ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شرایط فروش نوروزی محصولات ام جی در ایران

شرایط فروش نوروزی محصولات ام جی در ایرانشرکت مدیا موتورز نماینده رسمی محصولات MG در ایران با ارائه طرح فروش ویژه خود به مناسبت نوروز 96، با در نظر گرفتن تسهیلاتی نظیر بیمه بدنه رایگان، 3 سرویس ادواری رایگان، تخفیف ویژه خرید نقدی و اقساطی، مدل 2017 شاسی بلند MG GS را روانه بازار کرده است.
آلبوم عکس
MG PRESALES NOWRUZ :
شرایط فروش نوروزی محصولات ام جی
شرایط فروش اقساطی محصولات 2016 2017 ام جی ویژه نوروز 96
ادامه
شاسی بلند MG GS مدل 2017 با احتساب مالیات بر ارزش افزوده 172 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. اما با توجه به شرایط فروش ویژه مدیا موتورز 2 میلیون تومان تخفیف نقدی نیز لحاظ می شود. این خودرو با اقساط 12 و 18 ماهه به فروش می رسد، به گونه ای که در شرایط 12 ماهه کارمزدی برای فروش این خودرو در نظر گرفته نشده است و زمان تحویل آن 14 روز کاری می باشد.

MG GS مدل 2017 دارای طراحی جدید و اروپایی،جلوه اسپرت و طراحی چشم نواز فضای داخلی و امکانات ایمنی مناسب است. این محصول شرکت مدیا موتورز دارای پیشرانه 2 لیتری مجهز به توربو شارژ و قدرت 217 اسب بخار است که از طریق گیربکس 6 سرعته اتوماتیک مجهز به پدال F1 پشتیبانی می شود. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 3/8 لیتر است و شتاب 0 تا 100 آن به 2/8 ثانیه می رسد که در نوع خود جالب توجه می باشد.

فروش اقساطی MG GS بدون کارمزد آغاز شد چاپ ۱۲:۱۷ | ۱۳۹۵/۱۲/۰۷فروش اقساطی MG GS بدون کارمزد آغاز شدپرشین خودرو: شرکت مدیا موتورز نماینده رسمی محصولات MG در ایران با ارائه طرح فروش ویژه خود به مناسبت نوروز 96، با در نظر گرفتن تسهیلاتی نظیر بیمه بدنه رایگان، 3 سرویس ادواری رایگان، تخفیف ویژه خرید نقدی و اقساطی، مدل 2017 شاسی بلند MG GS را روانه بازار کرده است.

سانروف دو حالته، 6 کیسه هوای ایمنی، سیستم تثبیت سرعت (Cruise Control)، کنترل ایستایی در سربالایی(Autohold) ، آنتن کوسه ای، سیستم مدیریت پیمایش، سیستم کنترل خودرو در سراشیبی (HDC)، سیستم ترمز پارک الکتریکی (EBP) ، TPMS، ABS ، EBD، EBA سیستم کنترل پایداری (ESP)، سیستم کنترل ترمزها بر سر پیچ (CBC) ، Key Less و... از جمله امکانات و ویژگی هایی است که این خودرو را حائز توجه می کند.

گفتنی است، مدیا موتورز در شرایط فروش ویژه در نظر گرفته شده برای نوروز 96 محصولات دیگر خود یعنی MG GT، MG GS (2016) و همچنین MG6 را با شرایط ویژه نقد و اقساط و در نظر گرفتن تسهیلات مختلف ارائه کرده است

شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.