ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

مراسم تحویل لوکس ترین محصول چری در تهران برگزار شد

مراسم تحویل لوکس ترین محصول چری در تهران برگزار شداولین سری از لوکس ترین محصول چری که یکی از بهترین و کامل ترین معرفی محصول را در میان خودروهای بازار ایران تجربه کرده بود، تحویل خریداران شد.

در این مراسم که با حضور تعدادی از خریداران خودروهای تیگو 7 ْ معاون فروش چری ْ صدرایی مدیر بازار یابی این برند و جمعی از مدیران شرکت برگزار شد شو چینگ سونگ معاون فروش برند چری شرکت مدیران خودرو، در جمع اولین خریداران خودروی تیگو٧ گفت: با گذشت بیش از ١٣ سال از حضور مدیران خودرو و چری در بازار، این شركت خودروسازی در حال حاضر افزون بر ٢٥٠ هزار مشتری وفادار دارد.

وی، "تیگو7" محصول جدید مدیران خودرو را حاصل یك تلاش تیمی مجموعه مدیران، كارشناسان، مهندسان و كارگران مدیران خودرو و چری دانست.

شو ادامه داد: مدیران خودرو که نماینده و شریک تجاری چری در ایران به شمار می رود، با گذشت تقریبا 30 روز از رونمایی رسمی خودروی لوکس تیگو7، نخستین سری از خودروهای فروخته شده را به خریداران تحویل می دهد.مراسم تحویل لوکس ترین محصول چری در تهران برگزار شدمراسم تحویل لوکس ترین محصول چری در تهران برگزار شد
کارناوال تیگو7 سواران در تهران

بابک صدرایی مدیر بازاریابی برند چری شرکت مدیران خودرو نیز در ادامه این مراسم گفت: امروز 25 دستگاه از اولین تیگو7 های فروخته شده، تحویل خریداران شد.

به گفته وی، پس از تحویل خودروهای لوکس چری، خریداران سوار بر خودروهای خود یک کارناوال از تیگو7 سواران را در تهران تشکیل دادند و این کارناوال در اتوبان های کرج-تهران، باکری، یادگار امام(ره) و همت و .. حرکت کرد و مردم نیز از دیدن این خودروهای جدید در خیابان های شهرشان لذت بردند.

براساس این گزارش، چری تیگو7 که جدیدترین خودروی چری در بازار شناخته می شود برای نخستین بار در نمایشگاه خودروی تهران به نمایش درآمد و با جلب نظر علاقه مندان و کارشناسان حوزه خودرو، مدیران خودرو تصمیم به تولید این محصول در ایران گرفت.

پس از نمایش تیگو7 در نمایشگاه خودرو تهران، این خودرو تست ها و سفرهای بسیاری را در سراسر ایران پشت سر گذاشت تا به نوعی در آب و هوای مختلف و متنوع ایران آزمایش شود. در این میان در هر شهری با نمایش در شبکه نمایندگی های گسترده مدیران خودرو توانست نظر خریداران خودروهای شاسی بلند را به خود جلب کند.

تیگو7 که از زبان طراحی جدید چری بهره برده است با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ که توان تولید 147 اسب بخار قدرت با گشتاور 210 نیوتن متر را خواهد داشت، به بازار ایران عرضه شده است.

گیربکس اتومات دو کلاچه این خودرو در کنار دوربین 360 درجه، صندلی های چرم، مانیتور بزرگ، فرمان برقی، سقف پانارومیک و6 ایربگ رانندگی راحت و ایمنی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

این خودرو در طراحی خود از کپی برداری های رایج خودروهای چینی فاصله گرفته است و خود تبدیل به استانداردی در سازمان طراحی چری اینترنشنال شده است. بطوریکه مدیر طراحی این پروژه که تجربه طراحی محصولات پورشه و فورد را داشته است، به خوبی توانسته المان های شرقی را با تکنولوژی غرب ترکیب کند.

چری تیگو7 در 2 نسخه لاکچری و اکسلنت با قیمت 119 میلیون و 900 هزار و 127 میلیون و 900 هزار تومان به بازار عرضه شد.
مراسم تحویل لوکس ترین محصول چری در تهران برگزار شدمراسم تحویل لوکس ترین محصول چری در تهران برگزار شدمراسم تحویل لوکس ترین محصول چری در تهران برگزار شدمراسم تحویل لوکس ترین محصول چری در تهران برگزار شدمراسم تحویل لوکس ترین محصول چری در تهران برگزار شد
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.