ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

سایپا با گران کردن کیا سراتو، پیش فروش این خودرو را استارت زد

سایپا با گران کردن کیا سراتو، پیش فروش این خودرو را استارت زدشرکت سایپا در جدیدترین طرح فروش سراتوی آپشنال با افزایش قیمت این خودرو از تخفیف 8.5 میلیون تومانی برای خریدارن این خودرو خبر داد. شرکت سایپا که درهفته گذشته فروش سراتوی آپشنال را متوقف کرده بود امروز فروش این خودرو را با قیمت جدید 118.5 میلیون تومان و با ارائه تخفیف 8.5 میلیونی با قیمت حدود 110 میلیون تومان آغاز کرد.
امکانات کیا سراتو آپشنال + تفاوت آپشنال با سراتو معمولی
بر اساس اعلام معاونت بازاریابی و فروش سایپا ، این شرکت خودروی سراتو آپشنال را با موعد تحویل 15 روزه و کارت طلایی 5 ستاره و با تخفیف هشت میلیون و 590 هزار تومانی به بازار عرضه می کند.

آن طورکه سایپا اعلام کرده است در این مرحله، تغییرات احتمالی عوارض و تعرفه های گمرکی و همچنین نرخ ارز مبادله ای لحاظ نشده است که در صورت تحقق این تغییرات، قیمت های جدید در آینده اعلام خواهند شد و مشمول این طرح نمی باشد و فروش قطعی انجام می شود.

در این طرح کارت طلایی پنج ستاره که بیمه بدنه رایگان، سرویس ادواری١٥٠٠٠ و ٣٠٠٠٠ تعویض برف پاک کن ، روغن و فیلتر هوا ، تعویض لاستیک و تعویض لنت های خودرو و دیگر خدمات ارائه می شود.

آن طور که در این جدول آمده است قیمت پایه خودروی سراتو 104 میلیون 500 هزار تومان می باشد که به این رقم 13 میلیون و 969 هزار تومان اضافه شده و بنابراین رقم نهایی چیزی حدود 118 میلیون 469 هزار تومان می شود که سایپا 8.5 میلیون تومان تخفیف برای این خودرو در نظر گرفته که با احتساب تخفیف رقم نهایی خرید چیزی حدود 110 میلیون تومان خواهد شد.
آلبوم عکس
SAIPA KIA CERATO PRE SALES :
شرایط پیش فروش کیا سراتو 2000 در اردیبهشت 1397
اطلاعیه افزایش قیمت کیا سراتو در بازار!
شرایط فروش سراتو 2000 آپشنال با افزایش قیمت در آذر 96
شرايط فروش نقدي و اعتباري خودروي سراتو 2000 غيرآپشنال همراه با مولتي مديا در آبان و آذر 1396
شرايط فروش فوري نقدي و اعتباري خودروي سراتو 1600 آپشنال
پیش فروش اعتباری کیا سراتو در آبان ماه
ادامه
معرفی کامل شرکت خودروسازی کیا موتور کره (Kia Motor)
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.