ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مشخصات فنی و تصاویر سانگ یانگ نیو کوراندو جدید + قیمت روز و معایب مزایا

مشخصات فنی و تصاویر سانگ یانگ نیو کوراندو جدید + قیمت روز و معایب مزایاسنگ‌یانگ کوراندو SsangYong Korando خودرویی است که از سال ۱۹۸۳ تا ۲۰۰۶ تحت نام، ابتدا دوو کوراندو و (SsangYong)و از ۲۰۱۰ تا کنون تحت نام(Mekong Auto)" در کشورهای کره جنوبی، ویتنام، ایران، روسیه، و لهستان تولید شده‌است. مدل تولید ایران متعلق به نسل سوم و طراحی شده در سال ۲۰۰۴ است. سانگ یانگ کوراندو یک نیمه شاسی بلند ساخت شرکت اتومبیل سازی سانگ یانگ کرهٔ جنوبی است که تولید آن از سال ۱۹۸۳ تا کنون می‌باشد. واژهٔ کوراندو به معنی"کره می‌تواند"میباشد.

مشخصات، معایب و مزایای سانگ یانگ نیو کوراندو مدل 2015

سانگ یانگ نیو کوراندو مدل 2015
compare مقایسه سانگ یانگ نیو کوراندو مدل 2015 با دیگر محصولات

مشخصات سانگ یانگ نیو کوراندو مدل 2015

ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
3.0
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
3.0
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
3.0
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
3.0
بررسی نهایی
متوسط
بررسی سیستم ما در مورد این محصول تا به امروز این محصول را جزو محصولات متوسط ارزیابی کرده است.
ادامه ...

سانگ یانگ کوراندو در کره جنوبی ، روسیه ، ویتنام ، لهستان و ایران مونتاژ می شود.
طراح نیوکوراندو : Ken Greenly

هم اکنون سانگ یانگ نیوکوراندو در چهار مدل موتور تولید می شود :
Diesel 2.2L
Diesel 2.0L
Diesel 2.0L
Petrol 2.0L


مشخصات فنی :
جعبه دنده : 6 سرعته دستی / 6 سرعته اتوماتیک 2WD
وزن خالص تقریبی : 1,654 کیلوگرم
نوع سوخت : دیزل (در یک مدل نیز بنزینی)
حجم باک : 57 لیتر
حجم موتور : 2,157 سی سی
Compression ratio نسبت تراکم : 15.5 : 1
تعداد سیلندر : 4 سیلندر خطی
قدرت موتور : 175.53 اسب بخار / 4,000 دور بر دقیقه
گشتاور : 400 نیوتن متر / 1,400 تا 2,800 دور بر دقیقه
حداکثر سرعت : 185 کیلومتر در ساعت

امکانات رفاهی و ایمنی :

IsoFix
مجهز به سوکت های صندلی کودک مطابق با استانداردهای جهانی IsoFix

جدیدترین سیستم های الکترونیکی هدایت خودرو
مجهز به سیستم ترمز ضد قفل (ABS) بعلاوه سیستم تقسیم نیروی الکترونیکی ترمز (EBD)، سیستم کنترل پایداری (ESP)، سیستم ضد واژگونی (ARP)، سیستم کنترل سرعت خودرو در سرپایینی (HDC).

کیسه هوا
کیسه های هوا و کمربندهای ایمنی سه نقطه ای محافظ جان تمام سرنشینان در هنگام وقوع حادثه می باشند.

پشت سری فعال
پشت سری های فعال شونده هنگام تصادف.

فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم
شیشه های برقی مجهز به سیستم ایمنی تشخیص مانع
سیستم تثبیت کننده سرعت( CRUISE CONTROL )
سیستم تهویه هوای اتوماتیک
سان روف برقی مجهز به سیستم ایمنی وجود مانع
کنترل سیستم صوتی روی فرمان
مدیریت پیمایش سفر (Trip Computer)
تنظیم کننده اتوماتیک سطح روشنایی چراغها
گرم کن صندلی راننده و سرنشینان به همراه پوشش چرم
آیینه های ضد انعکاس نور
برف پاک کن مجهز به سنسور باران و سیستم یخ زدا
گرم کن فرمان
صندلی های سه نفره تاشو
تنظیم برقی صندلی راننده در 8 جهت وسرنشین جلو در 4 جهت
قابلیت تعویض دنده از روی فرمان
سیستم هشدار دهنده کمربندایمنی
سیستم پخش DVD به همراه 6 بلند گو
آیینه های تاشونده جانبی
دوربین دنده عقب

آلبوم عکس
SSANGYONG NEW KORANDO :
SsangYong 2016 NEW Korando #13
SsangYong 2016 NEW Korando #12
SsangYong 2016 NEW Korando #11
SsangYong 2016 NEW Korando #10
SsangYong 2016 NEW Korando #9
SsangYong 2016 NEW Korando #9
ادامه

تاریخچه تولید :

اولین نسل(۱۹۹۶–۱۹۸۳)

یک کوراندوی اصل در سال ۱۹۸۳ شرکت سانگ یانگ موتورز شروع به تولید جیپ CJ-7 در کرهٔ جنوبی نمود، که با نام کوراندو وارد بازار شد. در سال۱۹۸۶ شروع به صادر کردن کوراندو به ژاپن کرد؛ و در سال ۱۹۸۸ شروع به صادر کردن آن به اروپا کرد. به غیر از CJ-7 ,یک ورژن با ۹ صندلی از این خودرو نیز در دسترس است که کوراندو K9 نام دارد. تولید این نسل از کوراندو در سال ۱۹۹۶ پایان یافت.

دومین نسل(۲۰۰۶–۱۹۹۶)

دومین نسل کوراندوی"جدید"در سال ۱۹۹۶ به عنوان کامل کنندهٔ محصول سانگ یانگ موسو (که در سال ۱۹۹۳ تولید شد) در آسیا، در سال ۱۹۹۷ در اروپا و در سال ۱۹۹۸ در استرالیا تولید شد و بر مبنا و اساس ورژن با شاسی کوتاه‌تر موسو می‌باشد. این مینی شاسی بلند با ۳ درب و ۱٫۸ تن وزن توسط پروفسور کن گرینلی طراحی شد.

این خودرو با انتخاب موتورهای گازوئیلی ۲٫۳ و ۳٫۲ لیتری یا موتور دیزلی ۲٫۹ لیتری تحت لیسانس مرسدس بنز آلمان و جعبه دندهٔ ۵ حالتهٔ دستی بورگ وارنر در دسترس می‌باشد. طراحی داخلی نسل دوم کوراندو به خاطر وجود یک فرمان در طرف دیگر منحصر به فرد بود. این ویژگی به خاطر تبدیل آسانتر سیستم خودرو به صندلی سمت راست و کاهش هزینه‌های تولید می‌باشد. در طرف مسافر، یک دسته در قوس فرمان قرار گرفته است. این نسل از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۱ با نام دوو کوراندو به فروش رفت، این نام به این خاطر بود که شرکت دوو اکثر سهام شرکت سانگ یانگ را خرید و بعدها آن شرکت را مجبور کرد تمام سهامش را به شرکت دوو بفروشد.

تجدید نظر

سانگ یانگ کوراندوی ۲۰۰۴ یک به روز رسانی برای نسل دوم این خودرو بود. تولید آن در سال ۲۰۰۶ متوقف شد. با این حال فروش آن تا سال ۲۰۰۷ در بسیاری کشورها ادامه یافت. این خودرو با انواع موتورهای دیزلی و بنزینی در دسترس بود، از جمله می‌توان به یک موتور دیزیلی ۵ سیلندر ۲٫۹ لیتری از شرکت مرسدس بنز اشاره کرد. در سال ۲۰۰۸,شرکت روسیه‌ای TagAZ,شروع به گرد هم آوردن محصولات کوراندو با نام TagAZ Tager کرد. نه تنها ورژن سه درب خودرو بلکه ورژن ۵ درب را نیز تولید کرد.
سومین نسل (حال – ۲۰۱۰)

تولید سومین نسل کوراندو با نام سانگ یانگ C200 از سال ۲۰۱۰ آغاز شد. این اولین خوردو ای بود که بعد از تغییرات در خط تولید شرکت سانگ یانگ تولید می‌شد. فاصلهٔ بین محورهای چرخ‌های آن بیشتر از رقیبانی همچون هیوندای ix35 و کیا اسپورتیج بود. تصمیم گیری نامگذاری این خودرو(C200)توسط خود شرکت سانگ یانگ صورت گرفت.


این خودرو در روسیه با نام سانگ یانگ اکتیون به فروش می‌رود. مشخصات سومین نسل کوراندو در ابتدا با یک انتقال دهندهٔ نیروی (جعبه دنده) دستی ۶ حالته و یک انتقال دهندهٔ نیروی خودکار ۶ حالته DSI مدل M11 تولید شد و تولید آن از سال ۲۰۱۱ آغاز شد. همچنین می‌توان برای سفارش انتخاب کرد که انتقال نیرو به دو چرخ باشد یا به ۴ چرخ. مصرف سوخت این خودرو ۵٫۵ لیتر/۱۰۰ کیلومتر و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت آن کمتر از ۱۰ ثانیه می‌باشد. موتور موجود در این خودرو یک توربودیزل ۲ لیتری است که ۱۷۵ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. موتور بنزینی در سال ۲۰۱۲ معرفی شد. کوراندو دارای ۶ کیسهٔ هوای استاندارد است. ظرفیت صندوق عقب ۴۸۰ لیتر است؛ و وقتی صندلی‌ها تا شوند این فضا به ۱۳۰ ۰لیتر افزایش می یابد.

طراحی

کوراندوی جدید از نظر طراحی بسیار عالی است، بسیاری از مقاله‌ها پیشرفت‌های طراحی آن را نسبت به مدل‌های گذشته اش بیان می‌کنند. همین‌طور فضای داخل خودرو و همچنین اندازهٔ شاسی این خودرو افزایش یافتند. این محصول در مقدونیه به عنوان بهترین شاسی بلند سال معروفی شد.


نظرات خریداران :

#1
سلام .تجربه رانندگی که من از کوراندو دارم را به اطلا ع دوستان توضیح میدم شاید بدر شما بخورد . مددتی هست که نیو کوراندو سوار میشم قبلا نیسان تیانا داشتم وبه نرمی ماشین عادت کردم به نظر من کوراندو با این که شاسی بلند هست بسیار نرم هست پستی بلندیهای خیابانهارا که چه عمدی چه غیره عمدی ایجاد شده را بسیار جالب رد میکند مخصوصا اگر ی کمی با شتاب رد شی توی سینه کشیها واقعا خوب عمل میکنه مخصوصا روی دنده دستی از نظر سرعت وشتاب گیری کم نمیاره برای چند لحظه سرعتش را به ا180 رسوندم دلم نیومد بیشتر ماشین را اذیت کنم چون توی دنده 5 بود بازم حس کردم جا داره که گازش بدم ناکفته نمونه توی دنده اتومات بیشتر از ا165 را پر نکرد برای یک شاسی بلند این سرعت بسیار خوب هست کنترل ماشین تا سرعت 150 بسیار عالی بود ترمزاشم خوب عمل میکردتوی پیچها کنترل خوبی داشت .. رفتم توی بیابان کوهی تپه مانند پیدا کردم به نظرم 40 تا 55 درج شیب داشد واگر ماشین به صورت بغل روی شیب بودحتما میقلتید خیلی راحت با چهار چرخ محرکش بدون هرز گردی چرخها بالا رفت باورم نمیشد خیلی راحت در شب نور لامپها بد نیست صدای موترش نه تنها ناخشایند نیست بلکه لذت بخشم هست دنده ها توی شتاب گیری خوب عمل میکنه در کل ماشین خوبی هست هر کسی میخواهد بخره اصلا دست دست نکنه ماشینه عالی هست

#2
بنده کوراندو ثبت نام کردم وقراره در اواخر بهمن امسال تحویل بگیرم وقتی نظراتتون خوندم الان تردد دارم که انصراف بدم با اینکه خودرو را بگیرم
لطفا اگه نظراتتون بدید ممنون میشم

#3
حدود 10000 کیلومتر رانندگی کردم.بسیار نرم و راحت هستش بنظرم هندلینگ کوراندو با اسپورتیج بسیار تفاوت داره و به توسان نزدیک ترهستش. ضمنا مشکل کولر بعلت برنامه نرم افزار قبلی که برای مناطق سردسیر بود با برنامه جدید برای مناطق حاره(امارات-عربستان)در نمایندگی مرکزی قابل تعویض هست که انجام دادم.همه بنگاه های وارد کننده خودرو مانند رامک نیز بد قول و با قراردادهای یکطرفه هستند.با برداشته شدن تحریم ها و استقبالی که از کوراندو و تیوولی شده قطعا وضعیت خدمات پس از فروش بهتر و کامل تر از قبل خواهد شد.

#4
من شش ماه و نیم هست که ماشین رو شماره کردم و سوار میشم و حدود 11000 تا راه رفتم. کیفیت ماشین خیلی عالی هست و غیر از کولر که یکبار در تابستان تو ترافیک شدید مقداری به مشکل خورد هیچ ایرادی در ماشین ندیده ام. دو بار برای سرویس به نمایندگی خ دماوند تهران مراجعه کرده ام که همه چیز درست و خوب بوده. در کل در قیمت زیر 150 میلیون ماشین قابل توصیه ای برای خرید هست. حیف که رامک تو فروش خیلی بد عمل میکنه. فکر میکنم اگر از بازار بخرید از بدقولیهای رامک هم راحت میشید.


شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت
تازه‌ها
اجاره هیلتی، راه حلی مقرون به صرفه و ایده‌آل برای پروژه‌های شما
ارزان ترین دوچرخه ۲۶ بازار (لیست قیمت جدید)
مقایسه ساید بای ساید اسنوا با ایکس ویژن (کدام یخچال بهتر است؟)
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
در انتخاب بهترین تشویقی گربه به چه مواردی توجه کنیم
مقایسه گوشی a54 با a34 (کدام گوشی بهتر است؟)
اندروید باکس چیست و چه مزایایی دارد؟ (راهنمای خرید اندروید باکس)
بهترین پاوربانک 1403 (معرفی 10 مدل پرفروش)
شاهد کاغذی
مسعود جمشیدی - جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
این ماشین فوق العاده است!بیش از ۴سال و ۸۰هزار کیلومتر باهاش رانندگی کردم!حرف نداره
اکبری - شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
ماشین خوبیه.لیکن اگه قطعه ای خراب بشه دور از جون شما جون بسر میشید تا رامک خودروآن قطعه را برایتان تهیه کند. منبع انبساط خودر و کوراندو ما پس از 5 ما سوراخ شد و ننشت داد. 5 ماه طول کشید تا برایمان قطعه بیاورند. اشک مان را در آوردند.
مهدى - شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۶
بله منم خوب بودن اين ماشينو تأيد ميكنم حدود يك سال دارم از اين ماشين استفاده ميكنم فقط از نمايندگى رامك خودرو خريدارى نكنيد كه بسيار بد غول هستن و بسيار تو تحويل خودرو بد غولى ميكنن


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.