ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای جهان، حقوق کارکنانش را افزایش می دهد

بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای جهان، حقوق کارکنانش را افزایش می دهدگروه بازرگانی والمارت، بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای جهان، اعلام کرده با توجه به سود میلیاردی که از محل کاهش مالیات‌ها نصیبش خواهد شد، دستمزد یک میلیون کارمند خود را افزایش می‌دهد و از این پس حداقل دستمزد را بر اساس ساعتی ۱۱ دلار /737,000 تومان (قیمت تبدیل شده) محاسبه می‌کند.

اعلام این خبر می‌تواند به یک پیروزی بزرگ برای دونالد ترامپ و جمهوری‌خواهان تعبیر شود که وعده داده بودند با کاهش مالیات‌ها به افزایش اشتغال و بهبود اوضاع اقتصادی کمک خواهد شد.

نزاع صنفی میان کارگران والمارت و مالکان این گروه بازرگانی برای افزایش دستمزدها سال‌ها در جریان بود و بسیاری از مردم آمریکا با نگاهی انتقادی، والمارت را متهم به "بهره‌کشی و بدرفتاری" با کارمندانش می‌کردند؛ به طوری که تحریم خرید از این فروشگاه بارها درمیان فعالان حقوق مصرف‌کنندگان و انجمن‌های صنفی مطرح و تبلیغ شده است.

اکنون والمارت اعلام کرده با کاهش مالیات مراکز اقتصادی از ۳۵ درصد به ۲۱ درصد، منابع مالی لازم برای بالابردن حقوق کارمندانش تامین شده و علاوه بر افزایش حداقل دستمزدها به ساعتی ۱۱ دلار /737,000 تومان (قیمت تبدیل شده) ، کارمندان یک پرداخت نقدی تحت عنوان هدیه هم دریافت خواهند کرد.

ابرشرکت‌های دیگری چون گروه مخابراتی و ارتباطاتی ای.تی.اند.تی و موسسه بانکی ولزفارگو هم از افزایش دستمزدها و اختصاص پاداش به کارمندان‌شان خبر داده‌اند.

والمارت اعلام کرده به کارمندان تمام وقت و پاره وقت خود بر اساس سنوات کاری پاداشی تا سقف ۱۰۰۰ دلار /67,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) خواهد داد.

ارزش کل این پاداش‌ها حدود ۴۰۰ میلیون دلار /26,800,000,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) برآورد شده است. ارزش والمارت که بزرگترین سوپرمارکت زنجیره‌ای جهان است بیش از ۲۹۵ میلیارد دلار است.بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای جهان، حقوق کارکنانش را افزایش می دهد
انتظار می‌رود افزایش دستمزدها در ابربنگاه‌های اقتصادی آمریکا زمینه‌ساز بالا رفتن میانگین دستمزدها در سایر مراکز اقتصادی این کشور هم شود.

ایالت‌های چون کالیفرنیا در غرب این کشور مدت‌هاست که از تعیین حداقل دستمزد ساعتی ۱۵ دلار حمایت می‌کنند و اکنون با کاهش تاریخی مالیات تجاری، فعالان حقوق کارگران و اتحادیه‌های صنفی مهلت پیدا کردند که با قدرت چانه‌زنی‌ بیشتر برای بهبود دستمزدها مذاکره کنند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.