ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

جایزه جالب یک شرکت ژاپنی با کارمندان غیرسیگاریش

جایزه جالب یک شرکت ژاپنی با کارمندان غیرسیگاریششرکت ژاپنی پیالا، فعال در بخش بازاریابی در اقدامی کم سابقه برای کارمندان خود که دخانیات مصرف نمی کنند مرخصی بیشتری درنظر می گیرد.

این شرکت مدت زمان کار موثر این افراد را کمی بیشتر از کارمندان سیگاری ارزیابی کرده و بنابراین مرخصی آنها شش روز بیشتر تعیین شده است. تعداد نیروی کار شرکت پیالا ۱۲۰ نفر بوده و این برنامه از ماه سپتامبر گذشته اجرا شده است. در این زمان یکی از کارمندان شرکت ادعا کرده بود افراد سیگاری وقت زیادی را در محل کار برای مصرف دخانیات صرف و بنابراین کمتر از افراد غیرسیگاری کار می کنند.

سخنگوی شرکت پیالا تصریح کرده: «بهتر است که به افراد غیرسیگاری پاداش دهیم تا اینکه افراد سیگاری را مجازات کنیم.» براساس گزارشها از زمان اجرای این طرح چندین کارمند این کمپانی از سیگار کشیدن در محل کار صرف نظر کرده اند.

احتمال می رود شرکتهای دیگری در ژاپن این رویه مبارزه با مصرف دخانیات و بالابردن کارایی کارمندان را درپیش گیرند.

مصرف دخانیات در ژاپن طی بیست سال گذشته روندی نزولی دارد. با این وجود ساز و کارهای پیشگری از مصرف دخانیات در این کشور به اندازه کشورهای غربی اجرا نمی شود. قیمت یک پاکت سیگار در ژاپن حدودا نصف قیمت سیگار در فرانسه است. برخلاف اروپا سیگار کشیدن در مکانهایی چون رستورانها و یا بارها آزاد است. همچنین اجبار چاپ عکسهای هشدار دهنده برروی پاکتهای سیگار در ژاپن وجود ندارد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.