ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

مشخصات فنی و تصاویر جک J5 دنده اتوماتیک 1800 + نقد و بررسی نظرات و قیمت

مشخصات فنی و تصاویر جک J5 دنده اتوماتیک 1800 + نقد و بررسی نظرات و قیمتجِی ای سی یا جک JAC یک شرکت اتومبیل سازی است است که در شهر Hefei هفئی استان آن‌هوئی چین قرار دارد. این شرکت در ۳۰ سپتامبر ۱۹۹۹ میلادی تأسیس شده‌است.
مقایسه دو سدان چینی جک J5 اتوماتیک با برلیانس H330 اتوماتیک + برلیانس بهتر است یا جک؟
این شرکت قبلاً با نام کارخانه اتوموبیل سازی هفئی جیانگوای شناخته می‌شد که در سال ۱۹۶۴ میلادی تأسیس گردیده بود. این شرکت مدتی است که با یکی از شرکتهای بخش خصوصی بنام رخش خودرو دیزل قرارداد دارد و این شرکت، محصولات جی‌ای‌سی را تحت لیسانس تولید می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۱۲ حدود ۴۴۵۰۰۰ دستگاه انواع خودرو تولید نموده است.
تصاویر و مشخصات فنی شاسی بلند جک S5 + قیمت روز
عکس ها و مشخصات فنی جک JAC جی 5 دنده دستی 1500 سی سی
جی 5 دومین عضو خانواده JAC چین است که به بازار ایران قدم گذاشته. این برند چینی بخش عمده‌ای از خوشنامی‌اش را مدیون خاطره خوب تعداد محدود J3‌های‌ هاچ‌بکی است که به بازار عرضه شده‌اند‌. کیفیت قابل توجه محصولات این برند در کنار بهره‌گیری از پیشرانه میتسوبیشی و طراحی قابل توجه شرکت پینین‌فارینا ایتالیا از جمله اصلی‌ترین نقاط قوت جک‌ها در بازار ایران هستند‌.

مشخصات، معایب و مزایای جک J5 اتوماتیک صفر

جک J5 اتوماتیک صفر
compare مقایسه جک J5 اتوماتیک صفر با دیگر محصولات

مشخصات جک J5 اتوماتیک صفر

ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
3.0
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
3.0
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
3.0
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
3.0
بررسی نهایی
متوسط
بررسی سیستم ما در مورد این محصول تا به امروز این محصول را جزو محصولات متوسط ارزیابی کرده است.
ادامه ...
J5 ابتدا با پیشرانه 1.5 لیتری و گیربکس 5 سرعته دستی ایرانیان را با بزرگ‌ترین محصول جک چین آشنا کرد اما کرمانی‌ها که جای یک خودرو اتوماتیک را خالی می‌دیدند‌، نسخه اتوماتیک آن را برای عرضه به بازار ایران انتخاب کردند‌. J5 در نسخه اتوماتیک تفاوت‌های عمده‌ای با مدل دستی دارد و همین تفاوت‌ها موجب شده‌اند تا اختلاف قیمت مدل دستی 1.5 لیتری(44.2 میلیون‌تومان) و اتوماتیک 1.8 لیتری(55.9 میلیون‌تومان) به حدود 11 میلیون‌تومان برسد‌.
JAC به‌تازگی در بین همه خودروسازان فعال در چین از جمله جنرال‌موتورز‌، فولکس واگن و… از نظر میزان تولید در سال 2013 موفق به کسب رتبه 22‌ام شد و تیراژ حدود 203هزار دستگاه را به ثبت رساند‌.

J5 شخصیت متفاوتی نسبت به عمده خودرو‌های چینی دارد؛ شخصیتی که به‌سادگی نمی‌توان صفت کپی‌بودن را به آن نسبت داد. طراحی آن بر عهده شرکت پینین‌فارینا ایتالیا بوده است‌؛ شرکتی که تا‌کنون ده‌ها مدل مطرح فراری نظیر دینو‌، تستا‌روسا و چندین مدل فیات و‌… را در تاریخ ماندگار کرده است‌.

در قلب J5 اتوماتیک موتور 1.8 لیتری میتسوبیشی جایگزین پیشرانه 1.5 لیتری در مدل دستی شده است تا فضای رقابت را روی همه هموطنان اتوماتیکش ببندد و با قوی‌ترین آرایش در زمین ایران حاضر شود‌! پیشرانه این خودرو از سری 4G93D تحت لیسانس میتسوبیشی ژاپن است که در چین به تولید می‌رسد و حداکثر قدرت آن در حالی عدد141 اسب بخار را نشان می‌دهد که نزدیک‌ترین رقیبش یعنی امگرند 7، 137 اسب بخار قدرت تولید می‌کند‌. با این حال حداکثر گشتاور 165نیوتن‌متری J5 در برابر حداکثر گشتاور 172 نیوتن‌متری امگرند 7 جای تامل دارد‌. پیشرانه امگرند 7 بر پایه یکی از پیشرانه‌های تویوتا طراحی و توسعه یافته و جک نیز با شمشیر میتسوبیشی به میدان رقابت قدم گذاشته است‌. در این میدان تندر 90 105 اسب بخاری با گیربکس 4 سرعته سعی می‌کند از بیرون گود تنها به اختلاف حدود 200 کیلوگرمی وزنش با این دو خودرو دل خوش کند‌. ابعاد J5 در ظاهر تفاوتی بین این خودرو و رقبا را نشان نمی‌دهند اما به محض ورود به اتاق آن به خصوص در بخش صندلی‌ها شگفت‌زده می‌شوید‌. فاصله بین دو محور این خودرو در مقایسه با برادر شیری‌اش در ایران یعنی لیفان 620 حدود 10 سانتیمتر بزرگ‌تر است که موجب افزایش بیشتر فضای پای سرنشینان عقب می‌شود‌. علاوه بر این موضوع در J5 اتوماتیک بر خلاف مدل دستی دریچه‌های سیستم تهویه نیز برای سرنشینان عقب نصب شده است‌.
آلبوم عکس
JAC J5 AUTOMATIC :
آلبوم عکس جک جی 5 مدل 2017 #16
آلبوم عکس جک جی 5 مدل 2017 #15
آلبوم عکس جک جی 5 مدل 2017 #14
آلبوم عکس جک جی 5 مدل 2017 #13
JAC J5 1800 CC automatic exterior #12
JAC J5 1800 CC automatic interior #11
ادامه
مشخصات فنی جک 1800 سی سی دنده اتوماتیک :
حجم موتور (سی سی) 1834
نوع موتور : بنزین سوز - طراحی میتسوبیشی پاشش چند نقطه ای MPI
استاندارد آلایندگی : مطابق استاندارد EURO IV
تعداد سیلندر، سوپاپها و آرایش میل سوپاپ : 4 سیلندر خطی، 16 سوپاپه (2 سوپاپ ورودی و 2 سوپاپ خروجی به ازاء هر سیلندر)، 2 میل سوپاپ در سر سیلندر (DOHC) با قابلیت تغییر زمانبندی سوپاپها

حداکثر قدرت (HP/RPM) موتور : 6500@140/7
حداکثر گشتاور (NM/RPM) موتور : 5000@165
جعبه دنده : 4 سرعته اتوماتیک جلو، Tip Tronic
سیستم فرمان : چرخ دنده شانه ای (Rack & Pinion)، کمک هیدرولیکی
سیستم ترمز : جلو دیسک دو جداره با قابلیت تهویه و خنک شونده، عقب دیسک - مجهز به ترمز ضد قفل (A.B.S) چهار کاناله (تمامی چرخها) – قابلیت توزیع هوشمند نیروی ترمزی بر حسب وزن و بار (E.B.D)

سیستم تعلیق : جلو، فنر حلقوی با ستون مک فرسون – عقب فنر حلقوی و اتصال جناقی دوبل مستقل
حجم مخزن سوخت (لیتر) : 55
حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت) : 175
سایز چرخها : رادیال 16 - 205/55
طول خودرو (میلی متر) : 4590
عرض خودرو (میلی متر) : 1765
ارتفاع خودرو (میلی متر) : 1465
فاصله دو محور (میلی متر) : 2710
وزن خالص (کیلوگرم) : 1355
گنجایش و تعداد سرنشین : 4 نفر (با احتساب راننده)
تجهیزات و امکانات :
کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، صندلی جلو با قابلیت تنظیم در 8 جهت
تنظیم دستی پشت سری، سیستم کنترل باد لاستیک ها TPMS، کنترل سیستم پخش روی غربیلک فرمان
سیستم خنک کننده روغن گیربکس اتوماتیک، کمربند ایمنی سرنشینان جلو پیش کشنده
کمربند ایمنی سرنشینان عقب، کمربند ایمنی با تنظیم ارتفاع، سیستم ضد سرقت، قفل ایمنی کودک، ترمز ABS و EBD فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع، سیستم تهویه مطبوع خودکار، گرمکن شیشه عقب، سنسور دنده عقب
رینگ اسپورت آلومینیومی، چراغ مه شکن جلو و عقب

چراغ خطر لادری (چهار درب)، چراغ جلو و عقب هالوژن، شیششه بالابر جلو و عقب برقی

آینه جانبی برقی، صندلی و روکش فرمان چرمی، سیستم رادیو پخش MP3/CD/USB با 4 باند

تنظیم نور صفحه کیلومتر، صندلی جلو با قابلیت تنظیم 4 طرف، آنتن شیشه ای، آینه جانبی دارای گرمکن

تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو (متعلقات ذکر شده بدون اطلاع قبلی قابل تغییر است)

ایمنی

J5 در آزمایش‌های موسسه ایمنی C-Ncap موفق به کسب هر 5 ستاره ایمنی شده است و بر اساس گزارش‌ها در تصادف از جلو و طرفین‌، ضربه شدیدی به هیچ یک از اعضای بدن سرنشینان وارد نمی‌شود که نشان‌دهنده طراحی یکنواخت و مهندسی شده این خودرو است‌. البته این خودرو رقیبی به نام امگرند 7 را در بازار دارد که علاوه بر این 5 ستاره، موفق به کسب 4 ستاره از موسسه اروپایی EuroNCAP شده است‌. با این حال J5 اتوماتیک همانند رقیبش از سیستم‌های ترمز ABS و EBD استفاده می‌کند اما تعداد کیسه‌های هوایش 2 عدد برای سرنشینان جلو است.

تجهیزات

در مقایسه با مدل گیربکس دستی‌، تنها تفاوت ظاهری J5 اتوماتیک در رینگ‌های این خودرو مشخص است‌. چراغ‌ها در جلو و عقب‌ هالوژنی هستند و 4 شیشه و آینه‌های جانبی به صورت برقی کنترل می‌شوند‌. سیستم صوتی با 4 بلندگو در مدل دستی به 6 بلند‌گو در مدل اتوماتیک افزایش پیدا کرده که در طول آزمایش کیفیت خوبی از آن به گوش می‌رسید‌. بر‌خلاف مدل دستی تنظیم 4 جهته صندلی جلو در مدل اتوماتیک به قابلیت تنظیم 8 حالته افزایش پیدا کرده و همچنین سیستم کنترل فشار باد تایر‌ها TPMS و کنترل سیستم صوتی از روی فرمان نیز به امکانات این خودرو افزوده شده‌اند‌.

سانروف نیز یکی دیگر از آپشن‌هایی است که در مدل اتوماتیک به چشم می‌خورد‌. به صورت کلی در مقایسه با مدل دستی در J5 اتوماتیک مشتریان تعداد زیادی از آپشن‌های کارا و جدید را در کنار 30 اسب بخار قدرت بیشتر و یک گیربکس اتوماتیک 4 سرعته به دست می‌آورند که قطعا ارزش پرداخت 11 میلیون‌تومان اضافه بها را دارد و البته در بازار جایگاه امگرند 7 اتوماتیک 71 میلیونی را نیز به شدت به خطر می‌اندازد چرا که تفاوت عمده‌ای در بخش امکانات و مشخصات فنی این دو خودرو نمی‌توان یافت اما اختلاف قیمت این دو خودرو به حدود 16 میلیون‌تومان می‌رسد.

سوئیچ J5 با قابلیت کنترل قفل مرکزی از طریق ریموت طول بلندی دارد و در مقایسه با سوئیچ دیگر خودرو‌ها جلب توجه می‌کند‌. با چرخاندن این سوئیچ موتور با صدای نسبتا قابل توجهی روشن می‌شود و در همان ابتدا عایق‌بندی نسبتا خوب اتاق در مقابل ورود صدای موتور و محیط اطراف جالب توجه بود‌. برای شروع حرکت گیربکس را در حالت D قرار دادیم و با حرکتی نرم خودرو را به مسیری مستقیم رساندیم تا تعویض دنده‌ها و شتاب خودرو در حالت تخت‌گاز را مورد آزمایش قرار دهیم‌.

بر خلاف دیگر خودرو‌های 4 سرعته با اشاره به تمام قدرت گاز گیربکس با کندی وارد مسیر نمی‌شود و واکنش آن نسبت به میزان فشرده شدن پدال گاز سریع است اما شتاب اولیه خودرو با توجه به 141 اسب بخار قدرت چندان جالب توجه نیست که البته این موضوع در مقایسه با خودرو مشابهی مانند تویوتا کرولا صدق می‌کند و در مقایسه با بسیاری دیگر از خودرو‌های چینی به‌مراتب بهتر است‌. ترمز‌گیری با توجه به وزن خالص 1355 کیلوگرمی که در شرایط آزمایش تا حدود 1.5 تن افزایش پیدا کرده بود هیچ‌گونه ضعفی را نشان نمی‌داد.

تمایلی در دماغه خودرو به پایین آمدن در هنگام ترمز‌گیری نیز مشاهده نمی‌شد‌. گیربکس 4 سرعته J5 به صورت کلی عملکرد قابل قبولی دارد و در هنگام سبقت‌گیری شما را نا‌امید نمی‌کند، چرا که با استفاده از تعویض دنده دستی می‌توانید به راحتی معکوس بدهید و گیربکس هیچ‌گاه به اشتباه هوشمند نمی‌شود تا دنده معکوس شما را پس بگیرد و همواره می‌توانید روی رانندگی پر شتاب با این خودرو حساب کنید‌. شتاب صفر تا 100 این خودرو چیزی حدود 12 ثانیه است

نظرات خریداران و مردم :

#1
امروز فنر لول جلو رو با فنر لول سمند عوض کردم مشکل ارتفاع و کوبش کمک حل شد فنر لول خودش 38 سانتیمتر است فنر لول فابریک سمند 46 سانتیمتر ارتفاع ماشین از 17 به 20 تغییر میکند قطر میله یکی است پس از نظر سختی یکی هستند فقط طولشون فرق میکنه حالا اونهایی که دنبال نرمی ویه مقدار بالا رفتن هستند همین کارو انجام بدهند قیمت فنر لول 65000 تومان دستمزد تعویض 80000 تومان زمان 30 دقیقه فقط باید برای نقاط بالانس رروی پوسته کمک 3 سانت اول فنر لول بریده بشه این نکته رو اگه جلوبند ساز حرفه ای باشه خودش رعایت میکنه یه سوراخ پایین است یه سوراخ بالا که باید روبروی هم باشن اگه خوشتون نیومد میتونین فنرلول فابریک رو ببندین

#2
سلام خدممت دوستان
من یه پرشیا سال سفارشی دارم, که انصافا موتوری کاملا راضی ام جز شتاب اولیه کم تو دور و جاده کم نمیاره تقریبا.
میخواستم یه جک بگیرم تا از شر صر وصدا های اضافی داخل ماشین که با گرم و سرد شدن هوا(البته فکر میکنم) ایجاد میشه خلاص شم.
از صدای موتور در داخل خودرو و صداهای اضافه و عجیب ماشین بیزارم.

#3
دوستانی که میان و از جک تعریف میکنن چاره ای ندارن جز تعریف و تمجید..اگه تعریف و تمجید از این ماشین نباشه این ضرر ۶-٧ میلیونی به ضرر ٢٠ میلیونی تبدیل میشه.خداروشکر بیشتر مردم ایران به مشکلات خودروی جک واقف هستن.کساییم که تعریف میکنن شک نکنید که منفعتشون در خطره و همش به دنبال رفع عیب های این لگن چینی هستن.واقعا خدارو خوش نمیاد به هموطن هامون دروغ بگیم و ۶٠ میلیون تومن پول به این ماشین زیبای بی کیفیت بدن که نمیتونه ٢ تا دنده به درستی عوض کنه.به امید صداقت…

#4
خوب ادم با ۵٩ میلیون چه ماشینی بخره که راضی باشه چینی هم نباشه متاسفانه ماشین داخلی هم بدتر از چینی. ایا راهی هستش؟؟؟!

#5
سلام به همگی.من میخوام پرشیام رو بفروشم و جک جی 5 یا برلیانس h330 بگیرم.پول بیشتر از این هم ندارم که برم سراغ ماشینای کره ای.لطفا دوستانی که این ماشین ها رو دارن بدون تعصب نظر بدن.بعضی از دوستان مسئله رو گویی ناموسی میبینن یا برای خوب گفتن یا بلعکس برای خراب کردن یه ماشین

#6
به نظر ماشین اس 5 اتوماتیک با گیربکس هافر آلمان و کلاچه بو دنش یک سرو گرئن از تما چینی ها و حتی کره ایی زیر 100 تومان بهترین گزینه است فقط موندم چرا با این همه آپشن کروز کنترل نگذاشتن که با افزایش قیمت در تیرماه انشالله این کار رو بکنند خواهان این ماشین چند برابر می شود
دوم کیفیت پوشش رنگاین خودرو در دنده دستی است که انشالله اینهم در اتوماتیک رفع شود و در آخر نشان دادن نیوفیس در رو نمایی ولی با اتاق قدیمی تحویل دادن است که برای کرمان موتور افت داره ولی درهر صورت من یکی ثبت نام کردم و پشیمان هم نیستم و تبع من هفت نفر ازدوستان وواقوام هم ثبت نام کردند به امید اینکه این سه مورد رفع شود باتشکر
تازه‌ها
معرفی ارزانترین گوشی صفحه بزرگ بازار (لیست سال جدید)
راهنمای خرید ژاکت مردانه (معرفی بهترین برند ژاکت مردانه)
پرفروش ترین شلوار جین مردانه بازار (لیست قیمت سال جدید)
ارزانترین تشک خوشخواب دونفره بازار (معرفی 10 مدل ارزان قیمت)
ارزانترین ساید دوو (معرفی 10 یخچال ساید بای ساید دوو)
راهنمای خرید گهواره نوزاد (معرفی ارزانترین گهواره بچه)
راهنمای خرید گیتار (فهرست ارزانترین گیتار بازار)
پرفروش ترین پخش کننده خانگی ایران (راهنمای خرید اسپیکر خانگی)
قدیمی‌ ترین رژ لب جهان در کرمان کشف شد!
سفر در دنیای JBL : انتخاب اسپیکر مناسب برای هر سلیقه
پژمان - سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
چقد جوک میگی که داری جک رو با پراید قیاس میکنی، من زانتی دارم، خانوادم جک دنده دستی، تنها ضعفش نسبت به زانتیا شاید دو ثانیه تفاوت شتاب هست. شما اصلن جک زیرپات نبوده، فقط پراید و پژو داشتی و بنظرت خیلی خوبن. همون پژو و سمند رو باهاش حال کن. برات کافی هس
- جمعه ۰۳ اسفند ۱۳۹۷
منم گیج شدم خیلی سخته پول دستت باشه ندونی چی بخری
افشین - جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷
را درود و سپاس به همه عزیزان من خودروهای متفاوتی داشته ام از کادیلاک، پژو، پراید، گالانت، اپل، حدود یکسال است خودرو جک j5 اتومات گرفته ام و چندین مسافرت انجام دادم از دوستانی که از این خودرو ایراد میگیرند باید بگوئیم نسبت به قیمتی که در بازار داره خودرویی بهتر از جی ۵ اتومات پیدا نخواهید کرد، این خودرو بسیار فراتر از مشخصات فنی ارائه شده است، من موندم تو مسافرتهای خود با انواع خودرو های دیگر در این رنج موتوری یعنی ۱۸۰۰ بوده ام هیچیک حتی به گرد آن نخواهد رسید چه کفی چه کوهستانی، بارها و بارها تو جاده به مزدا ۳ برخورد نموده ام تعریف نباشه حتی تو سربالایی با اختلافی بسیار عقب مانده است، دوستان تنهایی وه نمی خواهند از حالت دستی استفاده کنند کافی است در سربالایی پدال کارتون رو فشار دهید خواهید دید با چه قدرتی سینه کشی رو رد میکنه، تنها صدای موتور آن هم در زمانی که از آن قدرت میخواهید در داخل اتاق شنیده میشود و دیگر هیچ برای من که عاشق سرعت هستم بسیار در آن زمان لذت بخش نیز هست. تبریک به تمامی دوستان که این خودرو را انتخاب نموده اند.
محسن - جمعه ۰۹ آذر ۱۳۹۷
سلام ما نفهمیدیم آخر j5 خوبه یا نه آقا تعصب بیجا خواهشن نسبت به خودرو نداشته باشین من میخوام بدونم واقعا ماشی خوبی هس یا نه
محسن - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۷
عالی ولی یکم صدای خشن داره موقع شتاب
متین - جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
به نظر من که عالی هست این افرادی هم که میگن خوب نیست یا ندارن که بخرن یا از ایران خودرو وسایپا هستن یا اینکه بچه مایه دارایی هستن که این ماشینا به چشمشون نمیاد ولی خدایی نسبت به قبمتش خوبه
رضا - پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
به نظر من یه جک میره به خودرو های داخلی
نادر - یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۷
قبلا اچ ۳۰ کراس داشتم خیلی ایراد داشت اساسی ترینشم صدای زیاد موتور داخل کابین بود،الان چند ماهه جک جی ۵ اتومات دارم چندتا خورده ایراد داره ولی در کل از تمام گزینه های موجود این تاریخ بهتره. یه ایرادش پائین بودن جلوشه یکی هم گرم کردن و چندتا ریزه ایراد که همشون قابل حلند و حل کردمشون. به نسبت قیمتش سواریش در حد مزدا و ماشینهای کره ایه.
کیان - سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶
با سلام خدمت هم وطنان عزیز .من خودم خیلی از جک تعریف شنیدم ک انصافا نسبت ب قیمتش و خودروهای ساخت داخل عالیه .من جک ندارم ولی می‌خوام بخرم خیلی تحقیق کردم راضی بودن .اگه احدی از دوستان تجربه ای از جک داره بزاره ک بهتر این خودرو شناخته بشه اگه عیبی داره .با تشکر
محسن - دوشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۶
من قبلا یه پراید داشتم الان شش ماهه یه جک j5 اتومات خریده ام .خیلی هم از ماشینم راضی هستم.
امیر - شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶
سلام آقا بهرام رفیق شما داری ی 141 اسب بخاری موتور میستوبیشی رو با پراید 60 اسب بخاری مقایسه میکنی ؟ درسته تو سربالایی کم میاره اما روی دنده دستی جادرو قورت میده در ضمن سمند 113 اسب بخار هست و موتور 1600 اما j5 141 و 1800 موتورش هست اونم واسه ژاپن هرگز این مقایسه ها رو انجام ندین!!!
محمد - پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۶
باسلام خدمت هموطنان عزيز و گلم من وي‍زگيهاي خودروهاي زيادي را مطالعه و بررسي كردم وبه گزينه نسبتاً خوبي رسيدم،B30بسترن فاو محصول گروه بهمن خودرو.سانروف برقي،كروز كنترل، صفحه نمايش 7اينچي،دوربين و سنسور عقب،جعبه دنده ‍ژاپن، فرمان الكتريكي آلمان،5 سيستم ايمني ترمز بوش آلمان و غيره كه براي مطالعه به سايت گروه بهمن سربزنين قيمت 584/000/000ريال باتشكر
من هادی هستم - دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
دوستان من الان جک خریدم یک ماهی میشه و مدل تمام فول اتوماته خیلی خوبه راضیم بدون صدا و کلی امکانات مخصوصا موتور مال ژاپن هستش .وتنها ایراد که میشه گرفت شتاب اولیه نداره .واینم برا ماشین اتوماته زیر 2000 چیز معمولی هست .در کل میگم ساخته شده برای مسافرت خیلی خوبه
رضا - پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
من جک j5اتومات دارم خداییش خیلی راضیم ماشین راحتی است در موقع سرعت بالا لرزش نداره فقط در سربالایهای تند باید از دستی استفاده کرد که این برای ماشینهای زیر 2000 اتومات طبیعی است فرمان ترمز نرم و کمکها نرمی دارد بستگی به نوع استفاده این ماشین تا حدودی فانتزی است وبرای دواندن زیاد خوب نیست
بهرام - سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
دوستان جک نخرید!! من سمند داشتم پراید داشتم،، جک هم خریدم،،، اصلا راه نمیره!!! قدرتش افتضاحه!! سرات و.شتاب و ترمز هم نداره!!! فقط یه ماشین خوشگله!!!!! دستگاه پخشش هم مال ده سال پیشه،، چون فقط سی دی ادیو میخونه!! تو.رو خدا پول مملکت را به این چینی ها ندید!! من که خیلی پشیمونم!!! برید با یه پراید توی.سربالایی کورس بزارید تا بفهمید من چی میگم!!!
بهرام - سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
جک 5 واقعا ماشین خوبی نیست اصلا قدرت نداره،، حتی به اندازه پراید،، باور کنید برید با یه پراید توی سربالایی کورس بزارید تا متوجه.بشید پخش خیلی قدیمی داره که فقط سی دی اودیو می.خونه،، صندلی برقی نداره و.ضمنا دسته تنظیمات صندلیش مثل اسباب بازی هست بار اول یا دوم خراب میشه،، اصلا قدرت نداره،، فقط توی کفی سرعتش بدک نیست،،. ولی حتی نه در حد سمند!!!! مصرفش هم در حد سمنده!!! خدمات پس از فروشش افتضاحه!کلا بخدا باید قربون ایران خودرو و.سایپا بریم،،، باید سرمون.بیاد تا بفهمیم ماشین های ایرانی خودمون بهتره
محمد خان ارمویی - یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶
خواهشا جواب منو راست و حسینی بگید من قبلا پراید داشتم پرشیا سوار شدم ایا جک بگیرم خوبه از نظر شتاب کیفیت تعمیرات لوازم موجود هستش
مسعود - جمعه ۰۴ فروردین ۱۳۹۶
به نظر من فوق العادست
محسن - دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
ما آخر نفهمیدیم خودرو جک خوب یانه به قیمتش می ارزه

لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.