ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

جاستین ترودو، شایعه آزار جنسی به یک دختر جوان را تکذیب کرد

جاستین ترودو، شایعه آزار جنسی به یک دختر جوان را تکذیب کردجاستین ترودو تکذیب کرده که در یک جشنواره در سال ۲۰۰۰ بدن یک خبرنگار زن را دستمالی کرده است. آن‌زمان آقای ترودو برای حمایت از برنامه خیریه برای ایمنی در مقابل سقوط بهمن در شهر کرستون در استان بریتیش‌کلمبیا شرکت کرده بود.
زندگینامه | بیوگرافی جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا
چند روز بعد یک سرمقاله بی‌نام در روزنامه محلی چاپ شد که او را متهم می‌کرد یک زن جوان خبرنگار را "دستمالی" کرده است.

در زمان مورد اشاره، جاستین ترودو ۲۸ سال داشت و آموزگار بود. او پس از آن‌که برادرش میشل در سال ۱۹۹۸ در سقوط یک بهمن کشته شد، با بنیاد خیریه افزایش ایمنی همکاری می‌کرد. نخست‌وزیر کانادا الآن می‌گوید در آن برنامه هیچ "مراوده منفی" را به یاد نمی‌آورد.

او در جریان یک سفر دوره‌ای سه‌روزه در کانادا به خبرنگاران گفت که وقایع آن روز را خیلی خوب به یاد می‌آورد.

از آن‌زمان حدود ۱۸ سال گذشته است.

سرمقاله آن نشریه محلی و اتهام‌های مطرح‌شده حالا بعد از آن موردتوجه قرار گرفته است که یک وبلاگ‌نویس عکسی از آن سرمقاله را توییت کرد.

در این نوشته که در روزنامه محلی "کرستون‌ولی ادونس" منتشر شده، آقای ترودو به "رفتار نامناسب" با آن خبرنگار زن متهم شده است که از آن رفتار "به‌وضوح احساس بی‌احترامی کرده" ولی درباره این رفتار توضیحی نداده است.

به نوشته این مقاله، آقای ترودو همان موقع و همان جا بابت رفتارش پوزش خواسته و گفته است: "اگر می‌دانستم شما برای یک روزنامه کانادایی گزارش می‌دهید، هرگز این‌قدر جسور نمی‌شدم."

شبکه خبری سی‌بی‌سی کانادا می‌گوید با زنی که در مقاله آن‌زمان نشریه محلی به او اشاره شده تماس گرفته است اما آن زن خواسته است اسمی از او مطرح نشود و این ماجرا به او ربط داده نشود.

سی‌بی‌سی هم‌چنین با ناشر و سردبیر آن روزنامه محلی در آن‌زمان تماس گرفته است و هردو آنها گفته‌اند که حرف خبرنگار زن درباره آن بدرفتاری آقای ترودو را باور می‌کنند.

سردبیر وقت آن نشریه گفته است که خود این خبرنگار زن که در سرمقاله به آن اشاره شده، این مطلب را نوشته بوده است.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.