ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

آغاز اولین پیش فروش برلیانس H200 + مشخصات فنی و امکانات

آغاز اولین پیش فروش برلیانس H200 + مشخصات فنی و امکاناتبه مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر شركت پارس خودرو فروش ویژه محصول جدید برلیانس سری H200 را آغاز خواهد كرد.

رضا تقوی مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا، با اعلام این خبر گفت: از چهارشنبه 31خردادماه سال جاری فروش ویژه برلیانس سری H200 محصول جدید پارس خودرو در نمایندگی های مجاز گروه خودرو سازی سایپا در سراسر كشور آغاز خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر این خودرو به میزان قابل توجهی داخلی سازی شده و شركت پارس خودرو تعهد دارد كه این محصول را همچون سایر محصولات تولیدی خود با بالاترین میزان كیفیت و رضایت تحویل مشتریان دهد.

تقوی با بیان این مطلب كه برلیانس سری H200 با توجه به قیمت مناسب و طراحی زیبا توانسته نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب كند تصریح كرد: طراحی برلیانس سری H200توسط شركت فارینای ایتالیا انجام گرفته كه در دو مدل H220 و H230, با گیربكس دستی و AMT به صورت فروش ویژه به هموطنان عزیز عرضه خواهد شد.

علاقمندان به محصولات پارس خودرو می توانند برای ثبت نام و یا كسب اطلاع بیشتر به نمایندگی های مجاز گروه خودورسازی سایپا و یا نشانی www.saipagroup.ir" مراجعه كنند.

موتور با عملكرد بالا مجهز به VVT، گیربكس 6 سرعتهAMT، سیستم فرمان الكتریكی هوشمند (EPS)، سیستم ترمز ABS و EBD، سانروف و استاندارد آلایندگی یورو 4 EOBD از ویژگی های برلیانس سری H200 است.آغاز اولین پیش فروش برلیانس H200 + مشخصات فنی و امکانات
برلیانس‌های H200 در سال 2012 طراحی شده‌اند و لااقل از رقبای داخل بازار همانند پژو 405 و یا رانا که طراحی آنها به دهه‌های 90 میلادی باز می‌گردد، جدیدتر است. البته این طراحی جدید تنها به ظاهر باز نمی‌گردد و از قوای محرکه، سیستم انتقال قدرت و تجهیزات رفاهی و ایمنی جدیدتری نیز برخوردار است.

یکی از نکات خوب برلیانس‌های H200 نسبت به رقبا، طراحی خوب کابین است که نه تنها از کیفیت خوبی بهره می‌برد، بلکه با اضافه شدن سیستم مولتی‌مدیا می‌توان از سطح کاملی از امکانات بهره برد.

جعبه دنده دستی برلیانس‌های سری H200 با کنترل کابلی کار می‌کنند که اخیراً رنو نیز پس از سال‌ها دوباره در رنو ساندرو استپ وی از همین سیستم (کابلی) استفاده کرده است.

پدال کلاچ نیز با سیستم انتقال روغنی (هیدرولیک) کار می‌کند و در عمل با یک پدال نرم نسبت به پدال‌هایی با سیستم مکانیکی (سیمی) مواجه هستیم. سیستم انتقال قدرت دستی MT سری H200 برلیانس با همکاری شرکت ZF آلمان طراحی و ساخته شده و می‌توان به این موضوع به عنوان نقطه قوت این خودرو اشاره کرد.

روی برلیانس سری H200 به جای تسمه تایم، از زنجیر تایم استفاده شده و پیشرانه مجهز به سیستم VVT می‌باشد که در نهایت شاهد موتوری کم‌مصرف و مناسب برای استفاده شهری هستیم.

این روزها برلیانس H230 اتوماتیک در بازار آزاد حدود 45 تا 46 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و پارس خودرو سعی دارد با عرضه این خودرو به بازار با رقبای این رده قیمتی پرطرفدار، رقابت کند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.