ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

رئیس شرکت سامسونگ، از زندان آزاد شد

رئیس شرکت سامسونگ، از زندان آزاد شد لی جائه یونگ، وارث شرکت سامسونگ، که پیشتر در دادگاهی به پنج سال زندان محکوم شده بود، از زندان آزاد شده است. دادگاه تجدید نظر بخشی از اتهامات وارده شده به لی جائه یونگ را قابل قبول دانست، اما از اختیارات خود استفاده کرد و رای به آزادی وی داد.

انتظار می‌رود که دیوان عالی کره جنوبی علیه این تصمیم دادگاه رای دهد. سال گذشته دادگاهی در کره جنوبی، لی جائه یونگ، رئیس شرکت سامسونگ، را به پنج سال زندان محکوم کرده بود.

او متهم شده بود که در ازای جلب حمایت دولت، به پارک گوئن- های، رئیس جمهوری پیشین، رشوه پرداخت کرده، بخشی از رسوایی‌ بزرگی که در نهایت به استیضاح و برکناری رئیس جمهوری سابق انجامید.
سامسونگ
سامسونگ پرداخت هر گونه رشوه یا طرح تقاضاهای نامشروع از خانم پارک در ازای منافع سیاسی و امتیازات دولتی را رد کرده‌اند.

طرح استیضاح خانم پارک در پی آغاز پیگرد یکی از دوستان نزدیک او به اتهام سوء استفاده از موقعیت و امکانات دولتی، فساد مالی و احتمال ارتباط رییس جمهور با این پرونده به جریان افتاد.

در آن زمان، ده‌ها هزار نفر در سئول، پایتخت کره جنوبی علیه رئیس‌جمهوری تظاهرات کرده و خواهان کناره‌گیری او شدند. معترضان از نفوذ چوی سون شیل، دوست صمیمی رئیس‌جمهوری در تصمیم‌گیری‌های دولتی خشمگین بودند.
معرفی کامل شرکت معروف سامسونگ (Samsung) + تاریخچه
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.