ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ایرباس 100 هواپیما به ارزش 10 میلیارد دلار به چین می فروشد

ایرباس 100 هواپیما به ارزش 10 میلیارد دلار به چین می فروشدشرکت فرانسوی ایرباس اعلام کرده که در حال گفت‌وگو با چین برای فروش بیش از ۱۰۰هواپیما به این کشور است. به گزارش رویترز، روز جمعه ۱۵ دی، امانوئل مکرون رئیس‌جهور فرانسه قرار است در خلال ملاقات هفته آینده‌اش با مقامات چینی در پکن موضوع فروش این هواپیماها را به مذاکره بگذارد. ارزش این معامله ۱۰ میلیارد دلار بر‌آورد شده است.

در این سفر روسای بیش از ۵۰شرکت فرانسوی از جمله ایرباس، رئیس‌جمهور فرانسه را همراهی خواهد کرد. مرکز استراتژیک خرید برای چین از انتشار جزئیات این قرارداد فروش اجنتاب کرده‌است. نماینده ایرباس در چین نیز ضمن اشاره به جریان داشتن مذاکرات در این خصوص از دادن اطلاعات بیشتر به رسانه‌ها خودداری کرد.

در سفر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در اوسط پاییز سال گذشته میلادی، شرکت بویینگ قرارداد فروش ۳۰۰ هواپیما به ارزش ۳۷ میلیارد دلار با چین امضا کرد.

پس از رشد روزافزون اقتصادی چین، این کشور به یکی از مقاصد سرمایه‌گذاری و نیز صادرات شرکت‌های بین‌المللی تبدیل شده‌است. رقابت برای تصاحب بازار چین اکنون به یکی از دغدغه‌های کشورهای توسعه‌یافته تبدیل شده‌است.
منبع : reuters.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.