ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تصادفی هولناک در جاده خاوران تهران / 11 خودرو و کامیون بهم برخورد کردند

تصادفی هولناک در جاده خاوران تهران / 11 خودرو و کامیون بهم برخورد کردندپریشب، حادثه واژگونی برای یک دستگاه خودروی سواری در جاده خاوران، روبه‌روی شهرک خاورشهر به وقوع پیوست که رانندگان خودروهای عبوری برای کمک به آن توقف کردند اما عدم رعایت موارد ایمنی، حادثه دیگری را رقم زد.

با اعلام این حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های 121، 78 به همراه گروه امداد و نجات 15 این سازمان را به محل حادثه اعزام کرد.
اسماعیل چکنه؛ فرمانده آتش‌نشانان حاضر در محل، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: بنابر اظهارات شاهدان، در ابتدای این حادثه، یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 به دلیل نامعلومی با سه سرنشین از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با جدول خیابان، واژگون شد.

وی ادامه داد: رانندگان تعدادی خودرو عبوری با دیدن این صحنه، خودروهای خود را در کنار جاده متوقف کرده و برای بیرون آوردن سرنشینان مصدوم خودرو 206 مشغول کمک شدند که در این حین دو دستگاه کامیون کمپرسی حامل بار خاک از راه رسیدند.

این فرمانده آتش‌نشانی تصریح کرد: این دو کامیون به علت سرعت زیاد و عدم توانایی رانندگان آنها در کنترل وسیله نقلیه ابتدا با یکدیگر تصادف کردند و سپس با هشت دستگاه خودرو شامل هفت خودرو سواری و یک وانت‌بار که برای امدادرسانی در کنار جاده متوقف بودند، یکی پس از دیگری برخورد کردند.

اسماعیل چکنه افزود: به دنبال این حادثه یکی از کامیونها در صحنه تصادف واژگون شد که حاصل این حادثه رانندگی، تصادف 11 دستگاه انواع خودرو بود که در این میان دو دستگاه خودرو واژگون و مجموعاً هشت نفر از سرنشینان این خودروها مجروح شدند.تصادفی هولناک در جاده خاوران تهران / 11 خودرو و کامیون بهم برخورد کردند
وی خاطرنشان کرد: تمامی مصدومان این حادثه (شامل سه نفر از سرنشینان خودروی پژو 206 نتیجه تصادف اول و همچنین پنج نفر دیگر از سرنشینان سایر خودروهای تصادفی حاصل تصادف دوم) با کمک مردم و نیروهای آتش‌نشانی از محل حادثه خارج و تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل شدند.

این فرمانده آتش‌نشانی متذکر شد: نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله ضمن ایمن کردن محل و قرار دادن علائم ترافیکی در جاده برای جلوگیری از تصادفات احتمالی بعدی، برق تمامی خودروهای تصادفی را قطع و نیز از نشت بنزین این خودروها جلوگیری کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان پس از امدادرسانی به مجروحان، با حاضر شدن عوامل راهور و انتظامی منطقه در صحنه تصادف، تمامی خودروهای تصادفی را به حاشیه جاده جابجا و مسیر تردد خودروهای عبوری را باز کردند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.