ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شرایط فروش نیسان جوک 2017 ویژه عید فطر

شرایط فروش نیسان جوک 2017 ویژه عید فطرشرکت جهان نوین آریا به عنوان نماینده نیسان در ایران شرایط فروش متفاوتی را برای نیسان جوک در دو رده اسکای پک و پلانتینیوم در نظر گرفته است که شامل تحویل بسیار سریع 3 روزه خودروها به صورت پلاک شده می شود.

این طرح به گونه ای تنظیم شده است که خریداران بتوانند در تعطیلات عید فطر از خودرو خود استفاده نمایند، با این حال شرایط ویژه حتی پس از تعطیلات عید فطر نیز ادامه خواهد داشت و جهان نوین طول مدت طرح را ظرف 10 روز آینده اعلام کرده است.

نیسان جوک مدل 2017 تولید کارخانه نیسان در کشور انگلستان در سه تيپ عرضه شده است. دو تیپ اسکای ‌پک و پلاتینیوم مجهز به موتور ۴ سیلندر ۱۶۰۰ تنفس طبیعی با توان ۱۱۷ اسب بخار و گشتاور ۱۵۸ نیوتن ‌متر هستند که قدرت آنها از طریق گیربکس CVT-Xtronic به چرخ ‌های جلو انتقال داده مى شود.

طراحی متفاوت و متمایز جوک با امکاناتی از قبیل سیستم دید ۳۶۰ درجه، ۶ ایربگ شامل کیسه هوای راننده و سرنشین، جانبی و پرده ‌ای، سقف پانوراما، چراغ ‌های روشن در روز LED، سنسور نور و باران، آینه ‌های برقی جمع شونده، چراغ جلوی خودکار، صندلی ‌های جلو گرم ‌شونده و … همراه شده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.