ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

فروش هیوندای اکسنت 2017 با قیمت 97 میلیون تومان آغاز شد

فروش هیوندای اکسنت 2017 با قیمت 97 میلیون تومان آغاز شدکرمان موتور اعلام کرد اولین سری از خودروی اکسنت مونتاژ داخل، از اول شهریورماه با شرایط مشخص پیش‌فروش خواهد شد.

چندی پیش تفاهم‌نامه همکاری بین کرمان موتور و هیوندای کره جنوبی امضا شد که به‌موجب آن برخی از محصولات هیوندای، در ایران و توسط کرمان موتور مونتاژ خواهد شد. اولین خودرویی که با این پیش‌زمینه به بازار عرضه شد؛ هیوندای i20 بود. حالا جدیدترین عضو سبد محصولات کرمان موتور، خودروی اکسنت است که در خطوط تولید این شرکت مونتاژ و از اول شهریورماه تا ۱۵ شهریور یا هنگام اتمام ظرفیت، پیش‌فروش خواهد شد.

قیمت نهایی هیوندای اکسنت کرمان موتور، ۹۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده است. در مرحله اول فروش این خودرو، علاقه‌مندان با پرداخت مبلغ ۴۹ میلیون تومان، ثبت‌ نام می‌کنند و مابقی قیمت را در زمان تحویل که آذرماه اعلام شده است؛ پرداخت خواهند کرد. در این مرحله از فروش خودروی هیوندای اکسنت، کرمان موتور تخفیف ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی برای خریداران در نظر گرفته است.

اکسنت تولیدی توسط کرمان موتور دارای پیشرانه ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر با توان خروجی ۱۲۲ اسب بخار است که استاندارد آلایندگی یورو ۶ دارد. وظیفه انتقال قوای محرکه این خودرو بر عهده جعبه‌دنده ۴ سرعته اتوماتیک خواهد بود. از دیگر امکانات این محصول می‌توان به فرمان برقی، ایربگ‌های سرنشینان جلو، جانبی و پرده‌ای، سیستم کنترل وضعیت باد لاستیک‌ها (TPMS)، سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم كنترل پایداری (ESC)، استارت دکمه‌ای، سنسور باران، کامپیوتر سفری، سنسور نور، دوربین دید عقب، صفحه نمایش ۷ اینچی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و رهیاب ماهواره‌ای اشاره کرد.

شرایط فروش خودروی هیوندای اکسنت توسط کرمان موتور را در جدول زیر می‌توانید مشاهده کنید.

مدل خودرو تخفیف مراحل پرداخت پیش پرداخت سود مشارکت سود انصراف تأخیر در تحویل زمان تحویل
هیوندای
اکسنت
۲,۵۰۰,۰۰۰ ۲ ۴۹,۰۰۰,۰۰۰ ۱۸ ۱۵ ۲.۵ درصد ماهیانه آذر ۹۶
آلبوم عکس
2017 HYUNDAI ACCENT :
2017 Hyundai Accent SE Sedan white
تصاویر هیوندای اکسنت مدل 2017 #16
تصاویر هیوندای اکسنت مدل 2017 #15
تصاویر هیوندای اکسنت مدل 2017 #14
تصاویر هیوندای اکسنت مدل 2017 #13
تصاویر هیوندای اکسنت مدل 2017 #12
ادامه
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.