ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بازار پررونق فروش باطری‌های دزدی + حداقل مدت گارانتی یک باطری خودرو چقدر است؟

بازار پررونق فروش باطری‌های دزدی + حداقل مدت گارانتی یک باطری خودرو چقدر است؟رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان باطری گفت: اکنون حداقل مدت گارانتی یک باطری 14 تا 16 ماه است و باطری‌های خارجی نیز ملزم شده‌اند گارانتی حداقل یک ساله ارائه کنند.

نرسسیان در پاسخ به این سوال که به هنگام تعویض باطری چه هزینه‌ای بابت تحویل باطری قدیمی به مشتریان پرداخت می‌شود؟ اظهار کرد: معمولا نمی‌توان روی جنس دست دوم قیمت گذاشت و رقم های مربوط به این بخش به طور توافقی میان خریدار و فروشنده تعیین می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که چه جذابیتی برای خرید باطری‌های دسته دو وجود دارد که در این سال‌ها از سرقت سایر قطعات خودرو جذاب‌تر بوده است، ادامه داد: اکنون مدتی است در سطح واحدهای ما نیروی انتظامی نظارت دائم داشته و فروشندگان موظف هستند هر باطری که می‌فروشند روی باطری قدیمی که به جای آن دریافت کرده‌اند مشخصات خودروی مربوطه را ذکر کنند، برهمین اساس در یک سال گذشته سرقت باطری‌های خودرو بسیار کم شده است.

رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان باطری همچنین تصریح کرد: در سطح واحدهای صنفی ما نیز لازم است تمام واحدها اجرت انجام خدمات مختلف را روی دیوار خود نصب کند. هزینه تست، تعویض و جابجایی باطری نیز 15 هزار تومان است که این هزینه فقط مربوط به تعویض باطری نیست و چک کردن آن را نیز شامل می‌شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.