ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بزرگترین شاسی‌بلند سیتروئن بزودی وارد بازار اروپا می شود + آلبوم عکس C5 Aircross

بزرگترین شاسی‌بلند سیتروئن بزودی وارد بازار اروپا می شود + آلبوم عکس C5 Aircrossیک سال پس از عرضه شاسی‌بلند جدید سیتروئن در چین، این کارخانه مدل C5 ایرکراس را به اروپا می‌آورد. قرار است بزرگترین شاسی‌بلند سیتروئن از زمستان به بازار عرضه شود و کارخانه فرانسوی امیدوار است این مدل موفقیتش در چین را تکرار کند.
سیتروئن می‌گوید از شهریور گذشته حدود چهل هزار دستگاه از این مدل در چین فروخته است و به لطف محبوبیت این شاسی‌بلند، فروشش در چهار ماه اول سال ۲۰۱۸ در چین نزدیک به ۵۰ درصد افزایش یافته است.
آلبوم عکس
CITROëN C5 AIRCROSS :
تصاویر شاسی بلند سیتروئن سی5 ایرکراس مدل 2019 #2
تصاویر شاسی بلند سیتروئن سی5 ایرکراس مدل 2019 #1
سیتروئن C5 ایرکراس مدل 2018 #11
سیتروئن C5 ایرکراس مدل 2018 #10
سیتروئن C5 ایرکراس مدل 2018 #9
سیتروئن C5 ایرکراس مدل 2018 #8
ادامه
C5 ایرکراس به گفته سیتروئن جهانی‌ترین مدل این شرکت است و قرار است در ۹۴ کشور جهان فروخته شود. این ماشین بر روی پلتفرمی مشترک با پژو ۳۰۰۸ و دی‌اس ۷ کراس‌بک ساخته می‌شود و با ماشین‌هایی نظیر نیسان قشقایی و سئات آتکا رقابت می‌کند.
سیتروئن در ساخت این ماشین بر نرم بودن سواری و راحتی سرنشینان تمرکز کرده است و ماشین را به حدود بیست فن‌آوری ایمنی و کمک به راننده مجهز کرده است. ماشین با موتورهای دیزل و بنزینی ۱۳۰ تا ۱۸۰ اسب بخاری و با جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک در اروپا عرضه خواهد شد.
قرار است مدل هیبرید-الکتریکی این مدل اواخر سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شود. این اولین مدل هیبرید-الکتریکی سیتروئن خواهد بود و گفته می‌شود قادر است تا شصت کیلومتر با نیروی باتری حرکت کند.
معرفی کامل شرکت خودروسازی سیتروئن فرانسه (CITROEN)
C5 ایرکراس بعد از C3 ایرکراس، دومین شاسی‌بلند جدیدی است که سیتروئن به بازار عرضه می‌کند. سیتروئن به دلیل محبوبیت شاسی‌بلندها و برای عقب نماندن از رقیبان، عرضه این مدل‌ها را در اولویت قرار داده بود. این کارخانه در مرحله بعدی یک هچ‌بک و یک سدان جدید به بازار عرضه خواهد کرد.

سیتروئن با این مدل‌های جدید می‌خواهد فروش سالانه خود را تا سال ۲۰۲۱ به یک میلیون ششصد هزار دستگاه در سال برساند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.