ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

رونق چشمگیر شبکه خانگی نت‌فلیکس در جهان

رونق چشمگیر شبکه خانگی نت‌فلیکس در جهانشرکت پخش ویدیوی نت‌فلیکس می‌گوید تعداد مشتریانش ۵ میلیون نفر افزایش داشته و حالا حدود ۱۰۴ میلیون مشترک درسراسر جهان دارد. نت فلیکس یک شرکت رسانه‌ای است که مشترکان آن می‌توانند، فیلم، سریال و برنامه‌های تلویزیونی را هروقت بخواهند در آن تماشا کنند. در سال‌های اخیر، بعضی از موفق‌ترین سریال‌ها که در جهان پربیننده شده‌اند، با سرمایه‌گذاری این شرکت ساخته شده‌اند. در پی انتشار خبر افزایش مشترکان، ارزش سهام نت فلیکس در بورس نیویورک ۱۰ درصد بالا رفت.

همچنین نت‌فلیکس بابت عضویت هر کابر ماهیانه 10 دلار /670,000 تومان (قیمت تبدیل شده) دریافت می کند و این شرکت اعلام کرد که سود خالصش در سه ماهه نخست 2017 به بیش 56 میلیون دلار /3,752,000 تومان (قیمت تبدیل شده) رسیده است.

بنظر می رسد این شبکه خانگی محبوب در ایران فیلتر است و کاربران ایرانی اجازه دسترسی به این شبکه محبوب را ندارد.
رونق چشمگیر شبکه خانگی نت‌فلیکس در جهان
نت‌فلیکس، (به انگلیسی: Netflix) یک شرکت جهانی رسانه سیال و تولیدکننده مجموعه‌های تلویزیونی است که تا آغاز سال ۲۰۱۶ بیش از ۷۵ میلیون مشترک دارد. این شرکت فعالیت‌اش را از سال ۱۹۹۸ با ارسال پستی دی‌وی‌دی آغاز کرد و در سال ۲۰۰۷ سرویس رسانه سیال را ارائه کرد. در سال ۲۰۱۰ حوزه فعالیت‌اش را به کانادا گسترش داد و هم‌اکنون در ۱۹۰ کشور دنیا خدماتش را ارائه می‌دهد. نتفلیکس اولین سریال خود، خانه پوشالی را در سال ۲۰۱۳ ارائه کرد و هم‌اکنون صدها ساعت برنامه تولید می‌کند.

این شرکت در سال ۱۹۹۷ راه‌اندازی شد و در لوس گاتوس، کالیفرنیا مستقر است.

نتفلیکس در ۲۵ فوریه ۲۰۰۷ یک‌میلیاردمین دی‌وی‌دی خود را ارسال کرد. در آوریل ۲۰۱۱ ۲۳ میلیون مشترک در آمریکا و ۲۶ میلیون مشترک در جهان داشت. در سال ۲۰۱۱ درآمد فروش خدمات دیجیتالی این شرکت به یک و نیم بیلیون دلار رسید. نتفلیکس در ۲۳ اکتبر ۲۰۱۲ اعلام کرد که سود خالصش در سه‌ماهه سوم ۸۸ درصد شده است. در ژانویه ۲۰۱۳ اعلام کرد با افزایش ۲ میلیون مشترک نسبت به سال قبل مجموع مشترکان این شرکت در آمریکا به ۲۷٫۱ میلیون نفر و در مجموع جهانی ۲۹٫۴ میلیون نفر شده است. علاوه بر این با افزایش ۸ درصد سود درآمدش به ۹۴۵ میلیون دلار رسیده است.

دراواسط مارس ۲۰۱۳ مشترکان این شرکت به ۳۳ میلیون نفر رسید. این عدد کمی بعد در آوریل ۲۰۱۳ به ۳۶٫۳ میلیون نفر (۲۹٫۲ میلیون نفر در آمریکا) رسید. در گزارش سبتامبر ۲۰۱۳ این شرکت اشاره شد که تعداد مشترکانش ۴۰٫۴ میلیون (۳۱٫۲ در آمریکا) رسیده است در گزارش مالی سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۳ اعلام شد که مشترکان این شرکت در آمریکا از مرز ۳۳٫۱ میلیون نفر گذشت. این شرکت در سپتامبر ۲۰۱۴ فعالیتش را در ۴۰ کشور گسترش داد.

نتفلیکس توانست سریال‌های موفقی همچون سریال پر بیننده برکینگ بد را به صورت دی وی دی ارائه دهد که با استقبال مشترکان همراه شد. نتفلیکس خود سریال‌های موفقی چون خانه پوشالی و نارنجی همان سیاه است نیز تولید کرده است.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر لوس گاتوس، کالیفرنیا، قرار دارد و سهام آن در بازار بورس نزدک معامله می‌شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.