ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

نسخه 11 سیستم عامل ios شرکت اپل رونمایی شد

نسخه 11 سیستم عامل ios شرکت اپل رونمایی شدکنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل، پنجم ژوئن در کالیفرنیای آمریکا آغاز شد. در جریان این کنفرانس سالانه، شرکت اپل از نسخه جدید سیستم عامل خود یعنی آی‌او‌اس ۱۱ پرده برداشت. این نسخه جدید که از پاییز سال ۲۰۱۷ به روز رسانی آن آغاز می شود تغییرات جدیدی را در آیفونها و آی پدها ایجاد و قابلیتهای ویژه ای به آنها خواهد بخشید. این سیستم عامل جدید همچنین عملکرد نرم افزار کاربردی «سیری» را هوشمندتر خواهد کرد.نسخه 11 سیستم عامل ios شرکت اپل رونمایی شد
هومپاد اپل
در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل از دستگاه جدیدی بنام «هومپاد / HomePod speaker » یا بلندگوهای هوشمند پرده برداری شد. این بلندگوها قابلیت اتصال به اپلیکیشن اپل موزیک را دارند. قیمت این محصول جدید ۳۴۹ یورو است و از ماه دسامبر سال جاری روانه بازار می شود.

از سوی دیگر مدل‌های جدید کامپیوترهای آی مک، آی مک پرو، مک بوک و مک بوک پرو نیز به نمایش درآمدند. قیمت این دستگاهها هنوز مشخص نشده است.

مدل جدید آی پد‌‌ پرو با صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچ 10.5-inch iPad Pro از دیگر محصولات جدید اپل است که در این کنفرانس معرفی شد.

اما اپل در روز اول کنفرانس، مدل جدید تلفن های همراه آیفون ۸ را معرفی نکرد. پیش بینی می شود این کمپانی برای دهمین سال تولید این تلفنهای همراه پرطرفدار نوآوری های زیادی در مدل ۸ بکار خواهد برد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.