ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

معجونی که شکم شما را کوچک می کند!

معجونی که شکم شما را کوچک می کند!داشتن شکمی بزرگ، مشکلی است که زنان و مردان زیادی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و برای حل این مشکل روش‌های متعددی را امتحان می‌کنند. پیشرفت‌های تکنولوژی علاوه بر همه مزایا، معایبی نیز داشته است. تغییر روش زندگی افراد، خوردن وعده‌های غذایی پر کالری و کاهش تحرک از جمله این معایب هستند. در بسیاری موارد افراد شکم‌دار می‌گویند که رژیم‌های غذایی و تمرین‌های ورزشی باعث کاهش وزن می‌شود، اما شکم را کوچک نمی‌کند.

به گزارش پایگاه اینترنتی بولدسکای جمع شدن چربی‌ها در منطقه شکم می‌تواند عوامل متعددی داشته باشد. چاقی‌های مرتبط به بارداری، اختلالات هورمونی، عوامل ارثی، سوء هاضمه مزمن، رژیم‌های غذایی ناصحیح و مصرب بیش از اندازه الکل از جمله این عوامل هستند.

فارغ از اینکه کدام عامل باعث بزرگی شکم افراد شود، این موضوع می‌تواند فرد چاق را در معرض بیماری‌های کلسترول، افزایش فشار خود، دردهای ناحیه کمر و زانو و مشکلات عروقی قرار دهد.

اخیر دانشمندان برای حل مشکل شکم‌های بزرگ، نوشیدن یک نوشیدنی معجزه‌آسا را تجویز می‌کنند و آن نوشیدنی گوجه فرنگی و نعناع است. محتویات این نوشیدنی به افراد کمک می‌کند به سرعت از چربی‌های ناحیه شکم خلاص شوند.

محققان برای کارایی بیشتر این نوشیدنی و از کوچکتر شدن هر چه سریعتر شکم، توصیه می‌کنند روزانه حداقل 40 دقیقه حرکات ورزشی مخصوص ناحیه شکم نیز انجام شود.

گوجه فرنگی مملو از ویتامین C و آنزیم لیکوپن است. ویتامین C روند سوختن چربی‌ها در بدن را افزایش داده و آنزیم لیکوپن چرخه سلول‌های چربی موجود در ناحیه شکم را می‌شکند.

برگ نعناع نیز مقدار زیادی ویتامین‌های C و A در خود دارد که می‌تواند به روند چربی‌سوزی در ناحیه شکم کمک کند.

محققان توصیه کرده‌اند افراد شکم‌دار نصف لیوان نوشیدنی گوجه فرنگی را با 3 تا چهار برگ نعناع به صورت سوپ گرم یا نوشیدنی خنک بخورند.

توصیه شده خوردن این نوشیدنی قبل از صبحانه و به مدت 3 ماه در برنامه غذایی این افراد قرار گیرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.