ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

شرایط فروش پرطرفدارترین شاسی بلند لوکس ایران تا تویوتا پریوس

شرایط فروش پرطرفدارترین شاسی بلند لوکس ایران تا تویوتا پریوسشرکت ایرتویا شرایط فروش محصولات لکسوس و تویوتا را منتشر کرد :
آلبوم عکس
TOYOTA LEXUS IRTOYA PRESALES :
جدول قیمت انواع مدل های شاسی بلند تویوتا اف جی کروز در شهریور 98
لیست قیمت جدید محصولات شرکت لکسوس در بازار تهران / ویژه شهریور 98
شرایط فروش مشارکتی محصولات 2017 - 2018  تویوتا در تیر ماه 1397
شرایط فروش نقدی و اقساطی تویوتا CH-R مدل 2018 در تیپ های مختلف ویژه بهار 1397
شرایط فروش نقدی و اقساطی تیپ 2 و تیپ 3 تویوتا پریوس مدل 2017 در بهار 1397
شرایط فروش نقدی و اقساطی تویوتا روفور 2018 در بهار 1397
ادامه
لکسوس Nx، پرطرفدارترین خودروی شاسی بلند لوکس کشور، با شرایط فروش جذاب تری عرضه می شود.

Nx با طراحی اسپرت و جذاب خود از همان ابتدای ورود به بازار کشور با استقبال شگفت انگیزی نسبت سایر رقبا مواجه شد. رقبایی که در قیاس با Nx، از ظاهر محافظه کارانه و کسل کننده برخوردار بوده و سالهاست چهره پیر به خود گرفتند. اما NX با سبک کاملا متفاوت و با استفاده از خطوط تیز به کار رفته بر روی بدنه در نگاه اول تمام نظر ها را به خود جلب می نماید و استفاده از چراغ های LED به شکل L شکسته در جلو، هنگام رانندگی در شب این خودرو را با دیگر خودروها متمایز کرده است. علاوه بر طراحی خیره کننده، لکسوس NX200t با داشتن قلب تپنده ۲ لیتری بنزینی مجهز به سیستم توربو با تکنولوژی اسکرول با حداکثر توان خروجی 235 اسب بخار و حداکثر گشتاور 350 نیوتن متر تمام خواسته های یک فرد را از یک رانندگی هیجان انگیز برآورده می کند و در نسخه NX300h نیز، پیشرانه ۲.۵ لیتری با تکنولوژی هیبریدی متشکل از دو موتور بنزینی و برقی، شتاب بالا، سواری نرم را در کنار مصرف سوخت بسیار پایین برای راننده و سرنشینان فراهم کرده و در کنار امکانات ایمنی و رفاهی بالای لکسوس، این نمونه را به یکی از پر طرفدارترین های لکسوس در بازار ایران و دنیا تبدیل کرده است.

این تمام قابلیت های NX نیست! شتاب بالا در کنار سیستم های کنترل و پایداری فوق پشرفته از جمله ABS، EBD، BAS، VSC و TRC که با سیستم ابداعی لکسوس به نام VDIMمدیریت می شوند، این شاسی بلند لوکس قدرتمند را یک سروگردن از سایر رقبا بالاتر برده است. از جمله امکانات مشترک برای تیپ های فول دو مدل هیبریدی و بنزینی NX می توان به کروز کنترل هوشمند، سیستم هوشمند ورود به کابین بدون کلید+ استارت دکمه ای، دوربین عقب، سیستم هشدار وجود موانع در نقاط کور آینه های جانبی(BSM)، سیستم هشدار وجود موانع در نقاط کور آینه های جانبی در هنگام حرکت به عقب ( RCTA)، سیستم پیشگیری از تصادف به همراه رادار موج کوتاه (PCS)، قابلیت دید پانورامیک به همراه ۴ دوربین (Panoramic View)، سیستم کنترل اتوماتیک سرعت در سربالایی (HAC) و نمایشگر اطلاعات روی شیشه جلو (HUD) و... اشاره کرد. ایرتویا نیز شرایط فروش ویژه ای را در آخرین اطلاعیه خود برای NX200t در نظر گرفته است. ۶ میلیون تومان تخفیف ویژه نقدی و یا بیمه بدنه یکساله رایگان و 102 میلیون تومان وام بدون کارمزد برای نسخه فول Fsport که در نوع خود برای یک برند لوکس در بازار کشور بی سابقه است. البته علاقه مندان به خودروی لکسوس NX200t می توانند از شرایط متنوع و جذاب دیگری نیز استفاده نمایند که به صورت کامل در فایل شرایط فروش ایرتویا توضیح داده شده است. NX300h نیز با قیمت بسیار رقابتی در کل کشور همراه با گارانتی ۵ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر برای خودرو و هدیه ویژه ۷ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر گارانتی تعویض باتری ولتاژ بالای سیستم هیبرید در این شرایط فروش مشاهده می شود. مدل فول و نسخه Fsport هیبریدی لکسوس NX با قیمت کل 359 میلیون تومان و ۳ روش اقساطی متنوع با سقف تسهیلات ۱۲۰ میلیون تومان به فروش می رسد. لازم به ذکر است تحویل هر دو مدل بنزینی و هیبریدی خودروی لکسوس NX نیز به صورت فوری می باشدجهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش خودروی لکسوس NX و سایر خودروهای تویوتا به جداول زیر مراجعه نمایید.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.