ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

سایپا نگران از خروج سیتروئن / آینده فروش و تامین قطعات سیتروئن در ایران در هاله ای از ابهام!

سایپا نگران از خروج سیتروئن / آینده فروش و تامین قطعات سیتروئن در ایران در هاله ای از ابهام!مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: با خروج شرکای سایپا از همکاری مشترک، کار تولید برخی محصولات کمی سخت می شود اما؛ با مدیریت مناسب این سختی را نیز طی خواهیم کرد.

محسن جهرودی در گفت وگو با پرشین خودرو، با بیان این مطلب و ضمن تاکید بر این موضوع که مردم نگران خرید و یا تامین قطعات خودروهای سایپا نباشند، گفت: ما ملتی هستیم که در 40 ساله گذشته با تمام نیرنگ های خارجی مواجه شده و همه را تجربه کرده ایم.

وی ادامه داد: ممکن است در شرایط تحریم برای برخی خودروهایی که به صورت CKD در سبد سایپا حضور داشته است، کمی مشکل به وجود آید اما؛ این به معنی تولید نشدن خودرو در مجموعه نیست و ما برای برخی مشکلات احتمالی برنامه خواهیم داشت.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به موضوع تعلیق همکاری سیتروئن و سایپا اشاره کرد و افزود: ما به این شرکت و مدیرانش اعلام کرده ایم رفتار حرفه ای آنها در این مورد را رصد خواهیم کرد زیرا در آینده همکاری خودروسازان ایرانی با شرکای خارجی، مطمئنا مواضع ایشان در زمان سختی و تحریم موثر خواهد بود.
وی تصریح کرد: مذاکرات جدی با سیتروئن ادامه دارد و ایشان باید بدانند که ملت ایران هیچوقت رفتار دیگران را فراموش نخواهد کرد و اگر این رفتار با سطح حرفه ای گری که ما توقع داریم همسان باشد به طور حتم در آینده همکاری های محکم تری را تجربه می کنیم.
معرفی کامل شرکت خودروسازی سیتروئن فرانسه (CITROEN)
جهرودی خاطرنشان کرد: سیتروئن شریک تجاری ما است و تحریمی که امریکا به صورت یک جانبه اعلام کرده است دیگر جهانی و تایید شده توسط سازمان ملل نیست و این یعنی ایشان نمی توانند به همین سادگی از شراکت خود با سایپا صرف نظر کنند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ابراز امیدواری کرد که در مجموع و با همه مذاکراتی که صورت خواهد گرفت، گروه PSA بهترین تصمیم را برای ادامه همکاری با خودروسازان ایرانی اتخاذ کند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.