ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

همسر سابق بِرَد پیت، از شوهر جدیدش جدا شد

همسر سابق بِرَد پیت، از شوهر جدیدش جدا شدجنیفر انیستون و جاستین ثرو، زوج هالیوودی اعلام کرده‌اند که پس از دو سال ازدواج از هم جدا می‌شوند. این دو که سر صحنه فیلمبرداری عشق سفر(واندرلاست) آشنا شدند گفته‌اند تصمیم به جدایی به طور مشترک در پایان سال پیش گرفته شده است.

آنها دلیلی برای جدایی اعلام نکرده‌اند و گفته‌اند می‌خواهند به دوستی خود ادامه دهند. جنیفر انیستون ۴۹ ساله و جاستین ثرو ۴۶ ساله در سال ۲۰۱۵ پس از ۴ سال آشنایی در لس‌آنجلس ازدواج کردند.

آنها گفته‌اند در حالت طبیعی جدایی خود را عمومی نمی‌کردند اما با توجه به این که "صنعت شایعه، در چنین مواقعی نمی‌تواند در برابر شایعه‌سازی و داستان‌سازی مقاومت کند" آنها تصمیم گرفته‌اند مستقیما واقعیات را منعکس کنند.
زندگینامه (بیوگرافی) جنیفر آنیستون بازیگر معروف هالیوود
جنیفر انیستون با سریال تلویزیونی فرندز معروف شد و پس از آن در ده‌ها فیلم و سریال بازی کرده و یکی از معروف‌ترین چهره‌های هالیوود است. او سال پیش در فهرست پردرآمدترین بازیگران زن جهان پس از اما استون در رده دوم قرار گرفت.

او پیش از این با برد پیت ازدواج کرده بود که پس از ۵ سال از هم جدا شدند. جدایی آنها تا مدت‌ها سوژه داغ نشریات عامه پسند بود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.