ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

تبلیغ شاسی بلند سانگ یانگ G4 رکستون در رسانه های کره + مشخصات فنی

تبلیغ شاسی بلند سانگ یانگ G4 رکستون در رسانه های کره + مشخصات فنیویدیویی تماشایی از تبلیغ شاسی بلند سانگ یانگ G4 رکستون مدل 2017 که در رسانه های کره جنوبی پخش می شود را در وب سایت فایندز مشاهده نمایید :
سانگ یانگ قدیمی ترین خودروساز و تنها تولید کننده اختصاصی SUV و خودروهای 4x4 کره جنوبی در روز افتتاحیه نمایشگاه سئول 2017 از رکستون G4 گل سرسبد شاسی بلندهای بزرگ خود رونمایی کرد . چشم انداز فروش این شرکت برای این شاسی بلند بزرگ در بازارهای جهانی ، با هدف تکرار آنچه که تیوولی برای نام تجاری سانگ یانگ انجام داد، می باشد.

از لحاظ ظاهری طراحی رکستون G4 با مدل مفهومی خود یعنی LIV-2، تغییرات قابل توجهی دارد از جمله جلو پنجره خودرو، چراغ های پیشانی و روکش فلزی سیاه بدنه و همچنین جایگزینی لوگوی خودروهای لوکس سانگ یانگ در جلوی ماشین می باشد.

رکستون G4 با طول 4850 mm، عرض mm 1920 ، و ارتفاع mm 1800 و فاصله ی دو محور 2865mm با موتور 2.2 لیتری دیزلی XDi220 هفت سرعته اتوماتیک مرسدس با قدرت 175 اسب بخار و گشتاور 420 نیوتن متر و یا موتور بنزینی 2 لیتری توربو شارژ GDI بسیار پربازده با شش دنده اتوماتیک و قدرت 225 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن متر قطعا گل سرسبد شاسی بلندهای بزرگ سانگ یانگ خواهد بود .

سخنگوی شرکت سانگ یانگ موتور جناب آقای Choi Jhong-slk با سمت مدیریت عامل سانگ یانگ در اولین سخنرانی جهانی خودروی G4 رکستون در روز افتتاحیه اعلام کرد: "پس از تیوولی که استانداردهای جدید و جهانی یک شاسی بلند کوچک را داشت ، پلت فرم جدید رکستون نقش تیوولی را برای احیای شاسی بلند های بزرگ شرکت با استراتژیهای بلند مدت خواهد داشت. “سپس ادامه داد "هدف ما ساخت یک سری کامل از suv ها با معرفی یک محصول جدید به صورت سالانه در چند سال آینده خواهد بود، از جمله خودروهای پیکاپ جدید، هم چنین توسعه خودروهای الکتریکی و EV تمرکز بر ساخت خودرو های سازگار با محیط زیست برای آینده، را در برنامه های خود خواهیم داشت.

با افزایش تقاضای جهانی برای اتومبیل های آفرود و قوی با عملکرد و ایمنی بالا و قابلیت بکسل خوب ، رانندگی عالی و مناسب برای اوقات فراغت، شرکت سانگ یانگ این موارد را در طراحی بدنه و موتور این خودرو بی نظیر رعایت کرده است.

G4 رکستون، به شدت روی ویژگی های ایمنی تاکید دارد سانگ یانگ با همکاری شرکت POSCO (معتبرترین شرکت کره ای ساخت فولاد) در ساخت این خودرو ازفولاد 1.5 Gpa ، در ساختار بدنه و چهار ستون استفاده کرده که باعث سفتی بیشتر و پیچش و وزن کمتر بدنه و بهره وری بهتر سوخت خودرو می شود و ویژگی های مانند استفاده از 63% فولاد با مقاومت بالا (AHSS) برای ایجاد قدرت بدنه و وجود نه کیسه های هوا از جمله کیسه های هوا راننده، زانویی ، کیسه های هوایی اطراف و ردیف دوم. همچنین سیستم های ایمنی بسیار پیشرفته که در خودروهای روز و لوکس استفاده میشود مانند سیستم پیشرفته کمک راننده ، سیستم ترمز اضطراری ،سیستم کمک به تغییر لاین رانندگی ، سیستم هشدار ترافیک عقب و تشخیص نقطه کور و ... دارای امکانات ایمنی بالایی می باشد.
آلبوم عکس
SSANGYONG G4 REXTON :
سانگ یانگ رکستون Ssangyong G4 Rexton مدل 2017 #14
سانگ یانگ رکستون Ssangyong G4 Rexton مدل 2018 کانسپت #3
سانگ یانگ رکستون Ssangyong G4 Rexton مدل 2018 کانسپت #2
مدل جدید G4 رکستون کانسپت مدل 2018
سانگ یانگ رکستون Ssangyong G4 Rexton مدل 2017 #13
سانگ یانگ رکستون Ssangyong G4 Rexton مدل 2017 #12
ادامه
رکستون G4 دارای فضای داخلی بزرگ و بسیار لوکس پوشیده شده از چرم ناپا (Nappa) ، است و به لطف طراحی بسیار عالی این خودرو و استفاده بهینه از فضای داخل میتوان ادعا کرد این خودرو دارای بزرگترین فضای پا برای مسافران می باشد. صفحه نمایش لمسی بزرگ 9.2 اینچی HD، و با برنامه های مخصوص اپل و خدمات معکوس آندروید کاربران می توانند دستگاه آندروید خود را با وای فای برای افزایش راحتی ارتباط از طریق این سیستم برقرار کنند . از دیگر ویژگیهای این خودرو وجود 10 بلندگو بی نهایت با کیفیت ، و سیستم سه بعدی AVM (دوربین دید 360 اطراف در مونیتور خودرو) می باشد .

شرکت سانگ یانگ دلیل برگزیدن نام "G4" را برای رکستون جدید اعلام کرد: "G4 " مخفف" Great 4 Revolution "این نام به 4 ویژگی برتر این SUV اشاره دارد : رانندگی، ایمنی، استایل و تکنولوژی بالا.

طبق اعلام جناب آقای مشایخ , رئیس اداره عاملیتهای شرکت رامک خودرو که در این نمایشگاه بین المللی سئول 2017 حضور داشتند , تلاش برای ورود این خودرو برای تیرماه و رونمایی در شانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات خودرو شیراز تیرماه 96 خواهد بود .
منبع : autoexpress.co.uk - youtube.com- ssmotor.ir
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.