ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

لذت زیبای رانندگی در جاده ساحلی با خودروهای کلاسیک گران قیمت را تماشا کنید

لذت زیبای رانندگی در جاده ساحلی با خودروهای کلاسیک گران قیمت را تماشا کنیدجشنواره خودروهای لوکس کلاسیک پبل بیچ 2017 (Pebble Beach) در مقایسه با مراسم های سالهای گذشته، امسال هم بسیار پرشور برگزار شده و در کنار رونمایی برخی از مهم ترین خودروهای روز جهان مثل نسل جدید ب.ام.و زد4 در خلال برگزاری این فستیوال، برخی از شرکت کنندگان به معرفی بسیاری از محصولات دست ساز، سفارشی و نیز خاص خود پرداختند. این رویداد که در میان مهم‌ترین وقایع سالانه دنیای خودرو قرار دارد، امسال شاهد یک تور دسته جمعی برای نمایش خودروهای کلاسیک نیز بود.

برای ورود و تماشایی این جشنواره بسیار زیبا شما باید 375 دلار /25,500,000 تومان (قیمت تبدیل شده) پرداخت کنید، اما بازدید از خودروها رایگان بوده و هزینه‌ای در بر ندارد. گردهمایی خودروهای کلاسیک و دور زدن آنها اطراف دریاچه کرامل از جمله سرگرمی هایی است که مردم و جهانگردانی از اقصی نقاط جهان را به کالیفرنیا جذب می کند و در این بین عکاسان بسیاری نیز به جهت ثبت تصاویر از خودروهای روز و یا محصولات قدیمی، در این رویداد مهم شرکت می‌کنند. یکی از نکات جالب درباره تور دور دریاچه، طبقه بندی خودروها به سه دسته است که شامل خودروهای رویایی دهه 60 آمریکا، مدل های لوکس یا رده ایزوتا فراچینی، و نیز گروه ویژه خودروهای فراری می شود. اینجا می توانید یک آلبوم کامل از این رویداد و خودروهای کلاسیک حاضر در کالیفرنیا را ببینید.
لذت زیبای رانندگی در جاده ساحلی با خودروهای کلاسیک گران قیمت را تماشا کنیدلذت زیبای رانندگی در جاده ساحلی با خودروهای کلاسیک گران قیمت را تماشا کنیدلذت زیبای رانندگی در جاده ساحلی با خودروهای کلاسیک گران قیمت را تماشا کنیدلذت زیبای رانندگی در جاده ساحلی با خودروهای کلاسیک گران قیمت را تماشا کنیدلذت زیبای رانندگی در جاده ساحلی با خودروهای کلاسیک گران قیمت را تماشا کنیدلذت زیبای رانندگی در جاده ساحلی با خودروهای کلاسیک گران قیمت را تماشا کنیدلذت زیبای رانندگی در جاده ساحلی با خودروهای کلاسیک گران قیمت را تماشا کنیدلذت زیبای رانندگی در جاده ساحلی با خودروهای کلاسیک گران قیمت را تماشا کنیدلذت زیبای رانندگی در جاده ساحلی با خودروهای کلاسیک گران قیمت را تماشا کنیدلذت زیبای رانندگی در جاده ساحلی با خودروهای کلاسیک گران قیمت را تماشا کنیدلذت زیبای رانندگی در جاده ساحلی با خودروهای کلاسیک گران قیمت را تماشا کنیدلذت زیبای رانندگی در جاده ساحلی با خودروهای کلاسیک گران قیمت را تماشا کنیدلذت زیبای رانندگی در جاده ساحلی با خودروهای کلاسیک گران قیمت را تماشا کنیدلذت زیبای رانندگی در جاده ساحلی با خودروهای کلاسیک گران قیمت را تماشا کنید
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.