ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تصاویر آتش گرفتن دوو سیلو (Cielo) در خیابان ری تهران را ببینید!

تصاویر آتش گرفتن دوو سیلو (Cielo) در خیابان ری تهران را ببینید!یک دستگاه خودروی دِوو سیلو حین حرکت در خیابان ری، با موانع سیمانی نصب شده در وسط خیابان برخورد کرد که منجر به مصدومیت تنها سرنشین این خودرو شد.

41 دقیقه از بامداد امروز گذشته بود که حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال خیابان ری، نرسیده به میدان قیام به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان، نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه چهار به محل حادثه شدند.تصاویر آتش گرفتن دوو سیلو (Cielo) در خیابان ری تهران را ببینید!
حمید افخمی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی دِوو سیلو در حال حرکت در خیابان ری، به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شد، با موانع سیمانی نصب شده در وسط خیابان برخورد کرد که منجر به مصدومیت تنها سرنشین این خودرو (راننده 60 ساله) شد.

وی با اشاره به آتش گرفتن این وسیله نقلیه از قسمت موتور و همچنین نشت شدید بنزین، تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله پس از حضور در محل حادثه اقدام به ایمن‌سازی صحنه تصادف کرده و با استفاده از لوله‌های آبدهی، آتش‌سوزی خودرو را خاموش کرده و همچنین از نشت بنزین جلوگیری به عمل آوردند.
تصاویر آتش گرفتن دوو سیلو (Cielo) در خیابان ری تهران را ببینید!
افخمی تصریح کرد: راننده مصدوم این خودرو که پیش از حضور نیروهای عملیات از خودرو خارج شده بود با کمک آتش‌نشانان به آمبولانس اورژانس حاضر در محل منتقل شد.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ نیروهای عملیات پس از خاموش کردن آتش‌سوزی خودرو، امدادرسانی به راننده، خطر نشت بنزین خودرو را نیز برطرف کردند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.