ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

موج تعطیلی صنایع داخلی به تولید قطعات خودرو رسید! ماجرای تعطیلی ایپاکو

موج تعطیلی صنایع داخلی به تولید قطعات خودرو رسید! ماجرای تعطیلی ایپاکوخبرگزاری فارس با انتشار خبری مبنی بر موج تعطیلی صنایع داخلی به تولید قطعات خودرو رسید/ کارخانه ایپاکو هم تعطیل شد، موجی از ناراحتی و نگرانی را برای رسانه های طرفدار حسن روحانی ایجاد کرد.

شرکت صنعتی دقت خودرو (IPACO) چند سال پیش با هدف رسیدن به جایگاه پراهمیت ترین تولید کننده قطعات الکترونیکی و تجهیزات اتاق و قطعات تزئینی اتومبیل تاسیس شد. اما حالا به واسطه عدم حمایت های لازم از سوی دولت نسبت به بخش خصوصی، این شرکت نیز تعطیل و کارگران آن بیکار شدند.

اما پیگیری های خبرآنلاین نشان می دهد که این کارخانه تاکنون دوبار تعطیل شده که هر دوبار در زمان دولت نهم و دهم بوده و هیچ ارتباطی به دولت تدبیر و امید ندارد.موج تعطیلی صنایع داخلی به تولید قطعات خودرو رسید! ماجرای تعطیلی ایپاکو چیست؟
شرکت ایپاکو یک شرکت کاملا خصوصی بوده که در سال ۸۶ در تولید قطعات پلیمری و داشبورد مشغول به فعالیت می شود.

با توجه به این که مالکان وقت این شرکت، فعالیت های اقتصادی دیگری نيز داشته اند، پس از مدتی مبلغ ۲۵میلیارد تومان به سازمان امور مالیاتی، تهیه‌كنندگان مواد اولیه، سازندگان دستگاه های شرکت، پرسنل و غیره بدهکار می شوند.

با توجه به اين بدهی هاي کلان فعالیت این شرکت براي اولين بار در سال۸۸ (دولت گذشته) متوقف می شود. در سال ۸۹ مالک جدید حقیقی با هدف احیای کارخانه آن را در اختيار گرفته و طي يك سال مبالغ هنگفتي نيز جهت راه اندازی و خروج از بحران دریافت کرده است. در ابتدای سال ۹۱ و با توجه به افزایش ناگهانی نرخ ارز، ارزش کارخانه به مراتب از بدهی های آن كمتر و كارخانه دچار مشكلات ديگري می شود.
از سال ۹۱ به بعد شرکت ایپاکو دیگر هیچ فعالیت رسمی نداشته و از اين رو تعطیلی آن ارتباطی به دولت تدبیر و امید ندارد.
گفتنی است دعاوی متعدد حقوقی بر سر مالکیت شرکت ایپاکو در دادگاه مربوطه در حال جریان و پیگیری است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.