ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

ویدیویی از امکانات دانگ‌فنگ فِنگشن E70 مدل 2017 + تاریخچه شرکت دانگ فنگ فنگشن

ویدیویی از امکانات دانگ‌فنگ فِنگشن E70 مدل 2017 + تاریخچه شرکت دانگ فنگ فنگشنویدیویی تماشایی از امکانات درون کابین دانگ فنگ فنگشن ایی70 (E70) مدل 2017 را در فایندز مشاهده نمایید :
دانگ فنگ فنگشن (Dongfeng Fengshen) که در زبان چینی به معنی خدای باد می باشد، یک شرکت خودروساز متعلق به شرکت خودروسازی دانگ فنگ است یا به عبارتی، یکی از زیر مجموعه‌های دانگ فنگ است. این شرکت در ژوئیه ۲۰۰۹ راه اندازی شد.

برخی از محصولات آن بر اساس گروه پی اس ای، مانند فنگشن ال ۱۰، توسط دانگفنگ پژو-سیتروئن در سال ۲۰۱۵ عرضه می‌شود.

تاریخچه :

اولین مدل تولید Fengshen، یک سدان چهار درب کلاس A به نام Fengshen S30، در نمایشگاه خودرو شانگهای در آوریل ۲۰۰۹ و در ماه ژوئیه ۲۰۰۹ در چین عرضه شد و در ژوئیه ۲۰۰۹ در چین فروخته شد.در ماه ژوئن 2010 Dongfeng شروع به ساخت یک کارخانه موتور در استان هبی برای تولید موتورهای خودرو برای وسایل نقلیه Fengshen کرد.Fengshen H30، یک هاچبک مخصوص پنج در سایز متوسط، به طور رسمی در ژانویه ۲۰۱۱ راه اندازی شد. Fengshen H30 Cross، یک SUV پنج نفره جمع و جور، اولین بار در نمایشگاه خودرو شانگهای در آوریل ۲۰۱۱ به نمایش گذاشته شد و در همان ماه در چین فروخته شد.Fengshen A60، یک سدان متوسط ​​با توجه به نیسان شیلفی، نخستین بار در نمایشگاه خودرو گوانگژو در نوامبر ۲۰۱۱ به نمایش گذاشته شد. و در مارس ۲۰۱۲ در چین فروخته شد.در ماه آوریل سال ۲۰۱۲، Dongfeng اعلام کرد که این شبکه نمایندگی چند برند را در سراسر چین تولید خواهد کرد و خودروهای Fengshen, Dongfeng Fengxing و Zhengzhou Nissan را عرضه می‌کند.

وسایل نقلیه Fengshen برای اولین بار در ماه اوت 2012، در خارج از چین فروخته شدند.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.