ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

درباره فروشگاه شهر فرش تهران + آلبوم عکس

درباره فروشگاه شهر فرش تهران + آلبوم عکسشهر فرش، متنوع‌ترین مکان برای دیدن و پسندیدن فرش است. انواع فرش‌های ماشینی، کلاسیک و فانتزی در این شهر، چشم‌نواز و رنگارنگ، در برابر نگاه‌های ماست. تمرکز بر انواع برندهای معتبر و مطرح ایرانی در زمینه تولید فرش ماشینی و نیز برخورداری از کامل‌ترین مجموعه‌ی انواع فرش‌های فانتزی وارداتی از کشورهایی نظیر ترکیه، هند، بلژیک و... چشم‌اندازی تماشایی از هنر فرش ایران و جهان آفریده است؛ و آن قدر طرح‌ها، رنگ‌ها و نقش‌ها گونا‌گون و متنوعند که زیبادوستان و مشکل‌پسندان تنها با یک بار مراجعه، مطلوب خود را پیدا می‌کنند و در سریع‌ترین زمان، درب منزل تحویل می‌گیرند.
شهر فرششهر فرش
شهر فرش با طراحی نظام هوشمند فروش موفق شده تا گامی مهم را در ممانعت ورود بی‌رویه فرش‌های خارجی به بازار داخلی برداشته باشد. بنابر ادعای سیدمهدی موسوی، مدیرعامل شهر فرش، این مجموعه با نوآوری‌های بسیاری همراه بوده و تا به حال مدلی اینچنینی وجود نداشته چرا که توانسته ضمن به کارگیری افرادی که قادر به ایجاد جذابیت بوده‌اند، مدل قابل توجهی را ارائه کند و بر رکود و تورمی فائق آید که گریبان گیر صنایع مختلف بوده است.

درباره فروشگاه شهر فرش تهران + آلبوم عکس
شهر فرش دو شعبه دارد

شعبه یک: کیلومتر 15 جاده مخصوص بعد از پل ایران خودرو اولین خروجی به لاین کند رو
شعبه دو: خیابان کارگر جنوبی پایین تر از میدان حر مجتمع صبا
شهر فرششهر فرش
اطلاعات تماس
شعبه یک: کیلومتر 15 جاده مخصوص بعد از پل ایران خودرو اولین خروجی به لاین کند رو
شعبه دو: خیابان کارگر جنوبی پایین تر از میدان حر مجتمع صبا

مرکز تماس مشتریان: 48062 - 021
تلفن: 44199601 - 021 و 65829184 - 021
فکس: 44199610 - 021
شهرفرش
درباره فروشگاه شهر فرش تهران + آلبوم عکس
شهاب حسینی، از بازیگران بنام ایرانی با تایید توجیهات اقتصادی اقدامات فرهنگی این مجموعه، معتقد است شهر فرش برخلاف سایر برندها صرفا به دنبال تبلیغ خود نیست.

اولین اسپانسر موفق فیلم‌های سینمایی در صنعت فرش، با مورد حمایت قرار دادن فیلم های ایرانی تولید شده در داخل کشور از مسائل فرهنگی غافل نبوده و از منظری دیگر به اقتصاد کشور کمک کرده است. شهاب حسینی به فیلمهای تحت حمایت شهر فرش از جمله «برادرم خسرو» و همینطور «خورشید نیمه شب» اشاره می‌کند که قرار بود در جشنواره فیلم فجر حضور یابد.

آنگونه که شهاب حسینی می‌گوید هدف دیگر این مجموعه حمایت از کارگردانان جوان و ناشناخته‌ای است که باید حمایت شوند. مدیر عامل شهر فرش در خصوص اهداف فرهنگی شهر فرش می‌گوید: «کالای فرش با فرهنگ مردم عجین شده و تار و پود، رنگ، طرح و نقش چیزهایی هستند که همه با آن درگیر هستیم به همین دلیل به فکر سفیر برند افتادیم تا به عبارتی میان فرهنگ و تجارت و صنعت پیوند ایجاد کنیم. همین موضوع سبب شد آقای شهاب حسینی به ما بپیوندند و این اتفاق برای نخستین بار بود که در ایران می‌افتاد.»
درباره فروشگاه شهر فرش تهران + آلبوم عکسدرباره فروشگاه شهر فرش تهران + آلبوم عکسدرباره فروشگاه شهر فرش تهران + آلبوم عکسدرباره فروشگاه شهر فرش تهران + آلبوم عکسدرباره فروشگاه شهر فرش تهران + آلبوم عکسدرباره فروشگاه شهر فرش تهران + آلبوم عکسدرباره فروشگاه شهر فرش تهران + آلبوم عکسدرباره فروشگاه شهر فرش تهران + آلبوم عکسدرباره فروشگاه شهر فرش تهران + آلبوم عکسدرباره فروشگاه شهر فرش تهران + آلبوم عکسدرباره فروشگاه شهر فرش تهران + آلبوم عکسدرباره فروشگاه شهر فرش تهران + آلبوم عکس
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت
تازه‌ها
اجاره هیلتی، راه حلی مقرون به صرفه و ایده‌آل برای پروژه‌های شما
ارزان ترین دوچرخه ۲۶ بازار (لیست قیمت جدید)
مقایسه ساید بای ساید اسنوا با ایکس ویژن (کدام یخچال بهتر است؟)
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
در انتخاب بهترین تشویقی گربه به چه مواردی توجه کنیم
مقایسه گوشی a54 با a34 (کدام گوشی بهتر است؟)
اندروید باکس چیست و چه مزایایی دارد؟ (راهنمای خرید اندروید باکس)
بهترین پاوربانک 1403 (معرفی 10 مدل پرفروش)
شاهد کاغذی
- سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
اقا این چه وزش دوبار برای ما فرش اوردن اولین بار اشتباه اوردن دومین بار اوردن درست بودش ولی یه لنگش کهنه فرش بود چرک پشتش زنگ میزنیم میگن میخوای کنسل کنید ۳ روز دیگه عید
- سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹
شرایط فروش فرش قسطی چطوره ؟
امیرحسین - سه شنبه ۰۳ تیر ۱۳۹۹
فرش خریدم یکیش هشت سانت بلندتر بود ، جاهایی از فرش ارتفاع خاب هایش باهم برابر نیست کلا از خریدم ناراضی ام موکت می‌خریدم بهتر بود
علیرضا - سه شنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
من رفتم قیمتاش با محلمون زیاد فرقی نداشت
محمدی - شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۸
سلام.من چه جوری میتونم بامدیرعامل شهرفرش صحبت کنم؟؟میشه لطفا کمکم کنید
۱۹ بهمن - چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
من امروز ۱۵ اسفند پیگیر خرید فرشم شدم .اوپراتور شماره من را تولیست ( بلاک لیست) قرار داد بعداز آن من نتوانستم پیگیری کنم .واز جوابگویی شهر فرش راضی نیستم.
علی - یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
سه بار خرید کردم بار اول خوب بود ولی بار دوم فرشها کوتاه بلند بود دوباره رفتم شهر فرش یک جفت دیگه انتخاب کردم ولی بازم فرشها حدود ۳ سانت کوتاه بلندی داشتن
ابراهیمی - پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷
جمعه ها هم هستید؟


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.