ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مشخصات فنی و تصاویر وانت ال 90 یا تندر 90 + نظرات مردم و خریداران

مشخصات فنی و تصاویر وانت ال 90 یا تندر 90 + نظرات مردم و خریدارانپیش از این قرار بود وانت تندر 90 از سال 91 وارد بازار شده و جایگزین وانت بارهایی همچون وانت پیکان و نیسان وانت شود.

موتور وانت تندر90 همان موتور تندر 90 سواري بوده اما گيربكس آن نيز تقويت شده است.
استانداردآلايندگي وانت تندر90 يورو 4 بوده و این قسمت بار این خودرو گنجايش 800 كيلوگرم بار را دارد.

مشخصات، معایب و مزایای تندر ال 90 وانت صفر

آلبوم عکس و تصاویر وانت ال 90
compare مقایسه تندر ال 90 وانت صفر با دیگر محصولات

مشخصات تندر ال 90 وانت صفر

ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
3.0
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
3.0
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
3.0
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
3.0
بررسی نهایی
متوسط
بررسی سیستم ما در مورد این محصول تا به امروز این محصول را جزو محصولات متوسط ارزیابی کرده است.
ادامه ...
وانت تندر ۹۰ آخرین عضو از خانواده لوگان محسوب می شود که شش سال در خط تولید قرار گرفت، اما این نوع بدنه از حدود دو سال پیش تا کنون هنوز در نسل دوم این خودرو مشاهده نشده است.
جدا از این مسائل، آنچه این پیکاپ را از سایر مدل های مشابه و رقیب آن به ویژه در بازار داخلی متفاوت می سازد در واقع وجهه بسیار خوبی است که مدل سدان تندر سال هاست که در این بازار موفق به کسب و حفظ آن شده است، چرا که وانت تندر ۹۰ پیکاپ عملا تمام خصوصیات مثبت و برجسته مدل های استاندارد این خودرو را نیز با خود به همراه دارد.

در مورد طراحی ظاهری این وانت متوسط، موارد اشتراک بسیاری می توان با وانت تندر ۹۰ یافت. نمای جلو خودرو مانند تمام وانت ها، بدون تغییر در قیاس با سایر مدل های استاندارد باقی مانده تا در صورتی که از آیینه عقب به آن نگاه کنید به هیچ عنوان نتوان به وانت بودن خودرو پی برد.موتور وانت تندر ۹۰ همان موتور تندر ۹۰ سواری بوده اما گیربکس آن نیز تقویت شده است.

استانداردآلایندگیوانت تندر ۹۰ یورو ۴ بوده و این قسمت بار این خودرو گنجایش ۸۰۰ کیلوگرم بار را دارد.کارشناسان صنعت معتقدند با توجه به نیاز بازار برای ورود وانت بارهای جدید و مصرف کم بنزین وانت ال ۹۰ استقبال از این خودرو مناسب بوده

در مورد طراحی ظاهری این وانت متوسط، موارد اشتراک بسیاری می توان با تندر۹۰ یافت. نمای جلو خودرو مانند تمام وانت ها، بدون تغییر در قیاس با سایر مدل های استاندارد باقی مانده تا در صورتی که از آیینه عقب به آن نگاه کنید به هیچ عنوان نتوان به وانت بودن خودرو پی برد.

اما تفاوت ها با متمایل شدن به سمت نمای جانبی کاملا آشکار می شود، جایی که تندر۹۰ وانت با طول تقریبی ۴.۵ متر و به واسطه حذف نیمی از کابین حتی کشیده تر از مدل استیشن هفت نفره آن که خود اندکی بزرگتر از مدل سدان است، به چشم می آید. در این بخش، فرایند تبدیل کردن ال۹۰ به یک وانت به خوبی صورت گرفته و فرم منحنی شکل امتداد سقف به سمت فضای بارگیری چهره ای آرام ولی زیبا را برای آن به همراه داشته است. سایر خطوط بدنه و خط کمربند شانه ای دقیقا مشابه با تمام تندر۹۰ های دیگر است تا تفاوت خاص دیگری در این بخش وجود نداشته باشد.

در نمای انتهای بدنه همانطور که از ماهیت خودرو پیداست، با طرحی کاملا ساده و فاقد هر گونه پیچیدگی رو به رو هستیم تا تنها این چراغ های بزرگ قرار گرفته در دو طرف در صندوق که آنها هم از مدل استیشن به عاریت گرفته شده اند، بیشترین توجه را به خود معطوف سازند. اما مهمترین بخش این وانت یعنی فضای بارگیری آن، دارای طولی برابر با ۱۸۰ سانتیمتر است که سرتاسر آن به وسیله یک پوشش پلاستیکی مقاوم و ضخیم پوشیده شده، هر چند که در نمونه مورد بررسی یک صفحه فلزی مسطح روی آن پیچ شده بود تا ضمن محافظت از پوشش اصلی، تخلیه و بارگیری راحت تری را مهیا سازد.

با ورود به داخل اتاق، دقیقا با همان فضای آشنای دیگر تندر۹۰ها رو به رو هستیم و نکته قابل توجهی در مقایسه با نمونه سواری این خودرو وجود ندارد، اما در این میان برخی موارد مانند دو کیسه هوا برای راننده و سرنشین کناری برای خودرویی در این کلاس در داخل کشور امری عادی نیست و یک نکته مثبت برای آن به حساب می آید. در پشت دو صندلی کابین نیز فضایی با ظرفیت حدود ۳۰۰ لیتر تعبیه شده تا برای قرار دادن وسایل ضروری جایگاه مناسبی باشد. وانت تندر۹۰ در مدل فول تولید نمی شود، اما تجهیزاتی همچون کیسه هوا، ترمز ضدقفل، ایموبیلایزر ، فرمان هیدرولیک، کولر، پشت سری های قابل تنظیم، قابلیت تنظیم نور چراغ های جلو، قفل مرکزی و برخی تجهیزات رفاهی دیگر در این خودرو به صورت استاندارد نصب شده اند تا آسایشی همچون یک خودروی سواری برای راننده و سرنشین به ارمغان بیاورند.

در بخش قوای محرکه همان پیشرانه باکیفیت ۱.۶ لیتری که طبق روال تندرهای ایران خودرویی، به صورت کاملا وارداتی تامین میشود و در سایر مدل های تندر۹۰ موجود در کشور نیز مشاهده میشود با قدرتی برابر با ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۸ نیوتن متر وظیفه تامین قوای این پیکاپ را بر عهده دارد. هر چند که کمتر کسی با یک وانت به رانندگی سریع اقدام می کند ولی به واسطه وزن خالص کمتر در مقایسه با مدل سواری، این خودرو از شتاب گیری بسیار عالی بهره می برد، چیزی که کمتر در مدل های همرده قابل مشاهده است!

مشخصات فنی موتوری وانت تندر ۹۰

نوع موتور: K4M
حجم موتور: ۱۵۹۸ سی سی
تعداد سیلندر : چهار
نسبت تراکم: ۱۰ به یک
حداکثر توان موتور: ۱۰۵ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور: ۱۴۰ نیوتن متر در ۳۷۵۰ دور در دقیقه
سیستم انژکتوری: چند نقطه ای الکترونیکی
نوع سوخت: بنزین
تعداد سوپاپ: ۱۶
حد آلایندگی: یورو۴
توانایی های حرکتی
حداکثر وزن قابل تحمل محور جلو: ۸۵۰ کیلوگرم
حداکثر وزن قابل تحمل محور عقب: ۱۱۶۰ کیلوگرم
حداکثر سرعت: ۱۷۵ کیلومتر در ساعت
شتاب صفرتا ۱۰۰کیلومتر: ۱۰ ثانیه
مصرف سوخت در ۱۰۰ کیلومتر:
خارج از شهر ۶ لیتر
داخل شهر ۹ لیتر
ترکیبی ۷.۵ لیتر
سیستم انتقال قدرت: پنج دنده دستی
نوع کلاچ: تک صفحه ای مکانیکی
ترمزها: جلو دیسکی، عقب کاسه ای، ضدقفل
نوع موتور: K4M
حجم موتور: ۱۵۹۸ سی سی
تعداد سیلندر : چهار
نسبت تراکم: ۱۰ به یک
حداکثر توان موتور: ۱۰۵ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور: ۱۴۰ نیوتن متر در ۳۷۵۰ دور در دقیقه
سیستم انژکتوری: چند نقطه ای الکترونیکی
نوع سوخت: بنزین
تعداد سوپاپ: ۱۶
حد آلایندگی: یورو۴
توانایی های حرکتی
حداکثر وزن قابل تحمل محور جلو: ۸۵۰ کیلوگرم
حداکثر وزن قابل تحمل محور عقب: ۱۱۶۰ کیلوگرم
حداکثر سرعت: ۱۷۵ کیلومتر در ساعت
شتاب صفرتا ۱۰۰کیلومتر: ۱۰ ثانیه
مصرف سوخت در ۱۰۰ کیلومتر:
خارج از شهر ۶ لیتر
داخل شهر ۹ لیتر
ترکیبی ۷.۵ لیتر
سیستم انتقال قدرت: پنج دنده دستی
نوع کلاچ: تک صفحه ای مکانیکی
ترمزها: جلو دیسکی، عقب کاسه ای، ضدقفل

نظرات مردم و خریداران :

#1
به نظر من با توجه به قیمتی که وانت بارL90 داره همان نیسان و پیکان وانت بهتره.
خود کارشناسان صنعت دارن میگن کشور به وانت بارهای جدید نیاز دارن ولی وانت بار L90 فکر نکنم به درد وانت باری بخوره.

#2
وانت مزدا الان 43 میلیون قیمت داره و نیسان 31 . اما مزدا 1 تن و نیسان 2.5 تن مجوز بار دارن . ب نظر من نسبت به مزدا میصرفه اما باید امتحانشو پس بده /

#3
به نظر من خیلی گرانه همون مزدا خیلی بهتره

#4
خیلی گرانه وانت ال نود باب بارکشی نیست با این وضع کرایه از کجا بیاریم .حداقل ب قیمت وانت پیکان یا حداقل ی ذره بالاتر ن دیگه انقدر بالا

#5
من موندم، شما که میدونید ما عقلمون کمه چرا پایه قیمت این خودرو زاقارت ملی را از صدو پنجاه ملیون تومان نمیگیرید.

#6
هر کسی بسته به نیازش میتونه هر چی بخواد بخره
وانت ال90 برای بار سبک خوبه
مصرف پایین_ضاهر زیبا_سرعت و شتاب خوب_
به نظر من ماشین خوبیه

#7
هیچ کدوم از وانت های ساخته شده نمیتونه جای وانت نیسان که پنجاه سال از عمرش میگذره رو بگیره واقعا برای خودروسازی ایران متاسفم

#8
من شش ماه خریدمش قبلا پیکان .نیسان.کاپرا.ومزدا2000 داشتم از همه این ماشینا نرمتر وسریعتر هستش سوختشم خیلی پایینه بارم تا 1500 بهش زدم در مجموع ازش راضی هستم مشخصات فنی و تصاویر وانت ال 90 یا تندر 90 + نظرات مردم و خریدارانمشخصات فنی و تصاویر وانت ال 90 یا تندر 90 + نظرات مردم و خریدارانمشخصات فنی و تصاویر وانت ال 90 یا تندر 90 + نظرات مردم و خریدارانمشخصات فنی و تصاویر وانت ال 90 یا تندر 90 + نظرات مردم و خریدارانمشخصات فنی و تصاویر وانت ال 90 یا تندر 90 + نظرات مردم و خریدارانمشخصات فنی و تصاویر وانت ال 90 یا تندر 90 + نظرات مردم و خریدارانمشخصات فنی و تصاویر وانت ال 90 یا تندر 90 + نظرات مردم و خریدارانمشخصات فنی و تصاویر وانت ال 90 یا تندر 90 + نظرات مردم و خریداران
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت
تازه‌ها
اجاره هیلتی، راه حلی مقرون به صرفه و ایده‌آل برای پروژه‌های شما
ارزان ترین دوچرخه ۲۶ بازار (لیست قیمت جدید)
مقایسه ساید بای ساید اسنوا با ایکس ویژن (کدام یخچال بهتر است؟)
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
در انتخاب بهترین تشویقی گربه به چه مواردی توجه کنیم
مقایسه گوشی a54 با a34 (کدام گوشی بهتر است؟)
اندروید باکس چیست و چه مزایایی دارد؟ (راهنمای خرید اندروید باکس)
بهترین پاوربانک 1403 (معرفی 10 مدل پرفروش)
شاهد کاغذی
حامد - پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱
سوار نشدم نظری هم ندارم نیسان ابی رو سوار شدم خالی و با بار تقریبا 2 تن بارش کردم 500 کیلومتر رفتم وقتی خالیش کردم موقع برگشتن فهمیدم وقتی بار داشت قویتر بود تا خالی پیکان وانت سوار شدم کلا دهنم اسفالت شد بخاطر کوچیک بودن اتاقش قدم بلند بود گرفتار بودم ولی اونم اخ نمیگفت مزدا هم داشتم اونم عین وانت پیکان بود اما خوشدست تر و بهتر تندر رو باید سوار شم با اریسان البته هایلوکس رو هم سوار شدم که کلا در موردش نظری ندارم همگی دوستان میدونن هایلوکس چیه حتی اگر سوارش نشده باشن میدونن ژاپنی جماعت چی میسازه در مورد این تندر وانت دوستان گفته بودن 1/5 تن بار زدن باهاش با عقل جور در نمیاد بتونه ببره اگرم ببره احتمالا خیلی بهش فشار میاد..قیافش واقعا خوبه موتوری خیلی خوبه اما دوستان این ماشین رو اینطوری بار نکنین 1500 کیلو شوخی نیست اگر فرمون از دستتون در بره کار تمومه شوخی نگیرید این نیسان ابی نیست با لاستیک های خاوری و وزن زیاد و موتور خیلی قوی در حد خودش بارش کنین
محمدرضا - دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
برای حمل ماهی چطوره ؟
سعیدسعد - یکشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
سلام. به نظر من هر ماشینی سر جاش خیلی خوبه وانت نیسان پیکان پراید مزدا ال 90وکارا اون بستگی به ماداره که چطوری ازش استفاده کنیم اگه رحم به ماشین نکنیم بهترین ماشینم که باشه ازپا درمیادچون دیدم بعصی از صاحب ماشینا چیکار برسر این زبون بسته که درنمیارند ضعیف ترین ماشین اگه مراعاتشو بکنی باربه انداره بزنی سرعته روحساب باشه جواب میده. موفق باشید درپناه خدا
سعید - شنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
سلام برهمه من 15سال وانت پیکان مدل 84 داشتم عالی بود. فروختم ویه وانت ال 90 خریدم قابل مقایسه با وانت پیکان نیست. میخواستم کارا تک کابین بنویسم ولی اکثرا مخالفت کردند وگفتند وانت ال 90 هم از زیبایی عالیه وهم از نظر موتوری. امیدوارم چرخ روزگار براهمه به خوبی وخوشی سلامتی بچرخه
زارع از خاتم - دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸
وانت تندرفوق العاده اس
محمد - پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸
من تا بحال 4 تا مزدا ژاپن داشتم تا اخرین مدل که 95 هست و یک مزدا کارا 2000 هزار مدل 96 کارا که همین اول بذارید کنار نزدیکش نشید. مزدا هم که نه ترمزی داره نه فرمونی داره نه تعادل و اتاق دل همه خوشه به گیربکس و موتور ژاپن به خدا این موتور گیربکس مال 60 سال پیش ژاپن هم نیست... اسفند 97 یک تندر وانت مدل 96 با 50 تا کارکرد خریدم به عنوان ماشین دوم ماشین دیگه هم تویوتا کمری هست بهتون بگم ترمزش هندلینگش و قدرت موتورش با کمری تقریبا برابری می کنه بسیار خوش دسته و واقعا رانندگی باهاش لذت بخشه اصلا خسته نمیشه ادم واقعا حرف نداره
محسن - دوشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۷
شیرمادرتون این آشغال و باوانت نیسان سالارجاده مقایسه نکنین بخدا عیبه
یعقوب - دوشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۷
اگر در مورد سرعت و چالاکی انتظاراتتون رو به حدی که از زامیاد و نیسان و امثالهم برمیاد کاهش بدید میتونید با تندر وانت هم دو تن بار بزنید اما اگر میخواید مقداری بار بزنید که همچنان بتونید در حد تندر سواری مانور بدید و سرعت برید باید حد بار نوشته شده در کاتالوگ یعنی هشتصد کیلو رو رعایت کنید اینکه دیفرانسیل جلو هست مزیته نه عیب
سیروس - سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷
شماره شاسی وانت تندر کجاس؟
پیمان - سه شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۷
مدل من 95 ماشین فوقالعاده ای برای مصارف داخلی با حجم کم، توسان 2917 هم دارم ولی برای مصارف باغی که دارم خریدم حتی چندین سفر برون شهری هم داشتم عالی بود نرم چابک کم مصرف تو سبقت کم نمیزاشت، سر بالا خدا برکت بده، امکاناتش هم نسبت به وانتها موجود عالی و سر تره تا الان 23 رفتم هنوز جز تعویق روغن سر از تعمیرگاه یا نمایندگی در نیاورده، الیته الان تا حدودی قیمت مدل 97 رو تا 90 تومن دارم که نه انصافا نمی ارزه من 14 دادم بقیه لیزینگ برام 37 ایستاده اگر زیاد بارکشی ندارید در خریدش شک نکنید.
عباس قزوین - دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۷
سلام . من یدونه از همین ال نود وانتا دارم . و حدود 60 هزار کیلومتر باهاش رفتم . آقا من خیلی خیلی خیلی خیلی راضی هستم . تا یک تن رو به راحتی جواب میده . موفق باشید
عباس قزوین - دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۷
سلام . من یدونه از همین ال نود وانتا دارم . و حدود 60 هزار کیلومتر باهاش رفتم . آقا من خیلی خیلی خیلی خیلی راضی هستم . تا یک تن رو به راحتی جواب میده . موفق باشید
شهبازی لرستان - پنجشنبه ۰۲ فروردین ۱۳۹۷
ال ۹۰ باری ماشین خوبیه ولی چرا ایران خودرو شیشهاش برقی نکرده وقلف مرکزی نداره
فرهاد - جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶
سلام خیلی گرونه نسبت به وانت بودنش و اتاق کوچیکش . کاش پشتش مثل ایسوزو صندلی خواب میزدن حداقل دو تا بچه جا میشد حداقل وانتی بسازن که ۳ نفر توش جا بشن قیر از مزدا ۲۰۰۰ قبلا مزدا داشتم مصرف بنزینش خیلی بالاست صدی ۱۲ تا میسوزونه الکی میگن ۹ تا مزدا اتاقش جا داره اما حیفه ال نود که قیمتش به خودش نمی ارزه .
علی - چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶
به نظر من همش خیار یه لاله هستن. ماشین فقط وانت براید. هر2روز یک بار ازبوشهر تا اصفهان 800کیلو بار میبره برام. بگید مشاهده. چشتون بترکه
محمد - پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶
دزدی بس ایران خودرو ، وژدان داشته باشید آبروی فرانسه رو نبرید ، آبرویه خدوتون که رفته حیا نمیکنید ، بابا دیگه بسه چقدر دزدی چقدر بی وژدانی ، عوض اینکه ماشینهای خوبی تولید کنید ماشینهابه خوبم رو خراب میکنید با دزدیتون، خاک بر سر شما
میلاد - دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶
یک سال دارم سواریش از خود ال نود بهتره کم خرج تعادل خوب تا یک تن هم بارش میزنم حرف نداره مزدا هم داشتم هیچی تندر وانت نمیشه
میلاد - دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶
من یک ساله دارم ماشین خوبیه مزدا داشتم ولی از ای راضیترم .نرمه ستایش بالا بالا یک تن بار هم میزنم میبره تا بحال عیبی ازش ندیدم
اکبر - پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶
.خاک تو سرت ایران خودرو.
امین - یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶
فقط میخاستم بگم خاک بر سر ایرانخودرو که گداییش اومده 2تا کف پایی بندازه یا شیشه بالابر دستی که الان تو ضعیفترین کشورا هم دیگه استفاده نمیشه یا قفل مرکزی که ساده ترین چیزه نزاشته واقا خاک بر سرش
- جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶
ماشين خوبيه ولي كارخانه بي دليل گدا بازي در أورده كلي چيزهايي كه لازمه را كسر كرده قفل مركزي ايينه برقي شيشه بالا بر برقي زير پايي واز همه بدتر راه دسترسي به پشت صندلي كه خيلي مشكله
ممرحیم - چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶
باسلام کفی زیر پا آن هم فقط دو تا! نداره! شیشه بالابر برقی! نداره! خیلی تو ذوق میزنه، سمت شاگرد فاجعه اس حتما ماشین را پارک کنید بعد شیشه را هندلی بالا و پائین ببرید، پارچه صندلی ارزون و بی کیفیت هستن! شیشه عقب، بخار گیر نداره روز بارونی و سرد شدیدا بخار میگیره، آینه بغل هم در شبنم ی از باران غرق میشه! ایموبلایزر چرا نداره؟ ۳۵۶۲۳۴۰۰ تومنی که حدود ۵ تومنش مالیات و عوارض شهرداری و... چرا لاستیک ماشین از چین؟ سرمایه دار وانت نمیخره، کارگر پول کارگری اش را بده به چین؟ میفرمایین فحش ننویسین، ولی خودت
ابی - پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۶
چرا دوکابین نمیزنه داخل ایران خیلی ماشین دوکابین کمه از تمام دنیا باید ایرانیا عقب باشن همیشه ماشینی که میخوای باید داخل کشور دیگر پیدا کنیم
وحید نمازی - دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
با سلام من سال ۹۱ مزدا ۲۰۰۰ خریدم سال ۹۳ فروختم خیادم باهاش راه رفتم عالی بود اما سال ۹۶ دنبال دوگانه بودم خریدم باز مدل ۹۴ صفر اما مثل اون قبلی نمیشه کلا ایراد داره دفر گیربکس جلوبندی دیسک صفحه اصلا هم راه نرفتم باهاش میخوام وانت تندر بگیرم عالی خیلی ماشین خوبی حرف نداره فقط جاش کوچیک نسبت ب مزدا چون کارم مبل توصیه میکنم وانت تندر بگیرید حرف نداره وانت های دیگه خیلی داغونه مثلا مزدا ژاپنی ولی کلاقطعاتش ایرانی فقط تندر
محمد - پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
اون دوستانی که این ماشین رو با نیسان و پیکان مقایسه میکنن سخت در اشتباه هستند این ماشین اصلا قابل مقایسه نیست این یه ماشین پرشتاب نرم و مناسب برای بار های سبک هست که میشه باهاش مسیر های طولانی رو هم پیمود با پیکان اگه 300 کیلومتر مدام رانندگی کنی یه ایرادی پیدا میکنه اگه قبول ندارین با پیکان برین تو جاده و 400 کیلومتر بدون استوپ رانندگی کنید تا متوجه حرفم بشید
عباس کریمی - شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶
سلام .هنوز ال نود وانت نخریدم . ولی هر کی داشته پرسیدم راضی بودن . میگن تا 1500کیلو هم بار میزنن..
روح الله - یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶
باسلام من وانت ال 90دارم مدل 96هست هزار تا كاركرد داره.فرمونش وقتي ميچرخوني ميلرزه.2صداي فن موتور دور بالا صداي تراكتور ميده ولرزش زياد داشبرد هست خيلي رو مخ هست مشكلش چيه براي شمام اينطوره ???????
رک گویی - شنبه ۰۳ تیر ۱۳۹۶
مدیران کارخونه های خودرو سازی مردم رو الاغ با بار کتاب میبینن قبل از که فحش بدی فک کن خوب فک کنید تنها جمله ای که تو این چن سال نگفتن (پول بدن ماشینم نمیخرم نخرن پول فقط پول )په جون مردم بی سرپرست شدنا وامها بدهی ها وخیلی چیزیای دیگه واقعا جای فکر کردن نداره
امامبخش خدادادی - یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
نظرم این است که اولا باتوجه به قیمت قابل رقابت با مزدا و پیکان نیست باپول ای پیت حلبی میشود ۳تا وانت پیکان در حد خوب گرفت که عمرشون ،استحکامشون از این اشغالهایی که تحویل مردم میدین بیشتر است خاک بر سر ما که مجبوریم همچین اشغالهایی را ۴۰میلیون پول بدیم
علی - شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
این بهتر یا وانت کارا تک کابین2000


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.