ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تهدید مرد روانی، هواپیما را مجبور به فرود اضطراری کرد

تهدید مرد روانی، هواپیما را مجبور به فرود اضطراری کردمقامات در چین درباره مردی که پیشتر گزارش شده بود با یک خودنویس خدمه پرواز را تهدید کرده و باعث شد هواپیمای شرکت هواپیمایی چین روز یکشنبه (۱۵ آوریل) تغییر مسیر دهد، جزئیات بیشتری منتشر کرده‌اند.

پلیس گفته است مردی که بازداشت ‌شده ۴۱ سال دارد و پیشینه اختلال روانی داشته است.

پرواز شماره CA۱۳۵۰ از شهر چانگشا به طرف پکن، پایتخت، در حال پرواز بود اما پس از تهدید این مرد مجبور شد در استان هنان فرود اضطراری کند.تهدید مرد روانی، هواپیما را مجبور به فرود اضطراری کرد
در این رویداد به کسی آسیب نرسیده است.

عکس‌هایی که از این رویداد در رسانه‌های اجتماعی چین دست‌به‌دست می‌شود نشان می‌دهد که مردی با دست گردن یکی از خدمه‌های پرواز را محکم نگهداشته و با خودنویسی در دست او را تهدید می‌کند.

اداره امنیت عمومی استان هنان در بیانیه‌ای گفته است: "مردی که در هواپیمای شماره CA۱۳۵۰ یکی از کارکنان پرواز را گروگان گرفته بود، دچار یک اختلال ناگهانی روانی شده بود."

این اداره همچنین افزوده که این هواپیما در روز یکشنبه (۱۵ آوریل) ساعت ۰۹:۵۸ صبح به وقت محلی مجبور به فرود اضطراری شد.

آقای شو، که گفته شده از منطقه آن‌هووای استان هنان بوده است، پس از فرود اضطراری بازداشت شد و در حال حاضر پلیس در حال تحقیق بیشتر این رویداد است. اداره امنیت عمومی اما مشخص نکرده که آیا آقای شو آزاد شده و یا اینکه چه زمانی آزاد خواهد شد.

هاو جومبو، وکیل مستقر در پکن به خبرگزاری "بیجینگ مورنینگ پست" گفته است که اگر ثابت شود که آن مرد اختلال روانی داشته است، مجرم شناخته نخواهد شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.