ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

آلبوم عکس سانگ یانگ موسو جدید / مشخصات فنی سانگ یانگ موسو

آلبوم عکس سانگ یانگ موسو جدید / مشخصات فنی سانگ یانگ موسوخودروی جدید سانگ یانگ با سامانه تعلیق، موتور دیزلی و فرمانپذیری بهتر روانه بازار می شود ولی با وجود این که تغییر نام هم در فهرست تغییراتش نبود از این پس بایستی آن را با نام موسو بشناسیم.

سانگ یانگ علاقه بسیاری به بازار انگلیس و بریتانیا دارد و به همین دلیل پیکاپ موسو را در آن معرفی کرده. لذا از این پس نسل جدید پیکاپ کوراندو اسپرت با نام موسو که البته به گوش ما ایرانی ها هم آشنا است وارد نمایندگی های بریتانیا می شود.

پیکاپ موسو دارای طراحی به روز رسانی شده ای است و به یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر دیزل به توان 176 اسب بخار و گشتاور 295 پوند فوت مجهز گردیده. این خودرو که به صورت استاندارد با ساختار دو دیفرانسیل عرضه می شود دارای آپشن سفارش جعبه دنده های شش سرعته دستی و یا خودکار است.

موسوی جدید قابلیت حمل 1050 کیلوگرم بار را در فضای 2.04 متر مربعیش دارد و میتواند یک ارابه 3 هزار کیلوگرمی را نیز بکشد. تریم EX از این خودرو با رینگ های 18 اینچی، چراغ های LED، گرم کن صندلی ها، سامانه تهویه هوای خودکار صفحه نمایشگر 7 اینچی برای سامانه سرگرمی اطلاعاتی عرضه میشود. تریم های EX و SE این خودرو با قیمت های 17995 و 18995 پوند عرضه میشوند. آلبوم عکس سانگ یانگ موسو جدید / مشخصات فنی سانگ یانگ موسو
Ssangyong Musso
آلبوم عکس سانگ یانگ موسو جدید / مشخصات فنی سانگ یانگ موسو
Ssangyong Musso
آلبوم عکس سانگ یانگ موسو جدید / مشخصات فنی سانگ یانگ موسو
Ssangyong Musso
آلبوم عکس سانگ یانگ موسو جدید / مشخصات فنی سانگ یانگ موسو
Ssangyong Musso
آلبوم عکس سانگ یانگ موسو جدید / مشخصات فنی سانگ یانگ موسو
Ssangyong Musso
آلبوم عکس سانگ یانگ موسو جدید / مشخصات فنی سانگ یانگ موسو
اما در ادامه به معرفی سانگ یانگ موسو قدیمی که در بازار ایران عرضه می شد می پردازیم با فایندز همراه باشد :

مشخصات، معایب و مزایای

compare مقایسه با دیگر محصولات

مشخصات

ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
0.0
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
0.0
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
0.0
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
0
بررسی نهایی
ضعیف
بررسی سیستم ما در مورد این محصول تا به امروز این محصول را جزو محصولات نسبتاً ضعیف ارزیابی کرده است، لطفاً به نظرات خریداران این محصول و تجربه استفاده از آن توجه نمایید.
ادامه ...
سنگ‌یانگ موسو (SsangYong Musso) خودرویی است که از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۵ (SsangYong/Daewoo) در کره جنوبی،۲۰۰۳-تاکنون (شرکت مرتب) در ایران، ۲۰۰۸-تاکنون (TagAZ) در روسیه تولید شده‌ وهمچنان می شود.

این خودرو توسط شخصی به نام کن گرینلی از بخش هنر کالج سلطنتی لندن طراحی شده و تولید آن از سال ۱۹۹۳ آغاز گردیده و کماکان ادامه دارد.

سطح امکانات موسو بستگی به نوع انتخاب موتور آن دارد. قیمت نمونه دیزل به 40.900 دلار و قیمت نمونه بنزینی تست شده به 49.700 دلار می رسد.

هدف از تولید موسو رقابت در کلاس خودروهای دو دیفرانسیل سایز متوسط مانند پاجرو، پرادو، جیپ و نیسان پَت فایندر بوده است.

از تجهیزات اضافی قابل سفارش برای موسو می توان به چرخهای آلومینیومی، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید و سانروف اشاره کرد. ولی ایربگ جز امکانات این لیست نیست.

جذاب ترین ویژگی موسو که بیشتر از هر چیز راجع به آن صحبت می شود موتورهای آن است که طراحی مرسدس بنز هستند. موتورهای این خودرو گرچه توسط خود سنگ یانگ مونتاژ می شوند ولی موتور بنزینی 3.2 لیتر 6 سیلندر و موتور دیزلی 2.9 لیتر 5 سیلندر همان موتورهای به کار رفته در مرسدس W210 E320 و مرسدس G Class هستند. موسو با موتور بنزینی 4 سیلندر 2.3 لیتر نیز عرضه می شود.

موتور بنزینی 3.2 لیتر موسو عملکرد بسیار خوبی در تست از خود نشان داد. در واقع سنگ یانگ ادعا می کند که موسو 3200 قویترین 4WD در کلاس خودش است. موسو در بهترین حالت هنگام حرکت در بزرگراه خود را نشان می دهد و هندلینگ مناسبی در این سرعتها دارد.

گیربکس 4 دنده اتوماتیک موسو متعلق به مرسدس بنز و گیربکس 5 دنده دستی آن محصول بورگ وارنر است. وقتی گیربکس اتوماتیک این خودرو دنده ها را سبک می کند دور موتور کمی دیر پایین می آید.

سیستم تعلیق این خودرو در جلو از میله های پیچشی Torsion و بازوهای جناغی دوبل و در عقب از فنرهای پیچشی و اتصالات چند عضوی تشکیل شده است و سواری قابل قبولی در مسیرهای آسفالت شده برای این خودرو به ارمغان می آورد. ولی در مسیرهای پوشیده از گل و لای تمایل به سر خوردن دارد که مقابله با آن مستلزم توجه کامل راننده است. تواناییهای آفرود موسو در حد متوسط است و سیستم دو دیفرانسیل آن دائمی است.

نشستن در صندلیهای عقب و جلو بسیار راحت است زیرا فضای سر و پاها برای 4 فرد بالغ کافی است. فقط در سفرهای کوتاه علاوه بر 4 نفر یک نفر دیگر می تواند وسط صندلی عقب بنشیند در غیر اینصورت راحتی سرنشینان عقب از بین می رود. فضای بار موسو برای خودرویی با این سایز مناسب است.

پسندیدن ظاهر موسو بستگی به سلیقه شما دارد ولی بدون شک استایل و هویت این خودرو منحصر به خودش است که نظرات منفی و مثبت را متوجه خود می کند. کیفیت ساخت این خودرو نسبتا بالاست.

سرویسهای این خودرو در وقفه های 10.000 کیلومتر انجام می شود و سنگ یانگ به مدت 3 سال یا 100.000 کیلومتر آن را گارانتی می کند. در نمایندگیهای مرسدس بنز نیز می توان این خودرو را سرویس کرد.

موسو خودرویی نیست که برای تمام رانندگان خودروهای شاسی بلند جذاب باشد و همچنین برای اینکه در سطح رقبای خود مطرح شود نیاز به اصلاحاتی دارد، ولی سفر با آن راحتی مناسب و قابلیتهای آفرودی متوسطی را به شما ارائه می دهد.
نوع موتور 6 سیلندر خطی 24 سوپاپ DOHC

حجم موتور : 3199 سی سی
نسبت تراکم : 10.0 به یک
توان : 219 اسب بخار در دور 5500
گشتاور : 310 نیوتن متر در دور 3750
نوع گیربکس : 4 دنده اتوماتیک
شعاع چرخش خودرو : 11.6 متر
ظرفیت باک : 72 لیتر
وزن : 2050 کیلوگرم
ابعاد تایر : 15/75/235
ترمزهای جلو : دیسکی خنک شونده
ترمزهای عقب : دیسکی
ظرفیت یدک کشی (تریلر) : 1850 کیلوگرم
حداکثر سرعت : 194 کیلومتر در ساعت

شتاب صفر تا 100 : 10.1 ثانیه
50 تا 80 کیلومتر : 4.0 ثانیه
حداقل مصرف سوخت
12.0 لیتر در 100 کیلومتر
حداکثر مصرف سوخت : 15.1 لیتر در 100 کیلومتر
میانگین مصرف سوخت : 13.1 لیتر در 100 کیلومتر
مسافت ترمز از سرعت 80 کیلومتر تا توقف کامل : 32.9 متر
صدای داخل کابین در سرعت ثابت 80 کیلومتر : 66 دسی بل
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.