ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

امکانات فاو بسترن B50 جدید را تماشا کنید

امکانات فاو بسترن B50 جدید را تماشا کنید ویدیویی از امکانات مختلف سدان چینی فاو بسترن B50 مدل 2017 را در فایندز تماشا کنید :
کمپانی چینی (FAW (FIRST AUTOMOTIVE WORK CAR تنها 20 سال قدمت دارد و سال 1997 در چانگ چون چین تاسیس شده است.

این کمپانی با بهره گیری از تجارب و تکنولوژی شرکت هایی همچون مزدا و جنرال موتورز به ساخت خودرو روی آورد و تا به امروز به ظرفیت ساخت 70 هزار خودرو در سال رسیده و در سال 2016 چهار مدل شامل B50 ,B70 ,X80 و B90 را به بازار عرضه می کند.

فعالیت های FAW مانند بسیاری خودروسازان بزرگ دیگر چین بر پایه همکاری مشترک (جوینت ونچر) با خودروسازان بزرگ بین المللی شکل گرفته و از این رو FAW بر خلاف کمپانی های مستقلی چون لیفان یا JAC به دانش فنی و پلت فرم برخی از خودروهای قدیمی بین المللی دسترسی دارد.

آنطور که از شواهد پیداست بسترن بر اساس پلت فرم قدیمی (نسل اول) مزدا 6 ساخته شد و در سال 2009 از آن رو نمایی شد که البته در بخش های فنی از تکنولوژی فولکس واگن بهره گرفته است، اما این دل با توجه به مشخصات فنی ضعیف و تبلیغات ضعیف تر به یک شکست تمام عیار در بازار خودرو ایران مبدل شد.

نسل اول بسترن B50 پس از ورود به بازار ایران FH شکست کامل روبرو شد که شاید به دلیل طراحی ضعیف ظاهری و داخلی بود. اما شرکت چینی FAW تولید کننده این خودرو ، نسل دوم و بروزرسانی شده بسترن را با تغییر اساسی و کاملا بروز شده به اضافه کردن پسوند F بازار عرضه کرد. بسترن B50F که نسخه فیس لیفت بی 50 می باشد در ایران با موفقیت کامل روبرو شد و توانست نظر بسیار از جوانان و خانواده های کم جمعیت را به خود جلب کند.

حالا پس از گذشت چند سال کمپانی FAW چین نسل سوم این خودرو را با طراحی جسورانه و کاملا بروز در ماه می 2016 در نمایشگاه پکن رونمایی کرد.امکانات فاو بسترن B50 جدید را تماشا کنید
بسترن B50 جدید را نباید یک فیس لیفت بدانیم بلکه این خودرو نسل جدید از بسترن محسوب می گردد که تغییرات عمده ای را تجربه کرده است.چراغهای جلو خودرو دارای یک قاب با زاویه های تند و تیز که چهره هجومی به این خودوی چینی داده است .در بین دو چراغ جلو یک جلو پنجره کرکره ای وجود دارد که در لبه هر کرکره یک نوار نازک کرمی رنگ نصب شده و در وسط این جلو پنجره لوگوی بزرگ بسترن به چشم می خورد. از نکات جالب توجه در نمای جلوی خودرو نوار کرمی است که از چراغ یک سمت شروع و پس از عبور از زیر جلو پنجره در گوشه چراغ جلوی دیگر ختم می شود که باعث یکپارچه شدن قسمتهای فوق شده است.

از نکات ضعف نسل قبلی بسترن چراغهای عقب خودرو ود که چندان با نمای جلو و دیگر اجزای خودرو هماهنگی نداشت اما طراحان این شرکت در تغییر این چراغ های در نسل جدید بسیار ماهرانه عمل کرده اند . چراغهای عقب کشیده و با ترکیب بسیار مناسب و هارمونی با دیگر اجزای بدنه خودرو از شاهکار های بسترن در طراحی این خودرو می باشد.همچنین سپر بزرگ و همرنگ بدنه به همراه چراغهای شبرنگ عقب که بوسیله یک خط به همدیگر متصل شده اند بر زیبایی عقب خودرو افزوده است.

در نمای جانبی خط کمربند شانه های خودور از عقب بصورت متورم شروع شده که در وسط خودرو با بدنه خودرو یکی شده و سپس دوباره متورم و تا چراغهای جلو امتداد پیدا کرده وباعث عضلانی شدن نمای جانبی خودرو شده است.از نقاط ضعف بسترن B50 جدید استفاده از رینگ و لاستیک 16 اینچ بوده که ظاهرا چینی سالهاست اصرار بر استفاده از آن دارند.

ظاهر خودرو در مدل RS دارای تفاوت هایی با مدل پایه بوده تا بتواند نمایی اسپرت را در ذهن بیننده القا کند.از جمله این تفاوت ها می توان به جلو پنجره مشبک مشکی رنگ بجای جلو پنجره ای کرکره ای مدل پایه ،چراغهای دودی در جلو و عقب خودرو،باله عقب نصب شده روی صندوق عقب ، سقف سیاه رنگ خودرو و نوار قرمز رنگ بالای جلو پنجره اشاره کرد.

طراحی داخلی

وقتی داخل کابین بسترن بی 50 مدل 2017 می شویم ، به کل مشخصات کابین های قبلی خودروهای چینی را فراموش خواهید کرد و به عبارت دیگر تفاوتی بین این محصول و محصولات کره ای و ژاپنی نخواهید یافت.جلو داشبورد زیبا و دو رنگ خودرو که ادوات فیزیکی بصورت ماهرانه در آن جانمایی شده، اولین موردی است که باعث حیرت شما می شود.نوار نقراه ای رنگی که در داشبورد و درهای کار شده است زیبایی دو چندانی به کابین خودرو داده است. بسترن سعی کرده قسمت صفحه نمایش لمسی و صفحه کلیومتر شمار را همانند بی ام و سری هفت توسط دو منحنی ،متصل به یکدیگر نمایش دهد.از نکات بارز دیگر کابین بسترن B50 جدید می توان به طراحی زیبای اهرم دنده و فرمان اشاره کرد.

همانطور که در نمای ظاهری مدل RS تفاوت هایی با مدل پایه وجود داشت در داخل خودرو هم تغییراتی به چشم می خورد. نوار نقره ای رنگ در مدل بسترن B50 RS جای خودرو را به نوار طرح چوب داده است. همچنین دوخت صندلیهای چرمی به رنگ قرمز مشخص شده است.از دیگر موارد، تغییر پدال های گاز و ترمز است که بصورت اسپرت و فلزی می باشد.

فاو برای بسترن B50 دو مدل موتور در نظر گرفته است . پیشرانه اولی یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی با قدرت خروجی 109 اسب بخار و گشتاور 155 نیوتن بر متر بوده که در نمونه نسل فعلی بسترن که در ایران توسط بهمن خودرو عرضه می گردد ، از همین پیشرانه استفاده شده است و اما گزینه دوم یک موتور 1.4 لیتری مجهز به توربو شارژر بوده که قدرتی معادل 136 اسب بخار و گشتاوری برابر با 220 نیوتن بر متر تولید می کند.بنا بر اخبار منتشر شده غیر رسمی موتور 1.4 لیتری محصول مشترک فاو و فولکس واگن بوده که دارای راندمان بالا و مصرف سوخت بهینه ای می باشد.همین منابع غیر رسمی موتور فوق را موتور استفاده شده در فولکس Broa می دانند.

قدرت این موتورها توسط دو گیربکس 5 سرعته دستی و یا 6 سرعته اتوماتیک به چرخهای جلو منتقل می گردد.در مدل بسترن B50 RS فقط موتور 1.4 لیتری توربو دار ارائه می گردد.
منبع : digiato.com pardiskhodro.com ArtYakimenko/videos
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت
تازه‌ها
اجاره هیلتی، راه حلی مقرون به صرفه و ایده‌آل برای پروژه‌های شما
ارزان ترین دوچرخه ۲۶ بازار (لیست قیمت جدید)
مقایسه ساید بای ساید اسنوا با ایکس ویژن (کدام یخچال بهتر است؟)
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
در انتخاب بهترین تشویقی گربه به چه مواردی توجه کنیم
مقایسه گوشی a54 با a34 (کدام گوشی بهتر است؟)
اندروید باکس چیست و چه مزایایی دارد؟ (راهنمای خرید اندروید باکس)
بهترین پاوربانک 1403 (معرفی 10 مدل پرفروش)
شاهد کاغذی
علی - سه شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۶
سلام.گذشته از این که حالا کی قراره بهمن خودرو واردش کنه که باید یکم تو اینجور مواقع باید بجنبه.من نمیدونم با این دست اون دست کردن چی عاید شرکت های وارد کننده خودرو میشه !حالا اگه قرار باشه بالای 55 میلیون بفروش برسه به نظر من هم ارزششو نداره و هم توان رقابت نداره با این قیمت.یعنی بیشتر از 60 میلیون نمی ارزه .بی30 هم که چنگی به دل نزد


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.