ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

خداحافظی همیشگی شرکت DS با خودروهای لوکس بنزینی!

خداحافظی همیشگی شرکت DS با خودروهای لوکس بنزینی!دی‌اس، مارک لوکس گروه خودروسازی ‌PSA، اعلام کرد که از سال ۲۰۲۵ فقط ماشین‌های الکتریکی و هیبرید-الکتریکی تولید خواهد کرد.

برخلاف رنو، گروه خودروسازی PSA که علاوه بر دی‌اس، شرکت‌های پژو، سیتروئن و اُپل-واکسهال را شامل می‌شود، حضور بسیار اندکی در بازار خودروهای الکتریکی دارد و دی‌اس اولین خودروساز در این گروه خواهد بود که به طور جدی به این بازار وارد می‌شود.

ایو بونفوت (Yves Bonnefont)، مدیر دی‌اس هفته پیش اعلام کرد اولین مدل تمام الکتریکی دی‌اس، پاییز امسال در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی می‌شود. اطلاعات رسمی درباره این مدل جدید منتشر نشده اما بر اساس گزارش‌ها این ماشین، یک شاسی‌بلند کوچک خواهد بود و قرار است جایگزین مدل DS3 شود.
معرفی برند اتومبیل سازی سیتروئن دی‌اس (DS) فرانسه
دی‌اس ابتدا به عنوان بخشی از شرکت سیتروئن، مدل‌های لوکس‌تری از این شرکت را تولید می‌کرد. اما از سال ۲۰۱۴ به عنوان مارکی مستقل فعالیت خود را ادامه داد. اولین مدلی که تحت نام دی‌اس طراحی شده، یک شاسی‌بلند به نام DS7 است که از زمستان گذشته به بازار عرضه شده و قرار است یک مدل هیبرید-الکتریکی از آن در زمستان به بازار بیاید.

قوانین کشورهای اروپایی برای میزان آلودگی دی اکسید کربن خودروها از سال ۲۰۲۰ سخت‌تر خواهد شد و PSA ناگزیر است برای رعایت این استانداردها، سهم ماشین‌های الکتریکی را در محصولاتش بیشتر کند. این گروه خودروسازی اعلام کرده است تا سال ۲۰۲۵ چهل مدل الکتریکی یا هیبرید به بازار عرضه خواهد کرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.