ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

شرایط پیش فروش تندر 90 پلاس اتوماتیک + رنگهای قابل سفارش

شرایط پیش فروش تندر 90 پلاس اتوماتیک + رنگهای قابل سفارشگروه صنعتی ایران خودرو شرایط پیش فروش تندر 90 پلاس اتوماتیک را ویژه تابستان 96 منتشر کرد. بر این اساس افرادی که تمایل به خرید فیس لیفت تندر 90 با گیربکس اتوماتیک داشته باشند، می توانند با پرداخت 23 میلیون تومان ودیعه در طرح پیش فروش تابستانه ثبت نام کنند. رنگ های قابل انتخاب برای این خودرو در طرح حاضر عبارتند از سفید، نقره ای و مشکی که هر سه دارای پسوند پرشین هستند.شرایط پیش فروش تندر 90 پلاس اتوماتیک + رنگهای قابل سفارش
طبق زمانبندی های انجام شده، مشتریانی که نسبت به خرید تندر 90 پلاس اتوماتیک اقدام کنند، مهر ماه خودروی ثبت نامی را تحویل خواهند گرفت. ایران خودرو سود مشارکت 22 درصد و سود انصراف 19 درصدی را برای این طرح در نظر گرفته است. همانند دنا پلاس، طرح پیش فروش این نسخه از تندر 90 نیز از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 1 تیر ماه فعال خواهد شد.

همانطور که از نام تندر 90 پلاس پیداست، این خودرو نسخه ارتقاء یافته از تندر 90 بوده و در واقع فیس لیفتی است که چند سال پیش توسط رنو (داچیا) بر روی لوگان یا همان تندر 90 پیاده شد.

تغییرات بیرونی تندر 90 پلاس نسبت به نسخه معمولی عبارتند از: عوض شدن چراغ های جلو و عقب، تغییر طرح سپر های جلو و عقب خودرو و هم رنگ شدن آنها با بدنه، بزرگتر شدن آیینه های جانبی استفاده از رنگ یکسان بدنه، عوض شدن درب صندوق عقب و اضافه شدن یک نوار کرومی به پایین آن، هم رنگ شدن زه ها و دستگیره ها با رنگ بدنه، مخفی شدن قلاب یدک کش سپر عقب، مه شکن جدید مخصوص عقب و همچنین اضافه شدن دو شب رنگ بر روی سپر عقب.

همانطور که مشاهده می کنید بیشتر تغییرات به همرنگ شدن اجزای ظاهری با بدنه مربوط می شوند که نتیجه آن نمای خارجی هماهنگ تر و جذاب تر است.

در داخل کابین نیز تغییرات شامل موارد زیر می شوند: تغییر رنگ تودوزی داشبورد از طوسی به مشکی، داشبورد و رودری های جدید، اجزای دکوری کروم رنگ، فرمان جدید با آرم کروم رنگ شرکت رنو، روکش صندلی جدید و افزودن شدن تکیه گاه سر برای صندلی های عقب.

گفتنی است از لحاظ پیشرانه تندر 90 پلاس خودکار تفاوتی با نسخه معمولی اتوماتیک ندارد و همان نسخه 1.6 لیتری 105 اسب بخاری است که از سال 1386 در بازار ایران عرضه می شود، از این رو می توان گفت که تقریبا تمامی تغییرات نسخه پلاس نسبت به تندر 90 معمولی به تفاوت در طراحی بیرونی و داخلی خودرو مربوط می شود.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.