ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

وقتی دختر آمریکایی هنگام رانندگی خوابش می برد!

وقتی دختر آمریکایی هنگام رانندگی خوابش می برد!به طور معمول تهیه گزارش از یک اتفاق نیاز به اعزام خبرنگار، عکاس و گزارشگر به محل حادثه دارد ولی یک دختر جوان آمریکایی کار همه را آسان کرد و خودش با ماشین وارد تحریریه یک پایگاه خبری در آمریکا شد.

به گزارش پایگاه خبری «پرس آو آتلانتیک» از پنسلوانیا یک دختر 20 ساله به نام دیون اونیل هنگام عبور از تقاطع دو خیابان دیونزلین و واشنگتن منطقه پلیستانتویل به خواب رفته و با ماشین شورولت کوروت قرمز رنگ خود با ساختمان این پایگاه خبری برخورد کرده و وارد تحریریه اخبار شد.
تاریخچه شرکت خودروسازی شورولت (Chevrolet)
شدت برخورد خودروی این دختر جوان با ساختمان این پایگاه خبری به حدی بوده که تعدادی از پنجره‌ها شکسته و کمدهای نگهداری پرونده‌ها به سمت افرادی که در آنجا مشغول کار بوده‌اند، پرتاب شد.

پلیس محلی پلیستانتویل در این‌باره گفت: « دلیل این حادثه خستگی و بی‌توجهی راننده بود».

پلیس درباره احتمال مستی راننده نیز افزود: «تست الکل انجام نشد. هیچ علامتی که نشان دهد راننده مست بوده، وجود ندارد».وقتی دختر آمریکایی هنگام رانندگی خوابش می برد!وقتی دختر آمریکایی هنگام رانندگی خوابش می برد!وقتی دختر آمریکایی هنگام رانندگی خوابش می برد!وقتی دختر آمریکایی هنگام رانندگی خوابش می برد!وقتی دختر آمریکایی هنگام رانندگی خوابش می برد!وقتی دختر آمریکایی هنگام رانندگی خوابش می برد!
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.