی عدم اعتماد بنفس می دانند. این حقیقت ندارد. یک حریف تمرینی می تواند به اعتماد بنفس شما کمک کند و همچنین به شما امکان دهد که در برخی ست ها، بیشتر به خودتان فشار بیاورید، حتی اگر فقط بصورت کلامی شما را تشویق کند. در بعضی از حرکات مانند پرس سینه، برای بلند کردن میله از روی رک به یک حریف تمرینی نیاز است، تا ورزشکار در معرض خطر قرار نگیرد. پس برای کمک گرفتن خجالت نکشید.

اشتباه یازدهم : فدا کردن تکنیک بخاطر وزن بیشتر

قربانی کردن تکنیک درست بخاطر وزنه ی بیشتر، مانع پیشرفت شما خواهد شد. همچنین راهی عالی است برای صدمه دیدن! احتمالا مهم ترین جنبه ی هر برنامه ی تمرینی ثبات است، و اگر به خودتان صدمه بزنید، مجبور خواهید بود که بطور اورژانسی از تمرین دست بکشید.

اشتباه دوازدهم: توجه نکردن به تمپو

تمپو، به معنی سرعت وزنه زدن است. به نظر من، تمپو مهمترین متغیر تمرین است، که بیشتر از همه هم از آن غفلت می شود. یک تغییر در سرعت، با هر تمرینی می تواند باعث نتیجه ای کاملا متفاوت شود. استفاده از یک تمپوی آهسته (مخصوصا در فاز برگشت یا منفی حرکت، که در آن وزنه را به حالت استراحت بر می گردانید) نسبت به زمانیکه شما حرکت را با حداکثر سرعت ممکن و در حالیکه هنوز بر آن کنترل دارید انجام می دهید، احساس و اثر تمرینی کاملا متفاوتی خواهد داشت.مطمئن شوید که بر تمپوی تکرارهایتان نظارت می کنید و بسته به اهداف تمرینی تان، شاید عاقلانه باشد که یک تمپو را متفاوت از آنچه بطور معمول انجام می دهید، اجرا کنید.
قیمت لحظه ای دلار در بازار تهران :
دلار : 5,400   دلار
یورو : 6,795   یورو
پوند : 7,827   پوند
درهم : 1,502   درهم
share finds.ir انتشار این صفحه در شبکه های اجتماعی :

twitter google plus pinterest facebook linkedin telegram

امتیاز شما به این خبر؟
فایندز 1    فایندز 0

keyword در مورد این مطلب یک نظر ارسال نمایید :

لطفا گزینه تایید را کلیک نمایید :

keywordرایج‌ترین اشتباهاتی که هنگام تمرینرایج‌ترین اشتباهاتی که هنگام تمرین با وزنه انجامورزش کردن بدون مطالعه و تجربه، موجبمطالعه و تجربه، موجب ورود صدماتیرایج‌ترین اشتباهاتیرایج‌تریناشتباهاتیهنگامتمرینورزش کردنبدون مطالعهبدون مطالعه ومطالعه تجربه، موجبTop Mistakes PeopleMistakes People Are
آگهی فروش بنز A150 قیمت : 50,000,000
آگهی فروش جک جی 5 1.5 قیمت : 44,000,000
آگهی فروش نیسان مورانو قیمت : تماس بگیرید
آگهی فروش تویوتا کمری XLi قیمت : 90,000,000
آگهی فروش دنا پلاس قیمت : 22,000,000
آگهی فروش پژو 405 GLX قیمت : تماس بگیرید
آگهی فروش وانت وانت پادرا قیمت : 37,500,000
آگهی فروش تویوتا 2F وانت قیمت : تماس بگیرید
تازه های فایندز
تیزر شاسی بلند جدید مرسدس میباخ را ببینید
رولزرویس فانتوم فوق لوکس رونمایی شد
واردات خودرو به ایران، به شدت کاهش یافت!
کشف جسد مومیایی در شهر ری / جنازه مومیایی در حرم عبدالعظیم متعلق به کیست؟
فورد موستانگ کبرا جت 2018 چه ویژگی هایی دارد؟
رقیب آلمانی هیوندای سانتافه و کیا سورنتو وارد بازار می شود!
واکنش آیت الله لاریجانی به برخورد دولت روحانی با مامور پلیس
هجوم ایرانی ها برای خرید ملک در گرجستان + هشدار سفیر ایران به خریداران
اوج هیجان و استرس در لیگ دسته یک فوتبال ایران
معرفی 10 اسمارت واچ (ساعت هوشمند) پرفروش بازار ایران
شرکت چینی ZTE به خاطر همکاری با ایران در آستانه نابودی قرار گرفت!
شرکت اَپل با پردازنده جدیدش به جنگ پردازنده های اینتل می رود
تیزر تماشایی کامیون ولوو وی ان ال (VNL) جدید را تماشا کنید
یک منطقه باستانی مخفی و دست نخورده در عربستان به روی گردشگران خارجی گشوده می شود
بازار خودروی چین پس از 24 سال، به روی شرکت‌های خارجی گشوده شد
قاتل قاضی آمریکایی، در 83 سالگی اعدام شد
ویدیویی از لحظات آخر زندگی مدل زیبای آمریکایی
بازار bazaar
فروش رایگان خودرو sale car
سقوط مرگبار خانم دکتر روانشناس از یک برج در تهران
سقوط مرگبار خانم دکتر روانشناس از برج فرهنگیان در شرق تهران، ک ..
related جدیدترین مطالب مرتبط :
news
ورود بیش از 15 هزار خودروی غیرقانونی به بازار ایران در عرض چند ماه!
news
تبلیغ تماشایی شاسی بلند 2018 شرکت هوندا را ببینید
news
سقوط مرگبار خانم دکتر روانشناس از یک برج در تهران
news
نسخه ای خاص، از کامیونت رَم 2500 Prospector را ببینید
news
قاتل، درگیری خونین در پارک ارَم تهران، پس از 4 سال دستگیر شد
news
جاسازی ماهرانه تریاک در نمد دم کنی درب قابلمه را ببینید!
news
ماجرای رابطه جنسی مرد بساز بفروش با دختر جوان / تجاوز یا حیله دختر؟
news
خودروهای جدید تویوتا از سال 2021 با یکدیگر صحبت می کنند!
news
یکی از مدیران ارشد شرکت پورشه بازداشت شد
news
افزایش قیمت محصولات پارس خودرو، بازار خودرو را آشفته تر کرد!
news
بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس در سال 2018 انتخاب شد
news
گران قیمت ترین پارکینگ خودرو در جهان
news
استفاده از بیت کوین در ایران رسماً ممنوع اعلام شد
news
افزایش قیمت دلار، بازار مسکن را تکان داد
news
بازار آشفته لوازم خانگی / قیمت ها افزایش یافت، بازار راکدتر شد
news
حمله مرگبار یک دستگاه ون به عابرین پیاده، 10 کشته برجای گذاشت
like عکس‌های پسندیده شده امروز :