ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مشخصات فنی و عکس های سایپا ساینا saina + قیمت و نظرات خریداران و مردم

مشخصات فنی و عکس های سایپا ساینا saina + قیمت و نظرات خریداران و مردمساینا در واقع مدل فیس لیفت شده و ارتقاء یافته تیبا به شمار می آید و اگر قرار بر حفظ رویه مرسوم در صنعت خودروسازی جهانی بود، قاعدتا نمی بایست که با نام متفاوتی نسبت به تیبا عرضه می شد،بلکه در واقع پس از گذشت چهار یا پنج سال از تولید و معرفی سری نخست تیبا، ارائه مدل جایگزین یا فیس لیفت مدل اولیه تیبا کاملا منطقی و به جا به نظر می رسد، اما به هر عنوان مسئولین امر تصمیم به ارائه این محصول با نامی متفاوت به بازار گرفته اند.

طراحی بدنه
طراحی ظاهری ساینا را می توان یک گام نه چندان بزرگ به سمت جلو دانست.در حالی که دماغه و خط و خطوط کلی تیبا با شباهت غیر قابل انکار به لانچیا اپسیلون نمی توانست آنچنان که باید و شاید، بیننده را به خود جلب کند.

ساینا با جلو پنجره عریض و چراغ های چند ضلعی با فرم کلی افقی، چهره ای مرسوم و نسبتا اسپرتی را از خود به نمایش می گذارد و اگر خط و خطوط بی دلیل و خام بر روی سپر جلو را نادیده بگیریم، می توان نمره قبولی را با کمی ارفاق به طراحان ساینا اهدا کرد.همانطور که پیشتر در مورد سایر خودروهای فیس لیفت شده در بازار کشورمان مانند پارس یا دنا هم شاهد بودیم، تغییری در خط و خطوط اصلی درب ها در نمای جانبی روی نداده است و متاسفانه تغییرات طراحی خودرو به تعویض و تغییر فرم چراغ ها و سپر ها در جلو و عقب خودرو محدود می شود،البته جالب است که برخی جزییات در نمای جانبی هم دچار تحول شده است، برای مثال زه ضربه گیر روی درب که در نمای جانبی تیبا کاملا جلب توجه می کند در ساینا حذف شده اند و خط کمانی برجسته و قدیمی گلگیر جلو تیبا نیز جای خود را به ماهیچه عضلانی جذب شده در فرم کلی گلگیر داده است.

مشخصات، معایب و مزایای سایپا ساینا صفر فول

saipa saina #1
compare مقایسه سایپا ساینا صفر فول با دیگر محصولات

مشخصات سایپا ساینا صفر فول

سال طراحی خودرو : 1394
کلاس خودرو : سدان جمع و جور شهری ایرانی
حجم موتور : 1503سی سی
موقعیت موتور : جلو
گیربکس : EX : دستي / SE-A : اتوماتيكCVT
سیلندر : 4 سيلندر خطي-M15-دريچه گاز برقي
طول : 4215ميلي‌متر
عرض : 1663ميلي‌متر
ارتفاع : 1484ميلي‌متر
حداکثر قدرت : 87
حداکثر گشتاور : 128
سوپاپ : 8
دیفرانسیل : جلو
شتاب 0 تا 100 : 15
حداکثر سرعت : 155
وزن : EX : 1050 / SE-A : 1085کیلوگرم
فاصله بین دو محور : 2415میلیمتر
مصرف سوخت ترکیبی : 7لیتر
سیستم های ترمز و پایداری : جلو ديسكي خنك شونده عقب كاسه اي / مجهز به سيستم ترمز ABS و EBD
کیسه هوا : كيسه هواي راننده و سرنشين جلو
سایز تایر (لاستیک ها) : 185/60R 14
استاندارد محیط زیست : يورو 4 - قابل ارتقا به يورو 5
تهویه مطبوع : سيستم تهويه مطبوع نيمه اتوماتيك
شیشه ها و آینه ها : گرمكن شيشه عقب - آينه هاي جانبي با قابليت تنظيم برقي
چراغ : چراغهاي جلو با قابليت تنظيم ارتفاع
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
3.0
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
3.0
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
3.0
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
3.0
بررسی نهایی
متوسط
بررسی سیستم ما در مورد این محصول تا به امروز این محصول را جزو محصولات متوسط ارزیابی کرده است.
ادامه ...
تغییرات در گلگیر عقب بسیار ناچیز به نظر می رسد و در این بخش تنها می توان به تغییر فرم مربع شکل درب باک تیبا به طرح دایره ای شکل در ساینا اشاره کرد.همچنین انتظار می رود که با توجه به قیمت بیشتر ساینا، در این بخش شاهد دستگیره های و آینه های جانبی همرنگ بدنه باشیم.شکی نیست که نمای عقب تیبا نسبت به نمای جلو هماهنگ تر است و زیبایی و تناسب بیشتری دارد اما در ساینا این بخش هم دچار تغییر و تحول شده و حالا چراغ های عقب با رنگ بندی سفید و قرمز مشابه سمند LX می توانند احساس بهتری را از مواجه با یک سدان اقتصادی و جمع و جور با چاشنی جوان پسند و مدرن به بیننده منتقل کنند.

فضای داخلی
مهمترین تغییر در نمای داخلی کابین را باید در طراحی مجدد داشبورد جستجو کرد که برخلاف تیبا در بخش مرکزی فضای کمتری را اشغال می کند و این تغییر ساده به معنای افزایش فضای پا و زانو برای سرنشین جلو خواهد بود،البته در زمینه زیبایی فضای کابین و داشبورد با توجه به تعداد اندک عکس های منتشر شده از داشبورد ساینا نمی توان نظر قطعی دارد اما به نظر می رسد که بزرگترین نقطه ضعف در این بخش به طرح عجیب و بسیار بدوی دریچه های خروجی تهویه مطبوع در بخش مرکزی داشبورد مربوط باشد که از یکدیگر چند سانتی متر نیز فاصله دارند.

بر اساس اطلاعات اولیه ظاهرا ساینا در دو تیپ متفاوت از نظر تجهیزات رفاهی تحت عنوان تیپ پایه و لوکس عرضه می شود و امکان سفارش ساینا با سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ، شیشه بالابر برقی برای تمامی درب ها و آینه های جانبی برقی برای تیپ لوکس وجود دارد.

مديريت پلتفرم يكي از ويژگي هاي خودروسازان بزرگ دنياست . اين محصول حاصل مديريت پلتفرم گروه خودروسازي سايپا مي باشد. خانواده هاي ايراني مي توانند تمام انتظارات خود را از يك خودروي خانوادگي در اين محصول مجسم نمايند. ويژگي هايي هچون ارگونومي مناسب ، دسترسي آسان به تجهيزات داخلي ، طراحي مطلوب نماي بيروني و همچنين سيستم تعليقي كه از استاندارد هاي روز دنيا پيروي مي نمايد را مي توان در اين خودرو ديد.

اين خودرو داراي موتور 1.5 ليتري منطبق با استاندارد يورو 4 اروپا مي باشد. ترمز ABS مجهز به سيستم EBD از ويژگي هاي ديگر اين محصول مي باشد. تمامي اين ويژگي ها عنوان شده مي تواند لذت صفر تا صد رانندگي را براي سرنشينان اين محصول به ارمغان آورد.مشخصات فنی و عکس های سایپا ساینا saina + قیمت و نظرات خریداران و مردم

مشخصات كلي

طول(mm) 4215
عرض(بدون در نظر گرفتن آيينه ها)(mm) 1663
ارتفاع(mm) 1484
وزن
وزن خالص 1050
مصرف سوخت(lit)
سيكل تركيبي(lit/100km) 7
ظرفيت باك(lit) 41
رينگ و تاير
رينگ 14اينچي فولادي و آلومينيومي
تاير 185/60R 14

گيربكس
نوع گيربكس دستي-5سرعته
نوع موتور M15
تعداد سيلندر - تعداد سوپاپ 4 سيلندر- SOHC خطي
حجم موتور cc 1503
حداكثر قدرت 87hp@5400rpm
حداکثر گشتاور 128Nm/3600rpm
نوع فرمان هيدروليك

سيستم تعليق جلو مك فرسون
سيستم تعليق عقب Torsion Bar
ترمز جلو : ديسكي خنك شونده + عقب : كاسه اي

ايمني و تجهيزات

تجهيزات ايمني و رفاهي
داراي 2 ايربگ (راننده و سرنشين جلو)
مجهز به سيستم پيشرفته ترمز ABS+ EBD
مجهز به سيستم ضد سرقت (Immobilizer)
شيشه بالابرهاي برقي جلو
آينه جانبي تاشو با قابليت تنظيم از داخل
گرمكن شيشه عقب
صفحه نمايشگر (MFD)
كمربند ايمني جلو با قابليت تنظيم ارتفاع
چراغهاي جلو با قابليت تنظيم ارتفاع
قفل مركزي
صندلي عقب مجهز به نگهدارنده صندلي كودك ISOFIX
قفل ايمني كودك براي دربها
نمايش دماي محيط بيرون
كليد مجهز به ريموت

تجهيزات سفارشي
سنسور پارك دنده عقب
آينه ها با قابليت تنظيم برقي
شيشه بالابر برقي عقب
سيستم تهويه مطبوع ديجيتال

آلبوم عکس
SAIPA SAINA :
عکس ساینا و پژو 206
saipa saina #13
saipa saina #12
saipa saina #11
saipa saina #10
saipa saina #9
ادامه

نظرات خریداران و مردم :

#1
بهبودهای ساینا نسبت به تیبا : 1. ظاهری زیباتر و با شخصیت تر ازتیبا ( بهبود) 2. رفع مشکل اکسل عقب آن که به صورت کلی برطرف شده است. ( بهبود) 3. تایرهای تیبا 175.70.13 اما تایرهای ساینا 185.60.14 . ( بهبود) 4. مجهز به سیستم EBD و گذراندن تست عابر پیاده . ( بهبود) 5. کلید مجهز به ریموت . ( بهبود) 6. صندلی عقب مجهز به نگهدارنده صندلی کودک ISOFIX . ( بهبود) 7. سنسور پارک دنده عقب ، شیشه بالابر برقی عقب و سیستم تهویه مطبوع دیجیتال و … ( در مدلهای لوکس )

#2
خیلی از تیبا بهتر شده اما اگه تو مدل ex بیان تمام آپشنای مدل لوکس رو که قولشو داده بودن بذارن میشه گفت که ماشینه خوبیه

#3
جلوش مرگ نداره. پشتش ممولیه. پهلوشم ک خود تیبا هست بدون ضربه گیر. اگه هم قیمت تیبا بشه خوبه

#4
من احساس می‌کنم کلاً خودروسازی‌ها ملت رو گذاشتن سر کار ! داد میزنه که زباله‎ای بیش نیست !

#5
مشکل خودرو سازی ما نداشتن پلت فرمه...وگرنه طراحی اتاق و فیس لیفت که کاری نداره ما پلت فرم نداریم!




خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت
تازه‌ها
اجاره هیلتی، راه حلی مقرون به صرفه و ایده‌آل برای پروژه‌های شما
ارزان ترین دوچرخه ۲۶ بازار (لیست قیمت جدید)
مقایسه ساید بای ساید اسنوا با ایکس ویژن (کدام یخچال بهتر است؟)
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
در انتخاب بهترین تشویقی گربه به چه مواردی توجه کنیم
مقایسه گوشی a54 با a34 (کدام گوشی بهتر است؟)
اندروید باکس چیست و چه مزایایی دارد؟ (راهنمای خرید اندروید باکس)
بهترین پاوربانک 1403 (معرفی 10 مدل پرفروش)
شاهد کاغذی
فرهاد - شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰
سلام. من خودم یه دونه بی ام و دارم.اما از وقتی ساینا خریدم، دیگه سوار بی ام و نشدم. عشقمه عشق.خیلی دوسش دارم.
سلطان جاده - دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
سلطان جاده ها ساینا است بس . به چند دلیل . یک زیبا جذاب. دو جوان پسند . سه .نرم قوی تیز پرشتاب نیش گاز و خوش فرمون . چهار . ترمزهای قوی قدرتمند در جاده های لغزنده عالییییییییییییییییی عمل میکنند. . پنج و مهمتر کم خرج کم مصرف امکانات خوب داره وبی دردسر . ساینا بخرید آسوده خاطر بمانید
بهزاد بزرگ زاده - چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
ساینا تو رنج قیمت خودش ارزش خرید بالایی داره حتی نسبت به سمند که 30/40 میلیون گرونتره تهویه مطبوع دیجیتال و دماسنج محیط و سنسور دنده داره در ضمن ساینا نسبت به ماشین 30 سال پیش ایرانخودرو پژو ها و سمند ها که به ،،، استهلاک بالا مصرف سوخت زیاد معروف اند ساینا ارزش خرید داره و قیافه جدید و قشنگ داره.... یه سمند ef7داشتم بیچارم کرده بود استهلاک زیاد و شتاب کم و لش و..... قطعات ef7 کمیاب و بی کیفیت و گران بودن......
- دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸
سلام من دوماهه ساینا گرفتم شک نکنید که بین ماشینای داخلی ازهمه بهتره حتی از 405 و سمند با یه بار دور زدن خودتون متوجه میشید
ali - دوشنبه ۰۴ شهریور ۱۳۹۸
دوستان عزیزی که ایراد میگیرن باید انصاف داشته باشن . به نظر من هر وسیله ای رو باید با همرده های خودش مقایسه کنیم. ساینا هم از تمام هم رده های خودش امکانات بسیار بالاتری داره مثلا ساینا سه تا چرخ بیشتر از فرغون داره یا مثلا فرمون و بوق داره که هیچ گاری و درشکه ای نداره حتی موتور داره که اگه با هم رده هاش مقایسه کنیم لازم نیست به الاغ ببندیم تا بکشتش . اینا همه نشون میده که ساینا اصلا قابل مقایسه با همرده هاش یعنی فرغون و درشکه و گاری نیست.
امیر - دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
سلام ..من میخوام ساینا بخرم نظراتونو میخونم با پولی که دارم بد یا خوب مجبورم ساینا بخرم خلاصه خدا کنه اذیتم نکنه .هر کی اندازه توانش میتونه ماشین بخره توکل به خدا ممنون
روح اله - چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
سلام یه ساینا نو تحویل گرفتم لق لق میکنه کسی میدونه دلیلش چیه.حتی تو آسفالت صاف و بدون دست انداز
ساسان - دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸
فقط میتونم بگم عالیه عالی،راحتیو نرمیش به همه چی می ارزه ????????????????????????????????????????????????????
پارسا - سه شنبه ۰۴ تیر ۱۳۹۸
206 تیپ 2 دارم و ساینا خریدم برای همسرم، وجدانی و عند الهی موتور ساینا خیلی قوی تر از 206 تیپ 2 هست، می خوام تیپ2 رو بدم خانم و خودم ساینا رو بردارم ساینا کم مصرف و پرشتاب هست نسبت به قیمتش عالیه، تیپ 2 هم خوبه قدرتش در حد پراید و کم مصرف هست.
وحید - چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
من تاحالا پراید، 405، سمند، 206 و ساینا داشتم و بین این ها ساینا و 206 از همه بهتر بودن با این تفاوت که خرج و استهلاک 206 خیلی بیشتره. اونایی هم که الکی نظر منفی در مورد ساینا میدن تاحالا یک بار هم پشت فرمونش ننشستن و از روی تعصب و جهل نظر میدن. بله هیچکدوم از لگن های تولید داخل به پای ماشین های خیلی معمولی روز دنیا نمیرسه اما توی ماشین های تولید داخل ساینا جزء معدود ماشین هایی هست که کیفیت و قیمت نسبتا قابل قبول رو با هم داره.
Karami - شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
سلام دوستان ، من خیلی ماشین ایرانی داشتم الان هم یکسال هست ساینا دارم خدایی خیلی راضی هستم ، محشره پیشنهاد من به دوستانی که میخوان ساینا بخرند شک نکنید اون دوستانی که درمورد ساینا بد میگن مطمئنا این ماشین رو ندارن و بیخودی نظر میدن ، آقا عالیه بخرید و ازش لذت ببرید.
امیر مهدی - شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
سلام من تجربه داشتن اکثر ماشین های ایرانی رو داشتم ، الآن ساینا خریدم چون شنیدم کم مصرف و پرشتاب هست، وقتی خریدم و جلو پنجره لکسوس انداختم، از لحاظ رخ وقیافه تو ماشین های هم قیمتش عالیه و حرف نداره، مصرف سوخت 7 داره ترکیبی و کم مصرف هست، تهویه مطبوع اتوماتیک و دماسنج و سنسور دنده عقب و چهار شیشه برقی داره که 405 و سمند و 206 تیپ 2 ندارن، تعداد سرنشین ساینا 5 و تعداد سرنشین تیبا و پراید 4 نفر هست
ارسلان - یکشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
سلام ی جایی خواندم کسانی که از دنده عقب و سه از خشک بدون آن رنج می‌برند و از گیربکس ناهماهنگ شاکیند با تعوض روغن گیربکس مشکل رفع شده دنده نرمتر و هماهنگتر میشود که خود اقدام به تعوض روغن گیربکس بعد از ۵۵هزار کیلومتر کردم و دنده عقب نرم شد نرم در حد هزار درصد چون قبلا دنده عقب خیلی ناجور وصفت جا میفته دنده ۳ و ۲هم بیست شده پس با ۵۰تومن تعوض روغن مشکل خشکی گیربکس را برطرف کنید روغن فابریک از جنس بد و بیکیفت بوده و همان بهتر بعد از ۵هزار کیلومتر تعویض شود . حد اقل سالی یک بار نیاز هست که گرایئل یا روغن گیربکس تعویض شد همانطور که تعویض روغن موتور واجب است تعویضی روغن گیربکس واجبتر است . بدرود موفق باشید . در مورد ساینا باید بگم خیلی خیلی عالیه .
محمد مهدی - دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸
رخ و قیافه جلو ساینا خیلی قشنگ و هماهنگی هست اگه جلو پنجره لکسوس بشه حرف نداره، امکانات مناسب نسبت به خودروهای گرونتر 405/206/سمند ، ساینا تهویه مطبوع اتوماتیک و دماسنج داخلی و سنسور دنده عقب و چهار شیشه برقی و آیینه تنظیم برقی و تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو و.... داره ......
آرمان - دوشنبه ۰۵ فروردین ۱۳۹۸
معایب ساینا فرمون دایره‌ای شکل است باید مربع یا مستطیل شکل باشد . رینگ های آلمینیوم اسپرت است باید از جنس چوب یا فایبرگلاس باشد . کارشناسان حرفه‌ای که بخوان ایراد الکی بگیرند . در فضای مجازی همه میشن کارشناس اینگاری باباشون آقای فورد بوده و مادرشون مرسدس بنز . سایناماشین بسیار خوب و خوش فرمون ترمزهای قوی فرمانپذیری عالی کابین جادار ونرم . کسانی که ایراد میگیرن تعصب دارند و حسودی میکنن .
- چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
من سه روزه از نمایندگی تحویل گرفتم خدایی ماشین شیک و خوبی و تو رنج قیمش کاملا به صرف است و راضی هستم و حس خوبی دارم موقع رانندگی ، دوستان عزیز تمامی خودروهای ایرانی معایب و محاسنی دارند و معایب مختص به یک خودرو نیست و در آخر توصیه می کنم برای قشر متوسط خودروی خوب و با کیفیتی لطفا توهین نکنید و فرهنگ سازی کنید این موضوع را
پیمان - شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
من میخام بنویسم البته فردا، نمیدونم چجوریه دقیقا اما همه نظرا را خوندم بیشتر مردم راضی بون امیدوارم ماشین خوبی باشه واسه منم.
علی کاظمی ازکرمان اقای ارسلان چرا - سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
اول خدمت دوستان سلام دوم دوستان هرکسی یک سلیقه ای داره درمورد خودروساینا خدمت دوستان عارض شوم هرکی خاست این خودرو رابخره به هرحال دوستی اشنای یاقوم وخویشی یک خودرو ساینا راداره ازنزدیک خودت بنشین پیشت فرمون دوری بزن اگرتونستی باهاش جاده برو امتحان کن اگر راضی بودی بخر اگر نبودی نخر دگه چرا می یاید توسایتها به هم توهین می کنیم بخدا فکرش را بکنی اصلا ارزشش نداره ادم بخاهد بخاطره یک ماشین به هم بی احترامی بکنه ولا خودرو سازان بیشتر از همین نطقه ضعف ما استفاده می کنند وقیمتها رادر رنج یک خودرو خارجی به ملکت قالب می کنند من خودم نزدیک ۶ماه تحویل گرفتم خودروشهری بدی نیست ولی درجاده اصلا مفتش گرون هست چون تعادل توجاده نداره یاحق
محمد - سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
خیلی عالی
بهنام - دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
آقای بهنام از نظر دادنت معلومه تیبا داری و اومدی اینجا ساینا را با دروغ گفتن خراب کنی ولی مطمئن باش ساینا با این حرفها خراب نمیشه چون همه ساینا سواران میدونن داری الکی نظر میدی و میدونند چه نوع ماشینی دارند تمام نظرهای منفی که در باره ساینا گفته میشه دروغ در دروغ . ساینا برتری دارد از ماشینهای همرده خودش سرتره شیکتره ایمن تره بروزتره باکلاس تره از نزدیک مقایسه کنید با دیگر ماشین های ایرانی . صدا در کابین در سرعت های بالا دقیقا مثل ۲۰۶ . تندرنود . سمند و شاید کمتر . . ترمزگیری قوی ترمزهای تندر نود روشه با سیستم آی بی اس وآی بی دی عالی عمل می‌کنند. کولر در گرمای ۵۰ درجه حرارت جنوب عالی جوب میده. . ما از نزدیک مقایسه کردیم دیدیم ساینا ی چند درجه‌ای بالاتر وبهتر از ماشین های همرده خودش. بلبرینگ عوض کردن و لنت و روغن و باتری ولاستیک وشمع عوض کردن نمیشه گفت مشکل . مشکل روغن کم کردنه مشکل واشر سوزاندنه که خرج بالایی دارد. که این موارد در هیچ ساینا یی دیده نشده.
قلی خان - شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
سلام دوستان ... نسبت به قیمتش خوبه .زیاد سخت نگیرید از لحاظ تناسب قیمت و نسبت کارایی از همه خودروهای داخلی مقرون به صرفه تر هستش
بهنام - یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷
سلام.من تابستون خریدم بلبرینگ چرخ جلو بعد از ۲ ماه افتاد به صدا ۷۰ روز طول کشید قطعش بیاد عوض شه. کمک اش افتضاح. جدیدا صبا استارت نمیخوره باید ۳ تا بزنه روشن شه اصلا استارت رد میکنه. تو سر بالا کشش نداره کلا ۶۶۰۰ کار کرده . یه پام نمایندگیه. درهاشو بعد از این همه نمایندگی رفتن هنوز رگلاژ نتوانستن بکنند.من نمیدونم چیش خوبه؟ من تیبا سوار شدم شتاب داشت خوشم اومد بابا لاقل تیبا بخرید قطعات بدنش ارزونتره .... اصلا راضی نیستم اصلا نخریدم.حس خوب رانندگی چیه من نفهمیدم.
رحمتی - چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷
تو از چی میخوای دفاع کنی از ۴۰۵ که با ۳ سوت واشر میسوزونه. یا از سمند که لقب فاحشه ملی بخودش گرفت فیلمش تو آپارات هست ببین وقتی بردنش انگلیس برای تست ایمنی چطوری آبروی ایرانخودرو را برد و ایمنی صفر از خود نشان داد. ... بهر حال ایمنی ماشین های ایرانی در حد متوسط و خود راننده باید بیش از حد مواظب ومراعات کنه. از مرگ میگی هزاران صحنه شاهد هستند که سمند و ۴۰۵مرگ و میرهای عجیب از خود جای گذاشتند. . و ماشين ساینا بروزتره مدرنتره زیباتره کاملتره . ماشین قابل قبول است
- شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷
اگر سمند ویا پژو گاریه چرا ساینا خریدی که قیمتش پایینه به سپر ساینا یک فشار با انگشت بده میبینی چقدر میره تو سوارش بشین از مرگه پیشه روتون لذت ببرید
رها - شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷
با سلام خدمت همه دوستان ماشین دوست. در مورد ساینا یا هر ماشینی دیگر باید گفت که راننده ای که واقعا راننده باشه و حتی با سابقه ای اندک وقتی بشینه پشت فرمون استارت بزنه حرکت کنه همه چیز براش آشکار می‌شود فرمونی که بدست گرفته فرقونه یا یک ماشین حسابی ساینا یا هر ماشینی تا فرمونش را بدست نگیری نمیشه الکی نظر بدی و ساینا یک ماشین حسابی و این چند سال که بدست مشتریان. رسید ۹۹درصد مالکین وصاحبان این ماشین کاملا یعنی قوی از تمام نظر راضی بودند وکسانی که از ساینا بد میگن دستشان نمیرسه ساینا بخرند برای همین میگن ترشه اینقدر جوش میارن که میان تو چنین سایت‌هایی خودشون خالی میکنن دروغ میگن که فک میکنند دیگر کسی ساینا ثبت نام نکنه ..موفق باشید
بهرام - دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷
در آینده‌ای نزدیک ۸۰ درصد راننده ها ساینا سوار خواهند شد چرا بخاطر زیبایی ایمنی وإمكانات بیشترو قیمت مناسب ساینا همه بسوی آن رو میارن. ساینا یک ماشین کامل قابل قبول .. ساینا نمره قبولی گرفته از اکثر کاربران ساینا کم مصرف نرم خوش فرمون ساینا داری ترمز قوی aBs. وaBut زیبا وقوی عمل میکنند خلاصه با یک ماشین عالی وخوب سروکار داریم آرزوی موفقیت برای رانندگان محترم وساینا سواران عزیز.
رهام - یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷
سلام. ماشین ساینا یک ماشین حسابی ۳سال اين ماشین را دارم با47کیلومتر کار کرد ماشاءالله هزار ماشاءالله خیلی زیبا بود وهست ترمزهای قوی حتی در موقع بارندگی وجاده لغزنده باشه قوی عمل میکنند تسلط کامل بدون هیچ گونه استرس چون حس خواهی کرد که یک ماشین قوی در دست داری و وقتی یک ماشین زعیف وغیر ایمن و غیر مسلط زیز پات باشه استرس و ترس خود بخود وجودت را میگیره . . ساینا یک ماشین عالی وقابل قبول . و از همه نظر آپشن . زیبایی وقشنگی .اسپرت .سرعت . ایمنی . مصرف سوخت .وو.... کامل و عالی. میباشد. . هر کس ساینا داره انشاءالله چرخش بچرخه . آرزوی موفقیت. انشاءالله همیشه پیشرفت در صنعت وصنایع ملی
بهژاد - پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۷
امروز رفتم ثبت نام کردم والا نمیدونم خوبه یا نه ولی خوب بهتر از پرایده البته شهریور۹۸تحویلشه اگه سایپا به قولش عمل کته
کامران - پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۷
ساینا ماشین بسیار خوب و بالاترین کیفیت ممکن در اختیار راننده میگذارد در سرعت های بالا ۱۶۰. ۱۷۰ ماشین سنگین می‌شود و روی جاده میخوابه لاستیک قشنگ میچسبه حس ایمنی بالا لمس میکنید ترمزهای قوی عالی عمل میکنند تسلط کامل استحکام کامل مصرف سوخت پایین در ۱۰۰ شاید هم به ۶ ليتر نرسد کسانی که منفی نظر میدن از ساینا توقع بوگاتی دارند
فرهاد - جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷
سلام دوستان می خواستم بدونم کسی هست که ساینا تکمیل وجه کرده درهفته اول شهریور ماه و ماشینشو تحویل گرفته باشه ممنون میشم
سامان شیراز - پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷
سامان خیلی خودروی خوبی هست من یکسال دارم تاحالا مشکلی نداشته به غیر از دومورد کوچک آنهم گارانتی تعویض کرد سرعت و قدرت ترمز خیلی عالی دارد موتورش هم مگاموتور هست بهترین ساخت خودروهای داخلی هم مگاموتور هست هیچ وقت موتور داغ نمیشه واشر سر سیلندر بسوزه
ابوالفضل ازاصفهان - سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷
ابوالفضل ازاصفهان خدمت دوستان عارض شوم درمورد خودرو ساینا اولا خودروی شهری بسیار خوبی مصرف سوخت کم ترمزها تقویت شدند کلرخوب اپشن نسبتا به هم رده خودش خوب ظاهری شکیتر ولی خدا نکرده اگرتصادف کنید سپر جلوماشین یک میلیون دویست بااجرت تعویض خرجش میشه یکی دوستان تصادف کرد به گفته دوستم ولی دوستان باور کنید ازلحاظ بدنه ازتمام ماشینهای داخلی محکم تر من باور نمی کردم اوستا صافکار می گفت بخاطره خطی زیادی روی گلگیر وبدنه زداند خیلی استحکام بدنه خودرو بالا رفته همین دوستم تصادفش خیلی شدید بوده فقط سپر داغون شده ویکم گلگیر جلو سمت راننده اسیب دیده اگر هرکدوم ماشینها دگه پژویاحتی سمند بود خیلی بدتر از این میشدند ولی وقت صافکاری خوب ازکار در نمی یاند بخاطره خطهای روی بدنه بخصوص گلگیرا هرکار کنید مشخص میشه تنها نقطه ظعف این خودرو کمکها هستنند زود خراب میشنند بخصوص عقب که اصلا جوابگونیسنند ۳نفر سنگین وزن بشینند به کل ماشین خوابیده شاید هم گلگیرا عقب به لاستیکها بچسبند ونقطه ظعف دوم تعادل توجاده بخصوص در پیچها دگه جون سرنشینها باید به خدابسپارند دگه مرگ نداره درمورد کمکها ازبیرون کمک خوب کمکی هزینه بیشتر بکنید مشکل حل میشه اینها هم چیز زیادی نیست الان ماشین خارجی هم بخرید یکسری مشکلاتی داره تونمایندگی خودم دیدم طرف گیربکس اتوماتش اصلا کار نمی کرد ماشین یکدکش توخیابون اورده بود نمایندگی خودروجک شاسی بلندش دگه از این ماشین بخدا توقع بیشتری نباید داشته باشیم فقط قیمت شپرش گرون هست ولی ازلحاظ موتوری حرف نداره مگاموتور خرکارترین ساخت موتورهاست توبدترین شرایط حرارت آلیاژ جابگو هست مثله بژویاسمند نیست سری واشر سر سیلندر بسوزه امیدوارم هرکی از این خودرو خریده شرخش برای صاحبش بچرخه یاحق
علی کاظمی ازکرمان اقای - یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷
علی کاظمی ازکرمان سلام دوستان کسانی که می خواهند این خودرو را بخرند بقران اشتباه می کنند چون خودم دارم پشیمانم چراما ادما بعضیها اینقدر خودخواه هستیم چون خودمون این ماشین خریدم رفته توپاچمون قبول نداریم اشتباه کردم بابا خدا خوش نمیا چون بعضیها پولی که بابت این خودرو می خواهند بدهند شاید وام یاقرض باشه چرا ادم بخاهد دیگران رابه اشتباه بندازه من ماشینم فروشنده هستم کارکرد کیلومتر ۴۵۰۰ شماره تماس *** کاظمی هرموقع دوست داشتید زنگ بزنید درخدمت هستم
علی کاظمی ازکرمان اقای - یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷
علی کاظمی ازکرمان من به تمام نظرها احترام میگذارم ساینا ازنظره موتوری خوبه مشکلی نداره ولی ازنظره تعادل توجاده اصلا خوب نیست امنیت واستحکام و تعادل حرفه اول هرخودرو تودنیاست حتی ساینا توتست تصادف هیچ ستاره ای کسب نکرده توپیچ توجاده راننده وسرنشین دگه جونشون باید به خدابسپارند اصلا نمیشه اعتماد کرد ولی درسطح شهری خودروی بدی نیست چون سوخت کم کلرخوب اپشن بدی هم نداره زمانی شیشه درهای عقب پائین هستنند درب که می بندید شیشه ها براخودشون بازی می کنند زیاد لق می خورند
علی کاظمی ازکرمان اقای - یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷
علی کاظمی ازکرمان اقای ارسلان فقط توپیشت ساینا نوشته ای توساینا بهترین ماشین سایپا میدونی اگرساینا بهترین هست به ریو چه باید گفت ازلحاظ قیمتی دریک رده هستند من ماشین ۴۰۵مدل ۹۵دوگانسوز داشتم فروختم ساینا گرفتم هنوز ۵۰۰کیلومتر نرفته بود کمکاش روغن زدند ۴نفر رفتیم مشهد برگشتنی یکخورد باره ماشین اضافه شد نزدیک بود گلگیراعقب بچسبند به لاستیکها من بدجور ترسیدم کل مسافت برگشتنی سرعت از۹۰بالاتر نبردم سایناماشین توشهری بدی نیست براجاده بقران مفت گرونه چون تعادل نداره جون سرنشینها دگه به دست خداهست من پراید هم داشتم خیلی ازساینا ازنظره تعادل بهتربود شاید هم شانس من بوده به هرحال این نامردی هست ادم بخاهد الکی نظره بده یابد بگه چون بعضیها بلاخره روهمین نظرها تصمیم به خرید می کنند داداش ارسلان تو اسم ماشینهای نوشته بودی من بلد نیستم بخونم چرا بلفت بزنم من سواد زیادی ندارم ولی چندتا ماشین ایرانی تاحالا داشتم پیکان تویوتا پژو یراید ریو ساینا بنظرم ساینا ازهمه اینها اشغالتربوده من درکل باماشین یواش رانندگی می کنم وباهر ماشینی درست مواظبت می کنم این ۴۵۰۰کیلومتری که رفتم انگاری من روی اینه رانندگی کردم توقع نداشتم به این زودی کمکش خراب بشه درضمن این ماشین دوم هست وانت پیکان دارم الان بیشتروقتها باوانت می رم به ساینا اعتماد ندارم چون بکبار توجادره بازن وبچم داشتم می رفتم عروسی ماشین ازعقب یک مرتبه لغزید ازان شب دگه جرات نکردم خانوادم سوار کنم وقت شانس اوردم سرعتم ۹۰تابود سره یکم پیچ بود نه انقدرپیچی نبود
علی کاظمی ازکرمان - یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷
علی کاظمی ازکرمان اقای ارسلان چرا داداش توهین می کنی من فقط نظره خود را عرض کردم من زمانی خودرو تحویل گرفتم رفتم مشهد به خود امام رضا دگه از هرچی ماشین بیزار شدم الان هم میفروشمم هرکی خاست در خدمتم مدل ۹۷ کارکرد کیلومتر ۴۵۰۰تاگارانتی اولیه هم نبردم شماره تماس ***
فرهاد - جمعه ۳۰ شهریور ۱۳۹۷
سلام منم تازه ثبت نام کردم ولی یکی از همکارام تو شرکت همین دو روز پیش تحویل گرفتش با کلی ذوق و شوق رفتم ببینم چجوریه در ماشینو که باز کرد کلی خورد تو ذوقم. کیفیت داشبورد و قطعات داخلیش که حالمو بهم زد صندلیاشم مثل یه ابر خیس شده نرم بود در مورد بدنش هم بگم که سپرها و چراغهاش خوب مونتاژ نشده بودن و فاصله شون تو چشم میزد خلاصه انگار یه بچه ۵ ساله نشسته بود با چینه هاش ماشین درست کرده خیلی حالم گرفته شد اصلا دیگه دلم نمیخواد ساینا خودمو تحویل بگیرم
ارسلان - چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷
آقای علی کاظمی از کرمان یواشتر دادش بر اعصابت مصلت باش چته . حالا کسی مجبورت نکرده ساینا بخری برو بوگاتی یا جیتو جگوار بخر میتونی یا اصلا بلدی. رانندگی کنی از فنی ماشین چقدر بلدی . یا اسلحه بگیر برو سایپا را نابود کن . در مورد ساینا لازم نکرده نظر بدی هدف امثال شما واضح.. بهترین و باکیفیت ترن محصول سایپا ساینا است تو چی میگی برو پشت فرمون بشین آنوقت همه چیز برات واضح میشه .
علیرضا - سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷
سلام نمی خوام چیزی بگم که فردا مدیون بشم من ۵ماهه دارم وخیلی ازش راضی هستم تجربه من اینو میگه که رانندگی باهاش لذت داره و ماشین خوبیه واقعا برام عجیبه بعضیا این ایرادا رو از کجا میارن من که این ایرادا رو ندیدم سرعتشم من خودم تا ۱۷۵ رفتم حقیقت بیشتر ترسیدم چون امکان جاده ای برام نبوده وگرنه ظاهرا خیلی بیشتر میره درکل عالیه
علی کاظمی ازکرمان - سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷
اشغالترین خودروی داخلی سایپا خجالت بکش بااین خودروی مسخره ات
بختیاری - دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷
با سلام ساینا بظرمن ماشین خوبیه الان ۶ماه دارم ازش راضیم همه جوره قبلا ۴۰۵ داشتم واقعا سالی یک بار باید واشر عوض میکردم
سعید - سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
ای ایکس. ساینا. بهترین ماشین ایرانی فقط خوب آبندی بشه میشه مصیبت. خیلی استقبال داره بخاطر خوب وزیبایی که داره
محمدرضا - یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
سلام، من ثبت نام کردم.و.خرید قطعی انجام.دادم، یعنی پیش پرداخت و.5فقره چک،خیلی خیلی منتظرم که موعد تحویل برسه کمی نگرانم.که تحویل ندن توی این اوضاع احوال
یونس - چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
سلام آقای محمد. ساینا ۱۹۰/۱۸۵راحت پر میکنه ۱۵۵ که نوشته این سرعت متوسط و نرمال. و در100کیلومتر ۵/۶ ليتر با کولر مصرف سوختی که داره. . . ماشین. قابل قبول است . استقبال زیادی هم داره.... تجربه 41هزار کیلومتر دارم ازش. خیلی عالیه.
علی - چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
سلام من خواستم بخرم پورسجو کردم ....از هر کس که ساینا سوار میشه پورسیدم یه چیزم جالب از ده نفر پورسیدم که سوار میشن جوابشون جالب بود ....از ده نفر فقط ۳ نفر ناراضی بودن بقیه همه میگوفتن توش بشینی شوکت میکونه همسایمون بنده خدا ۱ ساعت با من بیرون و من همجوره تستش کردم ...سرعت بالا سرعت پایین ...کولر روشن ...هندلینگ .. تو ۱۴۰ تا انگار ماشین راه نمیره انقد بی صداس سرعتو نشون نمیده ....یه ماشینه خانوادی استاندارد عالی البته من مدل ۹۵ سوار شدم ...به گوفته دوستمون که صاحب ماشین مشکل برق داشت کم میمورد که باطری اتمی انداخته بود و کم نمیورد ...و لول فنر پشتش باید محکم بندازی تا وقتی ۳ نفر پشت سوار میکنی نخوابه رو چرخه ..پژو ۴۰۵ جدید هم واشر سرسیلند میسوزونه ....همه ماشینای ایرانی یه سری ایراد دارن ولی این ماشین یه چیزه نرم و راحتیه شتاب ۴۰۵ نداره ولی نرمیتش از اون بهتره تو سرعت هم میره ...از سمند و تیبا صد درصد بهتره ...امیدوارم به دردتون خورده باشه ....
محمد - چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
سلام به همه .با نظرات همه موافقم .و فقط الان برا من شتابش مهمه و آخرین سرعتش که می‌تونه پر بکنه چند تا هستش ؟چون تو لیست نوشته 155کیلومتر بیشتر نمیره .اگه کسی می‌دونه لطف کنه بهم بگه .شمارم هم .لطفاً اس8 0933395116 بده .
مجید - پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
سلام. ... ماشین ساینا خوبه من هم قبولش دارم .و توصیه میکنم باطری فابریکش که از نوع آبکی هست بعد ۵الي 10هزار کیلومتر عوض کنید و اتمی ۵۵ أمير بزارید تاثیر مثبت خواهد داشت و آن را حس میکنید. .تأثير روى سيستم برق .. و ماشين سبك میشه . تجربه 30هزار کیلومتر
سا سان - چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
سلام ساینا سواران عزیز. ساینا ماشین بسیار خوب و در حال حاضر حرف اول میزنه وبه نظرات بعضی آدمها که الکی وندیده نسنجیده ایراد میگیرن توجه نکنید چون اینها یا خیلی حساس. یا حسود. چون تمام ماشینهایی که ساخت داخل باشن.با چنین نظرهای الکی ودروغ مواجه میشن . سیستم برق عالی که مشکل با برداشتن قطب مثبت باطری برطرف میشه وخودبخود تنظیم میشه. ترمز قدرتمند که با جاده لغزنده هیچ کم نمیاره و با نیش ترمز ماشین درجا میخ میشه. تجربه رانندگی با ۴۰۰۰۰هزار. كيلومتر
بهنام - دوشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۷
من نقره ای متالیک امروز نوشتم . دیدم اگر امروز ننویسم دیگه با این قیمت دلار 12 تومانی فعلی نمیتونم بخرم . هر لحظه ممکنه قیمتا 2 یا 3 برابر بشن. از اونایی که داشتن خیلی تحقیق کردم و گفتن عالیه . تیبا خداوکیلی چندشه قیافش اما ساینا واقعا زیباست . بابام سمند و s7 داره اما در مورد سمند بگم کولرش کم میاره و ماشین مرده میره (گاهی اوقات) . از طرفی هم قیافه سمند پیرمردی هست . 206 هم که قیافش خز شده ، 405 هم که در موردش صحبت نکنم بهتره (یاد آردی میفتی) . حتی L90 هم ظاهر جالبی نداره و چراغاش منو یا کله قند و پیکان وانت میندازه . دوستان نقره ای ساینا خیلی شیکه .
هاشم - چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۷
سلام من تازه تحویل گرفتم ماشین خیلی خوبیه هست نرم و بی صدا یکسری مشکلات ریز داره که معمولا همه ماشینا دارند من روزی که نمایندگی بودم یدونه سراتو آورده بودن 100 میلیون ماشین ، دنده رو اتومات می زد خاموش می شد ماشین بالاخره اینا بعد یک مدتی رفع میشه


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.